Розробка мобільних додатків
Схема розділу
-
Загальний курс "Програмування для мобільних пристроїв"
Вітаю Вас на сторінці дистанційного курсу з дисципліни "Програмування для мобільних пристроїв"
Викладач - Бойко Лідія Костянтинівна, викладач вищої категорії
Контактні дані (e-mail): lida.sadov2015@gmail.com
Постійний лінк для он-лайн занять із використанням технічних засобів відео зв’язку:
https://meet.google.com/ors-wabb-eec
Метою викладання навчальної дисципліни «Програмування мобільних пристроїв» є вивчення основних мов програмування мобільних пристроїв. Протягом курсу будуть розглянуті особливості програмування інтерфейсів користувача, роботи з різними джерелами даних, обміну даними з підсистемами мобільних пристроїв.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Програмування мобільних пристроїв» є: вивчення теоретичних особливостей і формування практичних навичок програмування мобільних пристроїв
Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей): здатність аналізувати предметні області (домени), формулювати вимоги, ідентифікувати, класифікувати та описувати завдання, знаходити методи й підходи до їх розв’язання; здатність брати участь у проектуванні програмного забезпечення, включаючи проведення моделювання (формальний опис) його структури, поведінки та процесів функціювання; здатність розробляти архітектури, модулі та компоненти програмних систем.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна пов’язана з теоретичними знаннями та практичними уміннями з дисциплін «Алгоритми та структури даних», «Архітектура комп’ютера», «Дискретна математика», «Об’єктно-орієнтоване програмування», «Бази даних».
До уваги здобувачів вищої освіти!
Перш ніж опановувати курс «Програмування для мобільних пристроїв», корисно заздалегідь ознайомитисьз РЕГЛАМЕНТОМ його оцінювання. Далі нижче Ви знайдете таблицю Регламент оцінювання, що не лише допоможе вам ефективно організувати роботу протягом курсу, а й – точно знати, чого очікувати від курсу. Уважно ознайомтеся із регламентом, що роз’яснює взаємну відповідальність як викладача, так і студента.
Критерії оцінювання
Контроль навчальної роботи студента і оцінювання здійснюються за 4-бальною шкалою:
Бали
Рівень
Критерій
5 (відмінно)
високий
студент систематично дає повні, конкретні, логічні відповіді як усні так і письмові. Використовує додаткову, самостійно вибрану інформацію з даної теми, не обмежується теорією передбаченою курсом чи навчально-методичного комплексу. 100% виконує практичні завдання та лабораторні роботи, має повне і якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок.
4 (добре)
достатній
студент дає повні, конкретні відповіді як усні так і письмові. Може використовувати додаткову інформацію з даної теми, а також не обмежуватися матеріалом конспекту чи навчально-методичного комплексу частково (не менше 80%) виконує практичні завдання та лабораторні роботи, виконує якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок.
3 (задовільно)
середній
студент дає достатні відповіді як усні так і письмові. Обмежується теоретичним матеріалом. 60–70% виконання лабораторних робіт відповідно до методичних вказівок
2 (незадовільно)
початковий
виконання не задовольняє мінімальні критерії; можливе повторне складання.
-
ТЕМИ:
- Загальна характеристика платформ для мобільних пристроїв
- Огляд найпопулярніших і застарілих мобільних ОС
- ПЛАТФОРМА ANDROID. Коротка історія платформи
- Архітектура ОС Android. Інструменти розробника. Емулятори
-
ТЕМИ:
- Створення проекту в середовищі Android Studio. Структура проекту
- Конфігурування та запуск емулятора. Запуск додатку з метою відлагодження на фізичному пристрої
- Види Android-додатків. Файл маніфесту AndroidManifest.xml
- ACTIVITY. Компоненти Android-додатку
- Поняття Activity. Життєвий цикл Activity. Управління життєвим циклом та запуск
- Основи проектування інтерфейсу програми
- Елементи управління
- Ресурси проекту
- Оформлення інтерфейсу програми
- Меню
-
ТЕМИ:
- Робота з налаштуванням та станом додатку
- Робота з файловою системою
- Робота з базами даних SQLITE
- Діалогові вікна
- Публікація створеної програми