Схема розділу

    1. Базова структура SMM-стратегії.
    2. Цілі, завдання, аналітика конкурентів.
    3. Портрет цільової аудиторії контенту.
    4. Типологія діджитал контенту. 
    5. Копірайтинг в соцмережах. Основи воронки онлайн-продажів за формулами AIDA, FAB, PAS.
    6. Індекс Фога та формула Флєша. 
    7. Рубрикатор, план постингу, календар ситуативів.
    8. Візуальний контент в соцмережах.
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 8 хв.
      • кількість тестових завдань: 5
      • метод оцінювання: середня оцінка

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на лекційних/семінарських заняттях, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

    • Manage Tasks in One Shared Space | Trello

      Користуючись покроковим алгоритмом, розробіть стратегію власного бренду:
      1. Створіть власний документ для SMM-стратегії, заповнивши орієнтовний шаблон (презентація)
      2. Заповніть перший слайд назвою та коротким описом бренду, з яким будете працювати.
      3. Проаналізуйте 3-5 конкурентів вашого бренду в соціальних мережах.
      4. Заповніть таблицю “Цілі і завдання” своєї SMM-стратегії. Пам'ятайте, що цілей може бути декілька, а завдання – це деталізація цілі. 
      5. Заповніть слайд “Опис цільової аудиторії” : опишіть віковий діапазон, стать, географічне положення, рівень доходу, специфічні інтереси / вміння / запити вашої цільової аудиторії.
      6. Підберіть логотип, який би візуалізував ваш бренд, обравши фірмові кольори

    • Напишіть пост [про свій бренд].

      Дотримуйся правила: лаконічно, коротко, зрозуміло.

      Використовуйте одну з формул для написання текстів, що продають: AIDA, PMHS, PPPP, PAS або FAB.

      Обов’язково перевірте написаний пост на ступінь легкості та рівень зручності читання тексту, скориставшись онлайн інструментарієм (https://charactercalculator.com/gunning-fog-index/)

       
      На допомогу студенту (приклад написання посту)

      Формула AIDA: Пост про те, що плануєте проводити навчальні тренінги з виготовлення виробів з епоксидної смоли.

      ЗАГОЛОВОК: Захоплення епоксидною смолою: від А до Я

      A: Епоксидна смола – це чарівний матеріал, який дає волю вашій креативності. Створюйте унікальні прикраси, картини, меблі та декор, втілюючи найсміливіші фантазії. Виготовляти вироби з епоксидної смоли не складно – з цим завданням впорається навіть новачок. Тобі знадобиться лише трохи терпіння, базові інструменти та, звичайно ж, сама епоксидна смола

      I: З епоксидної смоли можна творити безліч неймовірних речей: ювелірні вироби, предмети декору, меблі, подарунки. Залий епоксидну смолу у форму, додай барвники, блискітки, камінчики, дай волю своїй фантазії! Спостерігай за тим, як застигає смола, перетворюючись на справжній витвір мистецтва.

      D: Навчитися працювати з епоксидною смолою легко – наш тренінг допоможе тобі зробити перші кроки у цьому захоплюючому хобі.

      A: Завітай до нас та придбай все необхідне для створення перших шедеврів. Не забудь зареєструватись на тренінг «Touch wood&epoxy» за посиланням. Долучайся до спільноти майстрів епоксидної смоли та отримуй натхнення, знання та підтримку.

      Відкрий для себе світ епоксидної смоли разом з нами – світ безмежних творчих можливостей!

      Перевірка: Gunning Fog Index = 6,00 (Easy to read)