Section outline

    • Викладено основні поняття й специфіку сучасної організації діловодства як складової
      управлінської діяльності. Увагу приділено сучасним вимогам до складання документів із кадрово-контрактних питань, а також довідково-інформаційних, організаційно-розпорядчих, обліково-фінансових, дипломатичних. Розглянуто також специфіку ділового листування й питання щодо організації роботи з документами в сучасних службах діловодства.

    • Тема

      Загальний обсяг,

      годин

      Лекції,

      годин

      Практичні заняття,

      годин

      Лабораторні роботи,

      годин

      Самостійне опрацювання матеріалу (СРС),

      годин

      Індивідуальні завдання,

      годин

      денна форма навчання

      1

      Тема 1. Вступ. Основні поняття і визначення

      8

      4

      4

      2

      Тема 2. Правила оформлення службових документів

      10

      2

      2

      6

      3

      Тема 3. Структура і логічна послідовність документа

      8

      2

      6

      4

      Тема 4. Призначення та класифікація управлінської документації. Складання й оформлення організаційно-розпорядчих документів

            10

      2

      2

      6

      5

      Тема 5. Складання й оформлення довідково-інформаційних документів

      10

      2

      2

      6

      6

      Тема 6. Складання й оформлення документів з кадрово-контрактових питань

      10

      2

      2

      6

      7

      Тема 7. Складання й оформлення обліково-фінансових документів, документів з господарсько-договірної діяльності

      6

      2

      4

      8

      Тема 8. Поняття про документообіг. Принципи організації

      8

      2

      2

      4

      9

      Тема 9. Організація контролю виконання документів

      6

      2

      2

      2

      10

      Тема 10. Поняття про номенклатуру справ, вимоги до формування справ

      10

      2

      4

      4

      11

      Тема 11. Архівне зберігання документів. Експертиза цінності документів

      4

      2

      2

      Всього з навчальної дисципліни

      за денною формою навчання

      90

      24

      16

      50

  • Тема 1. Вступ. Основні поняття і визначення

    Зміст та завдання дисципліни, порядок вивчення і зв’язок з іншими дисциплінами спеціального циклу. Понятійно-термінологічний апарат навчальної дисципліни «Діловодство». Історія виникнення документа. Класифікація документів. Функції документів. Законодавчі, нормативні акти, що  регулюють діловодство системи органів державної влади і місцевого самоврядування. Види діловодства. Документування управлінської діяльності. Організаційні, розпорядчі, довідково-інформаційні, документи з кадрово-контрактових питань, особово-офіційні, їх види

    • Успішне опрацювання матеріалу лекції забезпечить позитивний результат тестування, будьте уважні, успіхів!

    • Шановні здобувачі освіти! Якщо ви відкрили цей тест, це означає, що ви ретельно підготувались і опрацювали матеріал лекцій. Раджу не залишати без уваги лекційний матеріал, бо це є запорукою успішного складання тесту. Ви маєте лише дві спроби. Удачі!

  • Вимоги до зовнішнього оформлення документів: відповідність паперу, наявність абзаців і недопустимість виправлень. Реквізити документів та їх правильне розташування (оформлення адресування, датування, індексація документів підписів, грифу затвердження та погодження, розміщення ініціалів та печатки, відмітки про виконання документа).

  • Структура документа. Складові частини тексту. Вимоги до оформлення постійних реквізитів. Вимоги до оформлення змінних реквізитів. Рубрикація та нумерація інформативного матеріалу. Додаткові відомості в текстах службових документів (примітки, виноски, додатки). Поняття про грифи, їх склад, розташування та призначення.

  • Тема 4. Призначення та класифікація управлінської документації. Складання й оформлення організаційно-розпорядчих документів

    Організаційні документи: статути, положення, інструкції, правила, їх характеристика, види. Вивчення змісту, складових частин, склад та розміщення основних реквізитів. Ознайомлення із змістом та оформленням статуту існуючого підприємства. Правильність оформлення та аналіз організаційних документів.

    • Щоб успішно виконати практичну роботу 2, користуйтесь матеріалом навчального посібника "Сучасне діловодство", прикріпленого у загальній інформації про курс вгорі (с. 45-55).

  • Види довідково-інформаційних документів. їх характеристика. Правила складання та оформлення реквізитів довідково-інформаційних документів: протоколів, актів, пояснювальних та доповідних записок. Ведення службового листування. Види службових листів, вимоги до укладання. Етика ділового листування.

  • Класифікація кадрової документації (організаційні, довідково-інформаційні, розпорядчі, особисті, особові, облікові документи). Поняття трудового договору (контракту), його структура та складання. Ознайомлення з типовими договорами та контрактами. Ознайомлення з особовими листками обліку кадрів, їх складання. Оформлення резюме. Формування особової справи. Ознайомлення з особливостями оформлення трудових книжок, відряджень.

  • Складання й оформлення обліково-фінансових документів. Планування та звітування службової діяльності. Оформлення планів діяльності організації, індивідуального звіту.

  • Складання й оформлення документів з господарсько-договірної діяльності.

    • Цей тест має обмеження в часі 25 хв. Час почне відраховуватися з моменту, коли ви починаєте вашу спробу, і ви повинні будете закінчити вашу спробу допоки не спливе термін. Ви маєте дві спроби і вибір кращої оцінки. Успіхів!

  • Тема 9. Поняття про документообіг. Принципи організації

    Приймання й попередній розгляд документів. Вимоги, які ставляться до ведення документообігу. Етапи документообігу. Схеми руху вхідних і вихідних документів. Порядок приймання документів та подальша робота з ними. Облік обсягу документообігу. Індексація та систематизація документів. Суть і форми реєстрації документів. Реєстрація й оформлення вихідних документів.

  • Контроль за виконанням документів та його термінами. Порядок та строки виконання урядової документації. Оброблення і надсилання документів. Первинна обробка та попередній розгляд документів, розгляд документів керівником організації та структурних підрозділів. Здійснення контролю на картках та контрольних картотеках. Умови продовження терміну виконання документів. Етапи постановки документів на контроль.

  • Тема 11. Поняття про номенклатуру справ, вимоги до формування справ

    Номенклатура справ, основні вимоги до складання номенклатур. Види номенклатур. Порядок складання та затвердження номенклатури справ підприємства. Поняття про справу та її формування. Обов’язкові вимоги до справ постійного, тимчасового і довготермінового зберігання. Ознайомлення і порядок оформлення змісту номенклатури справ конкретного підприємства. Нумерація документів, затвердження справ.

  • Архівне зберігання документів. Джерела комплектування та склад документів архіву. Вимоги до оформлення справ, що підлягають архівному зберіганню. Складання та оформлення описів справ структурного підрозділу. Передавання справ до архіву установи. Експертиза цінності документів. Етапи проведення експертизи.