РОБОЧИЙ РЕГЛАМЕНТ контролю навчальної роботи студента і оцінювання
РОБОЧИЙ РЕГЛАМЕНТ
контролю навчальної роботи студента і оцінювання
1. Структура навчальної дисципліни:
Загальний обсяг дисципліни |
90 годин / 3,0 кредити ЄКТС |
Контактна робота з викладачем |
48 годин / 24 заняття |
Самостійна робота здобувача освіти |
42 годин, що включає в себе опрацювання лекційного матеріалу, підготовку до семінарських, практичних занять, самостійне опрацювання окремих питань/тем навчальної дисципліни, підготовку та виконання практичних завдань, підготовку до поточних та підсумкового контролів |
Індивідуальне завдання |
відсутнє |
2. Контактна робота з викладачем:
Лекційні заняття |
36 годин / 18 занять |
Семінарські заняття |
2 години / 1 заняття |
Практичні заняття |
10 годин / 5 занять |
Консультації очно та/або дистанційно як в асинхронному, так і в синхронному режимах |
згідно розкладу |
3.Організація освітнього процесу:
Семестрів викладання |
1 |
Семестр |
6 / весняний |
4. Шкала оцінювання з навчальної дисципліни: 4-бальна (традиційна) шкала.
5. Види навчальної роботи здобувача освіти, які підлягають оцінюванню
Вид навчальної діяльності |
Політика оцінювання |
підготовка до лекції /опрацювання теоретичного матеріалу в LMS Moodle |
опитування; письмова перевірка; моніторинг активності здобувача в LMS Moodle |
підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / тестування в LMS Moodle * |
опитування; розгорнуту бесіду з вузлових питань, запропонованих студентам для підготовки вдома: проблемні питання, аналіз конкретних ситуацій, доказ версій, прогнозів; виступи з рефератами, доповідями; диспут у формі діалогу; активне доповнення основних доповідей; тестування рівня навчальних досягнень на освітній платформі Moodle* |
виконання практичних завдань на освітній платформі Moodle
|
практична перевірка: виконання здобувачем освіти в LMS Moodle виду діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання у форматі .doc / «Вікі». Вид діяльності «Завдання» в LMS Moodle не має автоматичного оцінювання, викладач вручну виставляє оцінку, а також додає коментар, після прочитання відповіді здобувача освіти |
тестування на освітній платформі Moodle |
тестовий контроль: автоматичне діагностування результатів навчання в LMS Moodle |
аналіз власної навчальної діяльності (рефлексія) |
самооцінка |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження
дистанційної форми навчання з урахуванням безпекової/епідемічної ситуації,
необхідно виконати в LMS Moodle відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання».
6. Форма підсумкового контролю:
6/ весняний семестр |
залік |
вид діяльності «Тест» на освітній платформі Moodle – Підсумкове тестування, що містить як автоматизовані тести для контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів освіти, так і завдання, що потребують розгорнутої, творчої відповіді. |
охоплює весь навчальний матеріал, вивчений протягом семестру |
7. Політика використання додаткових (заохочувальних) балів для підвищення рейтингу оцінки:
систематичне відвідування аудиторних занять / відсутність пропусків занять без поважних причин |
особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
наявність рукописного конспекту |
|
відвідування консультацій, у т.ч. з використанням онлайн-сервісів |
|
послідовність і своєчасність виконання видів навчальної роботи, передбачених програмою |
|
участь у конференціях, круглих столах, конкурсах та ін. заходах із начальної дисципліни/ спеціальності |
за фактом; сертифікат(и) участі; збірник з опублікованими тезами; новини та події, що оприлюднені на офіційному веб-сайті закладу освіти |
підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях під науковим керівництвом лектора |
за фактом; опублікована стаття в електронному (URL посилання) або друкованому вигляді (скан-копія) |
участь та/або призове місце у Всеукраїнського конкурсі студентських наукових робіт, Всеукраїнській студентській олімпіаді з навчальної дисципліни/ спеціальності, Всеукраїнській учнівській олімпіаді з базових навчальних предметів, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів Національного центру «Мала академія наук України» |
за фактом; сертифікат(и) участі; диплом |
8. Комунікаційна політика:
Активований акаунт для авторизованого доступу до освітньої платформи Moodle (асинхронний режим навчання). Доступ до Google Meet для організації онлайн-занять (синхронний режим навчання). Протягом тижнів самостійної роботи обов’язком студента є робота з дистанційним курсом.
9. Політика щодо академічної доброчесності:
Академічна доброчесність здобувачів освіти є важливою умовою для опанування результатами навчання за дисципліною і отримання задовільної оцінки з поточного та підсумкового контролів. Академічна доброчесність базується на засудженні практик списування (виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання), плагіату (відтворення опублікованих текстів інших авторів без зазначення авторства), фабрикації (вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі). Жодні форми порушення академічної доброчесності не толеруються. У разі порушення здобувачем освіти академічної доброчесності (списування, плагіат, фабрикація), робота оцінюється незадовільно та має бути виконана повторно. При цьому викладач залишає за собою право змінити тему завдання.
Політика щодо академічної доброчесності регламентується положенням «Положення про академічну доброчесність у ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ». URL: https://kpt.sumdu.edu.ua/academic_integrity_u_VSP_KFK_SumDU.pdf
10. Політика щодо оскарження оцінювання:
Якщо здобувач освіти не згоден з оцінюванням його знань він може оскаржити виставлену викладачем оцінку у встановленому порядку. Порядок оскарження процедури та результатів проведення контрольних заходів врегульований п. 7.5 Положення про організацію освітнього процесу. URL: https://kpt.sumdu.edu.ua/Polozhennya_pro_organizaciyu_osvitnogo_procesu.pdf
11. Відвідування занять.
Поважні причини для неявки необхідно підтверджувати відповідними документами. Відсутність здобувача на заняттях передбачає самостійне опрацювання матеріалу та не звільняє здобувача від виконання завдань на самостійну підготовку, практичних завдань, завдання поточного та підсумкового контролю.
12. Політика зарахування результатів неформальної освіти:
Визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, регламентується Положенням про порядок визнання результатів навчання, здобутих у неформальній освіті. URL: https://kpt.sumdu.edu.ua/non_formal_education.pdf
Пропоновані курси, за якими може бути застосований порядок визнання результатів навчання з навчальної дисципліни:
Курс |
Перезарахування (дисципліни/ змістового модуля/теми) |
Платформа «Прометеус»: MOOC «Менеджмент». Мова: українська. URL: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+SMM_F101+2023_T1 |
Перезарахування дисципліни «Основи SMM-менеджменту» за виключенням практичних завдань. |