ТЕМА 16 Організація маркетингу на підприємстві. Контроль маркетингової діяльності
Section outline
-
Основні терміни і поняття:
аналіз складників збуту, аналіз рентабельності, групування за географічними регіонами, групування за товарними лініями, групування за ринками, групування за функціональними сферами, загальна бізнес-стратегія, лінійні посади, нелінійні посади, календарний план, «опікун» продукту або програми, пункти частки ринку, стратегія диференціації, стратегія концентрації на витратах, стратегія лідерства за витратами, функція реакції-відгуку продажу, ROI-маркетинг
-
1. Основи стратегічного маркетингу: результативність і розподіл матеріальних ресурсів
2. Фаза планування процесу стратегічного маркетингу
3. Фаза реалізації процесу стратегічного маркетингу
4. Фаза контролю процесу стратегічного маркетингу
-