Схема розділу

  • ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!

    Вітаю вас на курсі "Основи обліку та оподаткування"!

    "Коли зводите свій баланс, пам'ятайте,
    що майже кожен рядок у ньому розповідатиме якусь історію.

    Будьте готові поставити собі чимало запитань"

    Карл Річардс



    "Дорогу цивілізації вимощено
    квитанціями про сплату податків"

    Ендрю Маккензі




    Мета дисципліни - оволодіння компетентностями організації системи обліку і оподаткування, розкриття його суті та змісту основних прикладних категорій; засвоєння навичок та вмінь щодо методики бухгалтерського обліку та нарахування податків і платежів в сучасних умовах господарювання


    Викладач - Щербина Ольга Володимирівна

    Контактні дані
     - тел. 098 938 50 04

                               e-mail: scherb.olga77@gmail.com





  • Посилання для підключення на онлан заняття


    https://us05web.zoom.us/j/93033729329?pwd=OGE5dFJ2eGp2R0RKcXVmMjFkemx5Zz09

    Ідентификатор конференції: 930 3372 9329
    Код доступу: 123456

     

    *Це посилання буде чинним до кінця семестру

  • & Формування підсумкової оцінки:

     

    = Підсумкова оцінка (ЕКЗАМЕН) за семестр формується як результат послідовного виконання здобувачем освіти навчальних завдань, які передбачені програмою навчальної дисципліни:

    Оцінка

    Відсоток виконаних завдань

    «5» - відмінно

    90-100%

    «4» - добре

    74-89%

    «3» - задовільно

    60-73%

    «2» - незадовільно

    0-59%

     

    = На рівень оцінювання завдань та окремих видів навчальної діяльності впливає повнота відповідей, якість розрахунків, обґрунтованість висновків, правильність тлумачення обліково-економічних явищ і процесів, а також відповідальність, старанність, креативність самого студента.

     

    ¦ Дедлайни та перескладання:

     

    = Курс передбачає роботу в колективі. Середовище в аудиторії є шанобливим, дружнім, справедливим, творчим, відкритим до конструктивної критики.

     = До закінчення навчального семестру здобувач освіти повинен виконати щонайменше 60% навчальних завдань, щоб отримати позитивну оцінку. Студент має право на індивідуальну траєкторію навчання: самостійно обирає зручний для себе темп та час виконання завдань.

     = Перескладання незадовільних оцінок має відбутися до закінчення навчального семестру.

     

    ” Академічна доброчесність:

     

    =Очікується, що письмові роботи студентів будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями. Неприпустимими є:

    §  Списування;

    §  Обман;

    §  Фабрикація;

    §  Фальсифікація;

    §  Хабарництво;

    §  Необ’єктивне оцінювання;

    §  Плагіат;

    §  Самоплагіат.

     

    = Допускається використання авторських текстів інших осіб, статистичної та іншої запозиченої інформації за умови посилання на першоджерело та відповідне оформлення:

     

    1. Пряме цитування – це включення оригінального авторського тексту без жодних змін.

                                           = Сама цитата виділяється лапками («….»).

                                           = У квадратних дужках зазначається номер джерела у списку літератури та номер сторінки, на якій в оригіналі розміщений уривок.

     

    Приклад: Авторський колектив Г. С. Калда, Ю. С. Соколан та К. А. Паршенко для соціально-економічної оцінки пропонують під «умовами праці» розуміти «сукупність взаємопов’язаних виробничих, санітарно-гігієнічних, психофізіологічних, естетичних та соціальних факторів конкретної праці, обумовлених рівнем розвитку продуктивних сил суспільства, які визначають стан виробничого середовища та впливають на здоров’я і працездатність людини» [35, с.57].

    ……………..

    34. Кадієвська А.С. Забезпечення кадрової безпеки при наймі персоналу. Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. 2018. № 4. С. 85-88. URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/04/MV-04-2018.pdf

    35. Калда Г.С., Соколан Ю.С., Паршенко К.А. Соціально-економічні основи охорони праці: навч. посібник. Хмельницький: ХНУ. 2017.  149 с. URL: https://msn.khnu.km.ua/pluginfile.php/519602/mod_resource/content/1/Соц-екон.ООП%20модульне.pdf

    36. Калина А.В., Калініна С.П., Лук’яненко Н.Д. Менеджмент продуктивності: навч. посіб. Київ: МАУП. 2004. 232 с.

