Маркетинг
Схема розділу
-
Шановні студенти!
Вітаю Вас на сторінці
дистанційного курсу
з дисципліни "МАРКЕТИНГ"
Тьютор – Бандурка Людмила Вікторівна, викладач вищої категорії.
Контактні дані: ljudik7575@ukr.net
-
ТЕМА 1. Маркетинг: механізм створення цінностей.
ТЕМА 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій.
ТЕМА 3. Маркетингове середовище.
ТЕМА 4. Етика і соціальна відповідальність у маркетингу.
-
Основні терміни та поняття:
бажання, мікромаркетинг, етика, обмін, кінцеві споживачі, організації–споживачі, комплекс маркетингу,
потреби, концепція соціально відповідального маркетингу, програма маркетингу, корисність, ринок,
макромаркетинг, соціальна відповідальність, маркетинг, споживча цінність, маркетингова концепція, цільовий ринок
-
1. Що таке маркетинг
2. Як маркетинг виявляє і задовольняє споживчі потреби
3. Маркетингова програма: як налагоджувати відносини із споживачами
4. Чому маркетинг такий важливий?
-
-
Основні терміни та поняття:
бенчмаркінг, маркетингова стратегія, бізнес-підрозділ, маркетингова тактика, рівень бізнес-підрозділу, місія, компетентність, конкурентна перевага, корпоративна культура, корпоративний рівень, прибуток, функціональний рівень, якість, корпоративні цілі, ситуаційний аналіз, процес стратегічного маркетингу, сегментація ринку, якість, відносна частка ринку, SWOT-аналіз, план маркетингу
-
1. Рівні стратегій в організаціях
2. Процес стратегічного маркетингу
-
-
-
1. Макросередовище маркетингу: соціальні чинники, економічні чинники, політико-правові чинники
2. Мікросередовище маркетингу: постачальники, посередники, конкуренти, споживачі, контактні аудиторії
-
-
-
1. Природа і значення етики маркетингу
2. Розуміння етичних норм поведінки в маркетингу
3. Основні етичні проблеми маркетингової діяльності
4. Розуміння соціальної відповідальності в маркетингу
-
-
Тема 5. Поведінка споживача.
Тема 6. Поведінка споживачів на ринках організацій
-
-
1. Процес прийняття рішення споживачем про купівлю.
2. Чинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю
-
-
-
1. Характеристика й обсяг ринку організацій
2. Класифікація місцевих і глобальних ринків
3. Процес закупівель організаціями покупцями
4. Планування процесу закупівлі для потреб організації
5. Онлайн-закупівля на ринках організацій
-
-
ТЕМА 7. Маркетингові дослідження
ТЕМА 8. Сегментація
-
-
1. Значення маркетингових досліджень
2. Етап 1. Визначення проблеми
3. Етап 2. Розроблення плану дослідження
4. Етап 3. Збирання інформації
5. Етап 4. Підготовка загального звіту
6. Етап 5. Розроблення рекомендацій
-
-
-
1. Навіщо потрібно сегментувати ринки
2. Етапи сегментації і вибору цільових сегментів ринку
3. Аналіз ринкових сегментів з використанням перехресних таблиць
-
-
ТЕМА 9. Розроблення нових продуктів і послуг
ТЕМА 10. Управління продуктами
ТЕМА 11. Управління послугами
ТЕМА 12. Ціноутворення
ТЕМА 13. Управління каналами збуту
ТЕМА 14. Торгівля як елемент збутової політики підприємства.
ТЕМА 15. Маркетингова політика комунікації
-
-
1. Різновиди товарів
2. Класифікація споживчих товарів і товарів виробничого призначення
3. Нові товари і причини їх успіхів і невдач
4. Процес створення нового товару
-
-
-
1. Життєвий цикл продукту
2. Управління життєвим циклом продукту
3.Використання торговельних марок
4. Упаковка
5. Гарантія продукту
-
-
Будьте уважні!
Тест містить 38 запитань
Обмеження у часі - 120 хвилин!
Кількість спроб - 2!
Спосіб оцінювання - краща оцінка!
Бажаю успіхів!
