Перейти до головного вмісту
ДН КФКСумДУ
  • На головну
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
 
Увійти
ДН КФКСумДУ
На головну
Розгорнути всі Згорнути все
  1. Педагогіка (молбак)
  2. ТЕМА 3. Проблеми розвитку особистості та їх значення для виховання
  3. ПЗ 2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів

ПЗ 2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів

Умови завершення

ПЗ 1. Підготовка та проведення психолого-педагогічного дослідження

У практичній діяльності вивчення учнів здійснюють за орієнтовними програмами. Дайте характеристику учню за заданими даними

Номер по списку

ПІБ

Клас

Орієнтовна характеристика

1

Аріпов Максим Антонович

1

З неповної сім’ї, затримки розвитку, пасивний

2

Грищенко Іван Валерійович

5

Агресивний, проблеми в сім’ї

3

Бондар Анастосія Іванівна

7

Ініціативна, відмінниця, сором’язлива, відвідує гуртки

4

Гайдамака Роман Васильович

9

Стоїть на обліку у «групі ризику», палить, сім’я в процесі розлучення

 

5

Бойко Руслана Назарівна

11

Відмінниця, з повної сімї, переживає кризу у особистому житті, негативізм до дорослих

Порада: дайте відповіді на кожен пункт програми.

Програма вивчення і структура характеристики учнів

1. Демографічні відомості: прізвище, ім'я та по батькові; день, місяць, рік народження; прізвище, ім'я, по батькові матері та батька, їх професія, місце роботи, займана посада, домашня адреса, телефон.

2. Умови розвитку і виховання в сім'ї: склад сім'ї, матеріально-побутові умови, вплив батьків на виховання дитини, їх психолого-педагогічна культура, ставлення до школи.

3. Рівень фізичного розвитку: стан здоров'я, володіння санітарно-гігієнічними навичками, спортивні інтереси, потреби.

4. Моральні якості: загальний рівень морального розвитку; знання морально-етичних норм і правил; рівень сформованості вмінь і навичок у моральній поведінці, співвідношення їх із загальнолюдськими і національними морально-духовними цінностями; соціально-моральний статус у колективі; рівень і особливості спілкування з молодшими дітьми, ровесниками і старшими; рівень сформованості почуттів патріотизму та національної гідності; рівень правової й екологічної культури, здатність до самооцінки; особливості вияву дисциплінованості, відповідальності, совісті, соціальної зрілості й активності, милосердя, гуманізму.

5. Розумовий розвиток: загальний розумовий розвиток, рівень інтелекту, потенціальні розумові можливості, інтереси, схильності; ставлення до навчальної діяльності; сформованість мотивів навчання; рівень володіння методами і прийомами самостійної пізнавальної діяльності; успішність, відповідність її розумовим можливостям.

6. Трудове виховання: ставлення до праці, її різних видів, мотиви трудової діяльності; наявність умінь і навичок в різних видах праці; соціальні інтереси щодо праці; загальна культура різних видів праці (фізичної, розумової); інтереси і схильності до певних видів професійної діяльності, рівень і стійкість професійної орієнтації.

7. Естетична вихованість: сформованість естетичних почуттів та вмінь, інтереси і схильності в різних видах мистецтва; здатність творити прекрасне в повсякденній діяльності.

8. Психічний розвиток: потреби і рівень сформованості уваги, культури мовлення, відчуттів, сприймання, пам'яті, мислення, уваги, почуттів, волі; особливості характеру; здібності; темперамент.

9. Особливості впливу біологічного і соціального чинників на розвиток особистості учня. Особливі випадки впливу на вихованця, його наслідки.

10. Загальні психолого-педагогічні висновки: позитивні якості особистості з погляду на всебічний гармонійний її розвиток; недоліки і складнощі у соціально-психологічному становленні вихованця, їх причини і засоби подолання; рекомендації щодо індивідуального підходу і виховних заходів впливу.

  (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток

Класичний фаховий коледж СумДУ

На основі Moodle