Основи обліку і оподаткування_631, 633
Схема розділу
-
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!
Вітаю вас на курсі "Основи обліку та оподаткування"!"Коли зводите свій баланс, пам'ятайте,
що майже кожен рядок у ньому розповідатиме якусь історію.
Будьте готові поставити собі чимало запитань"
Карл Річардс
"Дорогу цивілізації вимощено
квитанціями про сплату податків"Ендрю Маккензі
Мета дисципліни - оволодіння компетентностями організації системи обліку і оподаткування, розкриття його суті та змісту основних прикладних категорій; засвоєння навичок та вмінь щодо методики бухгалтерського обліку та нарахування податків і платежів в сучасних умовах господарювання
Викладач - Щербина Ольга Володимирівна
Контактні дані - тел. 098 938 50 04e-mail: scherb.olga77@gmail.com
-
Посилання для підключення на онлан заняття
https://us05web.zoom.us/j/93033729329?pwd=OGE5dFJ2eGp2R0RKcXVmMjFkemx5Zz09Ідентификатор конференції: 930 3372 9329
Код доступу: 123456*Це посилання буде чинним до кінця семестру
-
& Формування підсумкової оцінки:
= Підсумкова оцінка (ЕКЗАМЕН) за семестр формується як результат послідовного виконання здобувачем освіти навчальних завдань, які передбачені програмою навчальної дисципліни:
Оцінка
Відсоток виконаних завдань
«5» - відмінно
90-100%
«4» - добре
74-89%
«3» - задовільно
60-73%
«2» - незадовільно
0-59%
= На рівень оцінювання завдань та окремих видів навчальної діяльності впливає повнота відповідей, якість розрахунків, обґрунтованість висновків, правильність тлумачення обліково-економічних явищ і процесів, а також відповідальність, старанність, креативність самого студента.
¦ Дедлайни та перескладання:
= Курс передбачає роботу в колективі. Середовище в аудиторії є шанобливим, дружнім, справедливим, творчим, відкритим до конструктивної критики.
= До закінчення навчального семестру здобувач освіти повинен виконати щонайменше 60% навчальних завдань, щоб отримати позитивну оцінку. Студент має право на індивідуальну траєкторію навчання: самостійно обирає зручний для себе темп та час виконання завдань.
= Перескладання незадовільних оцінок має відбутися до закінчення навчального семестру.
Академічна доброчесність:
=Очікується, що письмові роботи студентів будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями. Неприпустимими є:
§ Списування;
§ Обман;
§ Фабрикація;
§ Фальсифікація;
§ Хабарництво;
§ Необ’єктивне оцінювання;
§ Плагіат;
§ Самоплагіат.
= Допускається використання авторських текстів інших осіб, статистичної та іншої запозиченої інформації за умови посилання на першоджерело та відповідне оформлення:
1. Пряме цитування – це включення оригінального авторського тексту без жодних змін.
= Сама цитата виділяється лапками («….»).
= У квадратних дужках зазначається номер джерела у списку літератури та номер сторінки, на якій в оригіналі розміщений уривок.
Приклад: Авторський колектив Г. С. Калда, Ю. С. Соколан та К. А. Паршенко для соціально-економічної оцінки пропонують під «умовами праці» розуміти «сукупність взаємопов’язаних виробничих, санітарно-гігієнічних, психофізіологічних, естетичних та соціальних факторів конкретної праці, обумовлених рівнем розвитку продуктивних сил суспільства, які визначають стан виробничого середовища та впливають на здоров’я і працездатність людини» [35, с.57].
……………..
34. Кадієвська А.С. Забезпечення кадрової безпеки при наймі персоналу. Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. 2018. № 4. С. 85-88. URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/04/MV-04-2018.pdf
35. Калда Г.С., Соколан Ю.С., Паршенко К.А. Соціально-економічні основи охорони праці: навч. посібник. Хмельницький: ХНУ. 2017. 149 с. URL: https://msn.khnu.km.ua/pluginfile.php/519602/mod_resource/content/1/Соц-екон.ООП%20модульне.pdf
36. Калина А.В., Калініна С.П., Лук’яненко Н.Д. Менеджмент продуктивності: навч. посіб. Київ: МАУП. 2004. 232 с.
2. Непряме цитування – це виклад думок, ідей автора своїми словами, використовуючи перефразування та узагальнення.
= Текст не виділяється лапками.
= У квадратних дужках вказується номер джерела у списку літератури та номер сторінки з нього, на якій в оригіналі розміщений уривок.
Приклад: На думку Л. П. Амелічевої, до базових компонентів гідної праці можна віднести: 1) соціальний захист (забезпечення); 2) повна, продуктивна і справедлива зайнятість громадян; 3) трудові права і заборона дискримінації; 4) соціальний діалог між найманим працівником і роботодавцем [5, с. 105].