     

    2. Непряме цитування – це виклад думок, ідей автора своїми словами, використовуючи перефразування та узагальнення.

                                           = Текст не виділяється лапками.

                                           = У квадратних дужках вказується номер джерела у списку літератури та номер сторінки з нього, на якій в оригіналі розміщений уривок.

     

    Приклад: На думку Л. П. Амелічевої, до базових компонентів гідної праці можна віднести: 1) соціальний захист (забезпечення); 2) повна, продуктивна і справедлива зайнятість громадян; 3) трудові права і заборона дискримінації; 4) соціальний діалог між найманим працівником і роботодавцем [5, с. 105].

    ……………………

    4. Авраменко А.В. Принципи захисту персональних даних працівників. Актуальні проблеми держава і права. 2019. №82. С.3-9. URL: http://www.apdp.in.ua/v82/3.pdf.

    5. Амелічева Л.П. Теоретичні та аксіологічні засади правового регулювання гідної праці сучасних умовах державотворення: Монографія. Вінниця: ТОВ «Твори», 2020. 360 с. URL: https://r.donnu.edu.ua/bitstream/123456789/1116/1/Амелічева.pdf.

    6. Грищук М.В. Основи охорони праці: Підручник.  Київ: Кондор. 2005. 240 с.

     

    = При виявленні ознак академічної недоброчесності, здобувачі освіти притягуються до різних форм відповідальності відповідно до Положення про академічну доброчесність (https://kpt.sumdu.edu.ua/attachments/article/1006/Положення/Polozhennya_pro_akademіchnu_dobrochesnіst'_u_VSP_KFK_SumDU.pdf). 

  • 1. Господарський облік та його види

    2. Поняття бухгалтерського обліку та його організація

    3. Користувачі облікової інформації

    4. Предмет і об’єкти бухгалтерського обліку

    5. Метод бухгалтерського обліку

  • 1. Поняття та види бухгалтерського балансу.

    2. Будова бухгалтерського балансу.

    3. Типи господарських операцій щодо їх впливу на баланс.

    4. Читання балансу

  • 1. Бухгалтерські рахунки, їх зміст та будова

    2. Класифікація бухгалтерських рахунків

    3. Метод подвійного запису і кореспонденція рахунків

    4. План рахунків бухгалтерського обліку

  • 1. Документи як джерело первинної інформації та вимоги до змісту та оформлення документів

    2. Класифікація документів та організація документообігу

    3. Інвентаризація: поняття, види та порядок проведення

  •  

    • Структура завдання:

      = 20 теоретичних питань * 0,18 балів = 3,6 балів
      = 1 задача * 1,4 бала = 1,4 бала.
                           РАЗОМ  5 балів

      Час на виконання завдання  - 80 хвилин.


      Кількість спроб - 2

      Оцінка - середня (вона з'явиться після того, коли викладач перевірить задачу)
    • Частина 1. Теоретичне завдання

      Виконайте одне із запропанованих завдань (на свій розсуд):

      1. Створіть презентацію за темою, яка не має презентацій на сторінці курсу

      2. Підготуйте реферат на тему "Особливості оподаткування під час військового стану"

      3. Створіть 10 тестових питань за будь-якою темою курсу
      *** Кожний тест повинен мати 4 варіанти відповідей, з яких лише одна - правильна (виділіть її маркером або курсивом)

      Частина 2. Розрахункове завдання

      Розв'яжіть одну задачу, яка відповідає Вашому порядковому номеру в журналі.
      Умова додається в окремому файлі

      ***
      В розділі "Приклади розв'язання задач" можна знайти зразок, як вирішувати задачі
       
       
       

      *** Як виняток: якщо студент не має технічної можливості виконати завдання в електронному вигляді, він може прикріпити фотографії тексту, написаного власноруч на аркуші.