Практика навчальна (організація роботи з електронними документами в діловодстві
Схема розділу
-
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!
Вітаю вас на сторінці курсу"Практика навчальна
(організація роботи з електронними документами в діловодстві)"
Тьютор: Леміш Наталія Олександрівна, к.і.н., доцент
Контактні дані - e-mail: natalem@ukr.net
Посилання на заняття в онлайн форматі: https://meet.google.com/gzk-bxtm-rsa
Метою практики навчальної є ознайомлення з основними принципами організації роботи з електронними документами; вивчення сучасних методів та технологій організації роботи з електронними документами; набуття практичних навичок роботи з електронними документами.
Критерії оцінювання
Контроль навчальної роботи студента і оцінювання здійснюються за 4-бальною (традиційною) шкалою:
Оцінка
Рівень
Визначення
5 (відмінно)
високий
здобувач освіти відмінно виконує завдання, добре знає технологію проведення робіт, своєчасно виконує всі завдання, звіт виконав чітко і акуратно.
4 (добре)
достатній
виконує завдання вище середнього рівня з кількома помилками, при відповідях на заліку допускає неточності у термінології, несуттєвих висновках, узагальненнях.
3 (задовільно)
середній
виконання задовольняє мінімальні критерії, студент допускає непослідовність у відповідях на поставлені питання, завдання виконував несвоєчасно, плутається у послідовності виконання робіт, під час практики не виявляв самостійних вмінь.
2 (незадовільно)
початковий
виконання не задовольняє мінімальні критерії, здобувач освіти не здав звіт з практики.
-
Змістовий модуль 1.
Вступ до електронного документообігу: основні поняття, терміни та принципи роботи з електронними документами.
Тема 1. Правові аспекти електронних документів.
-
Тема 2. Створення та форматування електронних документів: методи та засоби для створення, редагування, форматування та структурування електронних документів.
-
У цьому файлі ви знайдете теоретичний матеріал для правильного виконання практичної роботи 4 "Побудова та форматування таблиць"
-
Створіть НЕВИДИМУ таблицю: аркуш ЗМІСТ вашого майбутнього звіту з практики
-
Аркуш ЗМІСТ зі звіту (незаповнений)
-
У цьому файлі знаходяться завдання та методичні рекомендації до їх виконання
-
Виконані завдання прикріпити сюди
-
У цій презентації знаходиться матеріал із теоретичним поясненням і завданнями
-
Виконані завдання практичної 8-10 надіслати одним документом
-
-
Написати та прикріпити розділ ВСТУП сюди
-
Написати і прикріпити 1 РОЗДІЛ звіту сюди
-
Написати і прикріпити 3 РОЗДІЛ звіту сюди
-
Написати ВИСНОВКИ та СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ і прикріпити сюди
-
Скористайтесь послугами онлайн помічника для оформлення списку літератури
-
Скористайтесь підказкою, як правильно поставити літературу в алфавітному порядку у списку використаних джерел
-
Скористайтесь підказкою, як поставити нумерацію сторінок (титульну сторінку враховують, але номер не ставимо, нумерацію проставляємо з другої сторінки ЗМІСТ, це буде сторінка 2)
-
Скористайтесь підказкою, як прибрати нумерацію з першої сторінки (титулки), при цьому щоб нумерація продовжилась з цифри 2 на сторінці ЗМІСТ
-
Ця практична робота є вашим РОЗДІЛОМ 2 звіту
-
сюди прикріпити весь ЗВІТ з титулкою
-
Презентацію до ЗВІТУ прикріпити сюди
-
Файл з доповіддю прикріпити сюди
-
Тема 3. Електронний підпис та авторські права
-
Змістовий модуль 2.
Тема 4. Зберігання електронних документів: методи та стратегії зберігання, індексування, пошуку електронних документів, архівація.
-
Тема 5. Безпека та конфіденційність електронних документів: заходи та політика щодо захисту електронних документів від несанкціонованого доступу, втрати чи пошкодження.