……………………
4. Авраменко А.В. Принципи захисту персональних даних працівників. Актуальні проблеми держава і права. 2019. №82. С.3-9. URL: http://www.apdp.in.ua/v82/3.pdf.
5. Амелічева Л.П. Теоретичні та аксіологічні засади правового регулювання гідної праці сучасних умовах державотворення: Монографія. Вінниця: ТОВ «Твори», 2020. 360 с. URL: https://r.donnu.edu.ua/bitstream/123456789/1116/1/Амелічева.pdf.
6. Грищук М.В. Основи охорони праці: Підручник. Київ: Кондор. 2005. 240 с.
= При виявленні ознак академічної недоброчесності, здобувачі освіти притягуються до різних форм відповідальності відповідно до Положення про академічну доброчесність (https://kpt.sumdu.edu.ua/attachments/article/1006/Положення/Polozhennya_pro_akademіchnu_dobrochesnіst'_u_VSP_KFK_SumDU.pdf).
-
1. Господарський облік та його види
2. Поняття бухгалтерського обліку та його організація
3. Користувачі облікової інформації
4. Предмет і об’єкти бухгалтерського обліку
5. Метод бухгалтерського обліку
-
1. Поняття та види бухгалтерського балансу.
2. Будова бухгалтерського балансу.
3. Типи господарських операцій щодо їх впливу на баланс.
4. Читання балансу
-
Завдання виконується відповідно до призначеного варіанту.
Виконане завдання оформлюється у вигляді окремого файлу .doc, .docx або .pdf який слід підписати за зразком:
ПЗ_1_Бух.баланс_Пятенко О._631
Як виняток, можна прикріпити фото виконаної роботи на папері.
* Якщо студент виконує завдання з порушенням термінів, то оцінка знижується, незалежно від якості проведених розрахунків.
-
1. Бухгалтерські рахунки, їх зміст та будова
2. Класифікація бухгалтерських рахунків
3. Метод подвійного запису і кореспонденція рахунків
-
Завдання виконується відповідно до призначеного варіанту.
Виконана робота оформлюється в окремому файлі, який підписується за зразком:
ПЗ_2_Бух.рахунок_Пятенко О._631
-
1. Документи як джерело первинної інформації та вимоги до змісту та оформлення документів
2. Класифікація документів та організація документообігу
3. Інвентаризація: поняття, види та порядок проведення
-
Завдання виконується студентом відповідно до індивідуального варіанту
Файл слід підписати за зразком:
ПЗ_3_Інвентаризація_Пятенко О._631
-
-
Робота містить 2 варіанти:
Варіант 1 - для студентів, що присутні на парі
Варіант 2 - для студентів, що відсутні на парі
***За порушення термінів виконання роботи студент втрачає бали
(-1 бал за кожний день протермінування)
-
-
Файл із виконаним завданням слід підписати
ПЗ_6_Облік НА_Петренко_631 -
Файл з виконаним завданням слід підписати
ПЗ_7_Облік амортизації_Петренко_631
-
-
Створіть презентацію за змістом лекції (не менше 10 слайдів)
-
Завдання виконується за індивідуальним варіантом.
Файл слід підписати так: ПЗ_ПДВ_633_Петренко О.М. -
Створіть презентацію за текстом лекції (не менше 10 слайдів)
-
-
Структура завдання:
= 20 теоретичних питань * 0,18 балів = 3,6 балів
= 1 задача * 1,4 бала = 1,4 бала.
РАЗОМ 5 балів
Час на виконання завдання - 80 хвилин.
Кількість спроб - 2
Оцінка - середня (вона з'явиться після того, коли викладач перевірить задачу)
-
-
Частина 1. Теоретичне завдання
Виконайте одне із запропанованих завдань (на свій розсуд):
1. Створіть презентацію за темою, яка не має презентацій на сторінці курсу2. Підготуйте реферат на тему "Особливості оподаткування під час військового стану"
3. Створіть 10 тестових питань за будь-якою темою курсу
*** Кожний тест повинен мати 4 варіанти відповідей, з яких лише одна - правильна (виділіть її маркером або курсивом)Частина 2. Розрахункове завдання
Розв'яжіть одну задачу, яка відповідає Вашому порядковому номеру в журналі.
Умова додається в окремому файлі
***
В розділі "Приклади розв'язання задач" можна знайти зразок, як вирішувати задачі*** Як виняток: якщо студент не має технічної можливості виконати завдання в електронному вигляді, він може прикріпити фотографії тексту, написаного власноруч на аркуші.