Схема розділу

  • Вітаю Вас на сторінці 

    дистанційного курсу з дисципліни

    "Основи SMM-менеджменту"

    Social Media Marketing: como construir uma comunidade nas redes sociais

    Тьютор – Іващенко Марина Миколаївна, викладач вищої категорії, викладач-методист

    Контактні дані: mmivashchenko@gmail.com

    Фото викладача курсу

    • Things URL Scheme - Things Support

      Постійний лінк для он-лайн занять із використанням технічних засобів відео зв’язку:

      https://meet.google.com/djk-ybzs-efb

       

       

    • Якщо Ви хочете поставити запитання, звернутися за додатковою інформацією до викладача або маєте матеріали, які вважаєте цікавими, - скористайтеся, будь ласка, форумом "Зворотний зв'язок & Feedback" 

    • До уваги здобувачів освіти! 

      увага копия – Застава.NET

      Перш ніж опановувати курс «Основи SMM-менеджменту», корисно заздалегідь ознайомитись із СИЛАБУСОМ курсу та РЕГЛАМЕНТОМ його оцінювання. Далі нижче Ви знайдете документи: Силабус і Регламент оцінювання, що не лише допоможуть вам ефективно організувати роботу протягом курсу, а й – точно знати, чого очікувати від курсу. Уважно ознайомтеся із документами, що роз’яснюють взаємну відповідальність як викладача, так і студента.

    • Hacker PNG

    • БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ТА ТРЕНДИ SOCIAL MEDIA MARKETING

      • Тема 1. Вступ до SMM
      • Тема 2. Різновиди соціальних мереж
      • Тема 3. Правове регулювання у сфері SMM
      • Тема 4. Користувачі соцмереж 
      • Тема 5. SMM-тренди

       

    1. Дефініція понять «мережа», «соціальні медіа» та «соціальні мережі».
    2. Соцмережі: поняття, історія виникнення.
    3. Особливості роботи та завдання SMM-менеджера
    • Згадайте й усвідомте цілі навчальної діяльності, порівняйте й співвіднесіть власні результати із запланованими та відкоригуйте цілі й напрями наступної діяльності в процесі опанування навчальної дисципліни. 

      Нагадую, що аналіз власної діяльності (рефлексія) є обов'язковим видом навчальної діяльності здобувача освіти за програмою курсу. 

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 8 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

    1. Класифікація соціальних мереж.
    2. Огляд можливостей та функціоналу соцмереж в Instagram, Facebook, TikTok, Telegram, LinkedIn.
  • Виділено
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 10 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

    1. Аудиторії користувачів соцмереж.
    2. Основні тригери використання соцмереж.
    1. Трендвочінг соцмереж: P2P, актуальність «фаст-фуду» контенту, «соціальні слухання», мультиплатформність, клієнтоорієнтованість, аудіо SMM, економіка «ностальгія».
    • Поміркуйте, як зміняться сучасні соціальні мережі через 5 років? Який функціонал пропонуватимуть? Обговоріть свої припущення на Форумі.

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 10 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

    • СУЧАСНІ АЛГОРИТМИ ПРОСУВАННЯ КОНТЕНТУ ТА ВЗАЄМОДІЇ У СОЦМЕРЕЖАХ

      • Тема 6. Контентна стратегія у соцмережах
      • Тема 7. Facebook: технічні особливості, контент, аналітика
      • Тема 8. Технічні особливості, платформи для контенту, метрика в Instagram
      • Тема 9. Способи просування в соцмережах
      • Тема 10. Тема за вільним вибором здобувача освіти
    1. Базова структура SMM-стратегії.
    2. Цілі, завдання, аналітика конкурентів.
    3. Портрет цільової аудиторії контенту.
    4. Типологія діджитал контенту. 
    5. Копірайтинг в соцмережах. Основи воронки онлайн-продажів за формулами AIDA, FAB, PAS.
    6. Індекс Фога та формула Флєша. 
    7. Рубрикатор, план постингу, календар ситуативів.
    8. Візуальний контент в соцмережах.
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 8 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

    • Manage Tasks in One Shared Space | Trello

      Користуючись покроковим алгоритмом, розробіть стратегію власного бренду:
      1. Створіть власний документ для SMM-стратегії, заповнивши орієнтовний шаблон (презентація)
      2. Заповніть перший слайд назвою та коротким описом бренду, з яким будете працювати.
      3. Проаналізуйте 3-5 конкурентів вашого бренду в соціальних мережах.
      4. Заповніть таблицю “Цілі і завдання” своєї SMM-стратегії. Пам'ятайте, що цілей може бути декілька, а завдання – це деталізація цілі. 
      5. Заповніть слайд “Опис цільової аудиторії” : опишіть віковий діапазон, стать, географічне положення, рівень доходу, специфічні інтереси / вміння / запити вашої цільової аудиторії.
      6. Підберіть логотип, який би візуалізував ваш бренд, обравши фірмові кольори

    • Напишіть пост [про свій бренд].

      Дотримуйся правила: лаконічно, коротко, зрозуміло.

      Використовуйте одну з формул для написання текстів, що продають: AIDA, PMHS, PPPP, PAS або FAB.

      Обов’язково перевірте написаний пост на ступінь легкості та рівень зручності читання тексту, скориставшись онлайн інструментарієм (https://charactercalculator.com/gunning-fog-index/)

       
      На допомогу студенту (приклад написання посту)

      Формула AIDA: Пост про те, що плануєте проводити навчальні тренінги з виготовлення виробів з епоксидної смоли.

      ЗАГОЛОВОК: Захоплення епоксидною смолою: від А до Я

      A: Епоксидна смола – це чарівний матеріал, який дає волю вашій креативності. Створюйте унікальні прикраси, картини, меблі та декор, втілюючи найсміливіші фантазії. Виготовляти вироби з епоксидної смоли не складно – з цим завданням впорається навіть новачок. Тобі знадобиться лише трохи терпіння, базові інструменти та, звичайно ж, сама епоксидна смола

      I: З епоксидної смоли можна творити безліч неймовірних речей: ювелірні вироби, предмети декору, меблі, подарунки. Залий епоксидну смолу у форму, додай барвники, блискітки, камінчики, дай волю своїй фантазії! Спостерігай за тим, як застигає смола, перетворюючись на справжній витвір мистецтва.

      D: Навчитися працювати з епоксидною смолою легко – наш тренінг допоможе тобі зробити перші кроки у цьому захоплюючому хобі.

      A: Завітай до нас та придбай все необхідне для створення перших шедеврів. Не забудь зареєструватись на тренінг «Touch wood&epoxy» за посиланням. Долучайся до спільноти майстрів епоксидної смоли та отримуй натхнення, знання та підтримку.

      Відкрий для себе світ епоксидної смоли разом з нами – світ безмежних творчих можливостей!

      Перевірка: Gunning Fog Index = 6,00 (Easy to read)

       

       

    1. Створення, супровід бізнес-сторінки у Facebook.
    2. Різновиди постингу у Facebook.
    3. Аналітика, основні метрики у Facebook.
    • Психологія тестування - QALight

      Будьте уважні!!!

      • ліміт часу - 20 хвилин
      • кількість спроб - 2
      • метод оцінювання - середня оцінка
      • кількість тестових завдань - 10