Вступ до спеціальності (зі змістовим модулем "Історія фізичної культури")
Section outline
-
-
25 питань, 25 хвилин, 2 спроби
-
-
-
1. «Вступ до спеціальності» як навчальна дисципліна.
2. Місце фізичної культури в загальній культурі людства.
3. Основні завдання, форми і засоби фізичної культури.
4. Сфери впровадження фізичної культури
5. Система фізичного виховання.
-
- Охарактеризуйте основні задання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності».
- Місце фізичної культури в загальній культурі людства.
- Висвітліть основні завдання, форми і засоби фізичної культури.
- Проаналізуйте сфери впровадження фізичної культури.
- Охарактеризуйте систему фізичного виховання.
-
10 питань, 10 хвилин, 2 спроби, зараховується середній результат
-
-
-
1. Становлення спортивної термінології.
2. Термінологічні запозичення з іноземних мов у сфері фізичної культури і спорту.
3. Сучасні проблеми української спортивної термінолексики.
4. Основні термінологічні поняття галузі.
-
1. Охарактеризуйте процес становлення спортивної термінології.
2. Висвітліть основні термінологічні запозичення з іноземних мов у сфері фізичної культури і спорту.
3. Проаналізуйте сучасні проблеми української спортивної термінолексики.
4. Виокремте основні термінологічні поняття галузі.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби, зараховується середній результат
-
-
-
1. Законодавча база розвитку фізичної культури і спорту в Україні.
2. Державні програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні.
3. Структура, взаємозв’язок і характер діяльності фізкультурно- спортивних організацій України.
4. Матеріально-технічна база фізичної культури і спорту.
5. Джерела фінансування галузі.
-
- Охарактеризуйте основні документи, які регулюють діяльність в галузі фізичної культури і спорту України.
- Проаналізуйте визначальні принципи Закону України «Про фізичну культури і спорт».
- Вкажіть органи, які несуть відповідність за розроблення та впровадження державних програм розвитку фізичної культури і спорт
- Висвітліть складові матеріальної бази фізичної культури і спорту.
- Охарактеризуйте джерела фінансування розвитку фізичної культури і спорту в Україні.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби, зараховується середній результат
-
-
-
1. Фізична культура у давнину. Становлення олімпійського руху у стародавні часи.
2. Відновлення сучасного олімпійського руху.
3. Основні проблеми розвитку олімпійського руху сучасності.
-
- Проаналізуйте причини появи та розвитку олімпійського руху у давнину.
- Охарактеризуйте процес відновлення сучасного олімпійського руху?
- З’ясуйте причини утворення МОКу та основні завдання в його діяльності.
- Висвітліть основні проблеми розвитку олімпійського руху сучасності.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
- Фізична культура українців: від давнини до початку ХХ ст
- Становлення олімпійського руху в Україні у 10–80-х рр. ХХ ст
- Фізкультурно-спортивний рух української еміграції
- Олімпійський рух у незалежній Україні
-
- Проаналізуйте історичні особливості розвитку фізичної культури в різних регіонах України.
- З’ясуйте причини утворення НОК України і його основні завдання.
- Висвітліть внесок українці у розвиток сучасного олімпізму?
- Охарактеризуйте основні проблеми розвитку фізичної культури в Україні.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
Тема 6. Професійна діяльність фахівців фізичної культури, учителя фізичної культури, тренера-викладача (4 години)
-
1. Спеціальність, спеціалізації, освітні ступені та посади фахівців фізичного виховання.
2. Складники професійної майстерності та обов’язки вчителя фізичної культури. Урок як основна форма фізичного виховання.
3. Роль та обов’язки тренера у сучасному спорті.
4. Складники професійної майстерності та структура діяльності тренера.
-
1. Проаналізуйте спеціальність, спеціалізації, освітні ступені та посади фахівців фізичного виховання.
2. Охарактеризуйте складники професійної майстерності та обов’язки вчителя фізичної культури.
3. Опишіть урок як основну форму фізичного виховання в закладах освіти.
4. Висвітліть роль та обов’язки тренера у сучасному спорті.
5. З’ясуйте складники професійної майстерності та структуру діяльності тренера.
-
20 питань, 20 хв, 2 спроби
-
-
Тема 7. Система кадрового забезпечення галузі та організація навчального процесу у закладах вищої освіти
-
1. Система кадрового забезпечення галузі
2. Організація навчального процесу у закладах вищої освіти
-
1. Охарактеризуйте систему кадрового забезпечення галузі.
2. Висвітліть організацію навчального процесу у ЗВО.
3. Проаналізуйте освітні ступені та форми навчання у закладах вищої освіти України.
4. Визначить основні види занять у ЗВО.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
1. Періодизація та джерела вивчення історії фізичної культури.
2. Передумови виникнення і розвитку фізичних вправ та ігор у первісному суспільстві.
3. Теорії походження фізичної культури.
-
1. Охарактеризуйте періодизацію та джерела вивчення історії фізичної культури.