-
Основні терміни та поняття:
послуга , комплекс «4не», невідчутність послуги, непостійність якості послуги, невіддільність послуги від постачальника, нездатність послуги до зберігання, шкала відчутності послуг, товар у широкому значенні, додатковий товар, супутній товар, основний товар, послуги, де переважає використання обладнання, послуги, де переважає використання праці людей, сенсорний тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги, досвідний тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги, довірчий тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги, характеристики послуг, споживча цінність послуги ,внутрішній маркетинг, унікальність послуги, брендинг-послуги, особливості маркетингового комплексу сервісного підприємства
-
1. Унікальність послуг
2. Яким чином споживачі купують послуги?
3. Управління маркетингом послуг
4. Послуги в майбутньому
-
-
Основні терміни та поняття:
аналіз беззбитковості, валовий дохід (ВД), бартер, валові витрати, графік беззбитковості, стратегія гнучких цін, змінні витрати, стратегія єдиних цін, знижка ,точка беззбитковості (ТБ), крива попиту, цілі ціноутворення, ціна, ціннісне ціноутворення, цінність, обмеження ціноутворення, цінова еластичність попиту, постійні витрати, чинники попиту, середній дохід (СД) ,
-
1. Пророда і значення ціни
2. Етапи процесу становлення ціни:
2.1 Етап 1: Визначення цілей і обмежень, які слід враховувати під час ціноутворення
2.2 Етап 2: Оцінювання попиту й виручки від продажу
2.3 Етап 3: Визначення взаємодії між витратами, обсягом випуску і прибутку
2.4 Етап 4: Вибір орієнтовної ціни
2.5 Етап 5: Встановлення прейскурантної (базової) ціни
2.6 Етап 6: Використання спеціальних поправок щодо прейскурантної (базової) ціни
-
-
-
1. Природа і важливість маркетингових каналів
2. Структура й організація каналу
3. Вибір каналу й управління ним
-
-
Основні терміни і поняття:
багатоканальні торговельні організації, глибина товарної лінії, рівень обслуговування,
життєвий цикл торгівлі, телемаркетинг, тип товарного асортименту, колесо торгівлі, торгівля,
менеджмент категорій, міжвидова конкуренція, форма власності, ширина товарної лінії
-
1. Цінність торгівлі
2. Класифікація торговельних організацій
3. Принципи магазинної торгівлі
4. Принципи немагазинної торгівлі
5. Мінлива природа торгівлі
-
-
Основні терміни і поняття:
реклама, перешкоди, формування рекламного бюджету за залишковим методом, формування рекламного бюджету на основі цілей та завдань, канал комунікації, формування рекламного бюджету за методом відсотка від обсягів продажу, комунікація, персональний продаж, формування рекламного бюджету за методом «конкурентного паритету», комплекс просування, декодування, зв‘язки з громадськістю, прямий маркетинг, пабліситі, персональний продаж, стратегія втягування, кодування, стратегія проштовхування, зворотний зв‘язок, отримувачі, поле пізнання ,повідомлення, ієрархія впливів, стимулювання збуту, інтегровані маркетингові комунікації, джерело (відправник)
-
1. Процес комунікації
2. Складники комплексу просування
3. Інтегровані маркетингові комунікації - створення комплексу просування
4. Розроблення програми інтегрованих маркетингових комунікацій
-
-
ТЕМА 16. Організація маркетингу на підприємстві. Контроль маркетингової діяльності
-
Основні терміни і поняття:
аналіз складників збуту, аналіз рентабельності, групування за географічними регіонами, групування за товарними лініями, групування за ринками, групування за функціональними сферами, загальна бізнес-стратегія, лінійні посади, нелінійні посади, календарний план, «опікун» продукту або програми, пункти частки ринку, стратегія диференціації, стратегія концентрації на витратах, стратегія лідерства за витратами, функція реакції-відгуку продажу, ROI-маркетинг
-
1. Основи стратегічного маркетингу: результативність і розподіл матеріальних ресурсів
2. Фаза планування процесу стратегічного маркетингу
3. Фаза реалізації процесу стратегічного маркетингу
4. Фаза контролю процесу стратегічного маркетингу
-
-
Будьте уважні!
Тест містить 30 запитань
Обмеження у часі - 120 хвилин!
Кількість спроб - 2!
Спосіб оцінювання - краща оцінка!
Бажаю успіхів!