Section outline

  • Основні терміни і поняття:

    аналіз складників збуту, аналіз рентабельності,  групування за географічними регіонами, групування за товарними лініями, групування за ринками, групування за функціональними сферами, загальна бізнес-стратегія, лінійні посади, нелінійні посади, календарний план,  «опікун» продукту або програми, пункти частки ринку, стратегія диференціації,  стратегія концентрації на витратах,  стратегія лідерства за витратами, функція реакції-відгуку продажу, ROI-маркетинг

    • 1. Основи стратегічного маркетингу: результативність і розподіл матеріальних ресурсів

      2. Фаза планування процесу стратегічного маркетингу

      3. Фаза реалізації процесу стратегічного маркетингу

      4. Фаза контролю процесу стратегічного маркетингу