Схема розділу

  • Основні терміни та поняття:

    аналіз беззбитковості, валовий дохід (ВД), бартер, валові витрати, графік беззбитковості, стратегія гнучких цін, змінні витрати, стратегія єдиних цін, знижка ,точка беззбитковості (ТБ), крива попиту, цілі ціноутворення, ціна, ціннісне ціноутворення, цінність, обмеження ціноутворення, цінова еластичність попиту, постійні витрати, чинники попиту, середній дохід (СД)                                          ,

    • 1. Пророда і значення ціни

      2. Етапи процесу становлення ціни:

           2.1 Етап 1: Визначення цілей і обмежень, які слід враховувати під час ціноутворення

           2.2 Етап 2: Оцінювання попиту й виручки від продажу

           2.3 Етап 3: Визначення взаємодії між витратами, обсягом випуску і прибутку

           2.4 Етап 4: Вибір орієнтовної ціни

           2.5 Етап 5: Встановлення прейскурантної (базової) ціни

           2.6 Етап 6: Використання спеціальних поправок щодо прейскурантної (базової) ціни