Тема 1. Вступ до SMM
Схема розділу
-
- Дефініція понять «мережа», «соціальні медіа» та «соціальні мережі».
- Соцмережі: поняття, історія виникнення.
- Особливості роботи та завдання SMM-менеджера
-
Згадайте й усвідомте цілі навчальної діяльності, порівняйте й співвіднесіть власні результати із запланованими та відкоригуйте цілі й напрями наступної діяльності в процесі опанування навчальної дисципліни.
Нагадую, що аналіз власної діяльності (рефлексія) є обов'язковим видом навчальної діяльності здобувача освіти за програмою курсу.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 8 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.