Схема розділу

    1. Дефініція понять «мережа», «соціальні медіа» та «соціальні мережі».
    2. Соцмережі: поняття, історія виникнення.
    3. Особливості роботи та завдання SMM-менеджера
    • Згадайте й усвідомте цілі навчальної діяльності, порівняйте й співвіднесіть власні результати із запланованими та відкоригуйте цілі й напрями наступної діяльності в процесі опанування навчальної дисципліни. 

      Нагадую, що аналіз власної діяльності (рефлексія) є обов'язковим видом навчальної діяльності здобувача освіти за програмою курсу. 

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 8 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.