2. З’ясуйте передумови виникнення і розвитку фізичних вправ та ігор у первісному суспільстві.
3. Проаналізуйте основні теорії походження фізичної культури.
-
10 питань, 10 хв., 2 спроби
-
-
-
1. Загальні тенденції розвитку фізичної культури Стародавнього світу.
2. Фізичної культура у країнах Стародавнього Сходу та Америки.
3. Фізична культура в Стародавній Греції.
4. Фізична культура Стародавнього Риму.
-
- Охарактеризуйте загальні тенденції розвитку фізичної культури Стародавнього світу.
- Висвітліть розвиток фізичної культури у країнах Стародавнього Сходу та Америки.
- Проаналізуйте фізичну культуру Стародавньої Греції.
- З’ясуйте специфіку розвитку фізичної культури Стародавнього Риму.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
1. Європейська фізична культура в Середні віки.
2. Загальні тенденції фізичного виховання в Середні віки в країнах Азії, Африки та Америки.
3. Лицарська система фізичного виховання.
4. Розвиток фізичної культури селян, ремісників та міщан в країнах Європи.
5. Вплив християнської релігії на розвиток фізичного виховання в Європі.
-
1. Охарактеризуйте стан фізичної культур в Європі у Середні віки.
2. Висвітліть загальні тенденції фізичного виховання в Середні віки в країнах Азії, Африки та Америки.
3. Проаналізуйте лицарську система фізичного виховання.
4. З’ясуйте розвиток фізичної культури селян, ремісників та міщан в країнах Європи.
5. Визначте вплив християнської релігії на розвиток фізичного виховання в Європі.
-
-
-
1. Становлення наукової думки в галузі фізичного виховання та спорту.
2. Передумови формування національних систем фізичного виховання у ХVІІІ-ХІХ ст.
3. Особливості німецької, шведської, французької та сокільської систем фізичного виховання.
4. Англійська система фізичного виховання.
5. Утворення нових структур фізичного виховання: релігійних, жіночих, робітничих. Скаутський рух.
-
1. Проаналізуйте становлення наукової думки в галузі фізичного виховання та спорту.
2. Охарактеризуйте передумови формування національних систем фізичного виховання у ХVІІІ-ХІХ ст.
3. Висвітліть особливості німецької, шведської, французької та сокільської систем фізичного виховання.
4. З’ясуйте специфіку англійської системи фізичного виховання.
5. Визначте причини, хід та наслідки утворення нових структур фізичного виховання: релігійних, жіночих, робітничих.
6. Проаналізуйте скаутський рух.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
1. Формування системи міжнародних змагань та організаційних структур міжнародного спорту.
2. Відродження Олімпійських ігор сучасності. Діяльність П. де Кубертена.
3. Роль О. Бутовського у розвитку фізичного виховання та відродженні олімпійського руху сучасності.
-
- Проаналізуйте формування системи змагань і організаційних структур міжнародного спорту.
- Висвітліть процес відродження Олімпійських ігор сучасності.
- Охарактеризуйте діяльність П. де Кубертена щодо популяризації ідей олімпізму.
- З’ясуйте роль О. Бутовського у розвитку фізичного виховання в Російській імперії та відродженні олімпійського руху сучасності.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
1. Міжнародний спортивний робітничий рух у 20-30-х рр. ХХ ст.
2. Регіональні та континентальні ігри як складова частина міжнародного спортивного руху.
3. Міжнародний студентський спортивний рух. Універсіади.
4. Проблеми та перспективи розвитку сучасного міжнародного спортивного та олімпійського рухів.
-
- Висвітлить розвиток міжнародного спортивного робітничого руху у 20-30-х рр. ХХ ст.
- Охарактеризуйте регіональні та континентальні ігри як складову частину міжнародного спортивного руху.
- Проаналізуйте міжнародний студентський спортивний рух та Універсіади.
- З’ясуйте проблеми і перспективи розвитку сучасного міжнародного спортивного та олімпійського рухів.
-
10 питань, 10 хв, 2 спроби
-
-
-
1. Витоки фізичної культури на українських землях у давні часи. Фізична культура у скіфсько-сарматську добу.
2. Фізичне виховання в античних містах-державах Північного Причорномор'я.
3. Значення фізичних вправ у житті давніх слов’ян.
4. Фізичне виховання у період Давньоруської держави (Київської Русі).
5. Фізична культура українців у добу Запорозької Січі.
-
1. З’ясуйте витоки фізичної культури на українських землях у давні часи.
2. Охарактеризуйте фізичну культуру в скіфсько-сарматську добу.
3. Проаналізуйте фізичне виховання в античних містах-державах Північного Причорномор'я.
4. Висвітліть значення фізичних вправ у житті давніх слов’ян.
5. Охарактеризуйте фізичне виховання у період Давньоруської держави (Київської Русі).
6. Проаналізуйте фізичну культуру українців у добу Запорозької Січі.
-
10 питань, 10 хв., 2 спроби
-
-
-
25 питань, 25 хв, 2 спроби
-