Основи SMM-менеджменту
Схема розділу
-
Вітаю Вас на сторінці
дистанційного курсу з дисципліни
"Основи SMM-менеджменту"
Тьютор – Іващенко Марина Миколаївна, викладач вищої категорії, викладач-методист
Контактні дані: mmivashchenko@gmail.com

-
Якщо Ви хочете поставити запитання, звернутися за додатковою інформацією до викладача або маєте матеріали, які вважаєте цікавими, - скористайтеся, будь ласка, форумом "Зворотний зв'язок & Feedback"
-
- Дефініція понять «мережа», «соціальні медіа» та «соціальні мережі».
- Соцмережі: поняття, історія виникнення.
- Особливості роботи та завдання SMM-менеджера
-
Згадайте й усвідомте цілі навчальної діяльності, порівняйте й співвіднесіть власні результати із запланованими та відкоригуйте цілі й напрями наступної діяльності в процесі опанування навчальної дисципліни.
Нагадую, що аналіз власної діяльності (рефлексія) є обов'язковим видом навчальної діяльності здобувача освіти за програмою курсу.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 8 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
- Класифікація соціальних мереж.
- Огляд можливостей та функціоналу соцмереж в Instagram, Facebook, TikTok, Telegram, LinkedIn.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 10 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 10 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
- Аудиторії користувачів соцмереж.
- Основні тригери використання соцмереж.
-
Згадайте й усвідомте цілі навчальної діяльності, порівняйте й співвіднесіть власні результати із запланованими та відкоригуйте цілі й напрями наступної діяльності в процесі опанування навчальної дисципліни.
Нагадую, що аналіз власної діяльності (рефлексія) є обов'язковим видом навчальної діяльності здобувача освіти за програмою курсу.
-
- Трендвочінг соцмереж: P2P, актуальність «фаст-фуду» контенту, «соціальні слухання», мультиплатформність, клієнтоорієнтованість, аудіо SMM, економіка «ностальгія».
-
Поміркуйте, як зміняться сучасні соціальні мережі через 5 років? Який функціонал пропонуватимуть? Обговоріть свої припущення на Форумі.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 10 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
- Базова структура SMM-стратегії.
- Цілі, завдання, аналітика конкурентів.
- Портрет цільової аудиторії контенту.
- Типологія діджитал контенту.
- Копірайтинг в соцмережах. Основи воронки онлайн-продажів за формулами AIDA, FAB, PAS.
- Індекс Фога та формула Флєша.
- Рубрикатор, план постингу, календар ситуативів.
- Візуальний контент в соцмережах.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 8 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-

Користуючись покроковим алгоритмом, розробіть стратегію власного бренду:
1. Створіть власний документ для SMM-стратегії, заповнивши орієнтовний шаблон (презентація)
2. Заповніть перший слайд назвою та коротким описом бренду, з яким будете працювати.
3. Проаналізуйте 3-5 конкурентів вашого бренду в соціальних мережах.
4. Заповніть таблицю “Цілі і завдання” своєї SMM-стратегії. Пам'ятайте, що цілей може бути декілька, а завдання – це деталізація цілі.
5. Заповніть слайд “Опис цільової аудиторії” : опишіть віковий діапазон, стать, географічне положення, рівень доходу, специфічні інтереси / вміння / запити вашої цільової аудиторії.
6. Підберіть логотип, який би візуалізував ваш бренд, обравши фірмові кольори -
Напишіть пост [про свій бренд].
Дотримуйся правила: лаконічно, коротко, зрозуміло.
Використовуйте одну з формул для написання текстів, що продають: AIDA, PMHS, PPPP, PAS або FAB.
Обов’язково перевірте написаний пост на ступінь легкості та рівень зручності читання тексту, скориставшись онлайн інструментарієм (https://charactercalculator.com/gunning-fog-index/)
На допомогу студенту (приклад написання посту)
Формула AIDA: Пост про те, що плануєте проводити навчальні тренінги з виготовлення виробів з епоксидної смоли.
ЗАГОЛОВОК: Захоплення епоксидною смолою: від А до Я
A: Епоксидна смола – це чарівний матеріал, який дає волю вашій креативності. Створюйте унікальні прикраси, картини, меблі та декор, втілюючи найсміливіші фантазії. Виготовляти вироби з епоксидної смоли не складно – з цим завданням впорається навіть новачок. Тобі знадобиться лише трохи терпіння, базові інструменти та, звичайно ж, сама епоксидна смола
I: З епоксидної смоли можна творити безліч неймовірних речей: ювелірні вироби, предмети декору, меблі, подарунки. Залий епоксидну смолу у форму, додай барвники, блискітки, камінчики, дай волю своїй фантазії! Спостерігай за тим, як застигає смола, перетворюючись на справжній витвір мистецтва.
D: Навчитися працювати з епоксидною смолою легко – наш тренінг допоможе тобі зробити перші кроки у цьому захоплюючому хобі.
A: Завітай до нас та придбай все необхідне для створення перших шедеврів. Не забудь зареєструватись на тренінг «Touch wood&epoxy» за посиланням. Долучайся до спільноти майстрів епоксидної смоли та отримуй натхнення, знання та підтримку.
Відкрий для себе світ епоксидної смоли разом з нами – світ безмежних творчих можливостей!
Перевірка: Gunning Fog Index = 6,00 (Easy to read)
-
- Створення, супровід бізнес-сторінки у Facebook.
- Різновиди постингу у Facebook.
- Аналітика, основні метрики у Facebook.
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 8 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
-
- кількість спроб: 2
- обмеження у часі: 8 хв.
- кількість тестових завдань: 5
- метод оцінювання: середня оцінка
** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.
-
У статті зібрані результати та ідеї, як упакувати матеріал в формат для соцмережі.
-
Що для вас важливіше – картинка чи текст? На що звертаєте увагу спочатку?
-
Щоб утримати увагу, відео має бути креативним, інноваційним та розважальним. Ділимося 10 порадами, які допоможуть створити якісні та віральні Instagram Reels



