Практичне заняття №6. Використання методів і технологій науково-педагогічних досліджень.
Умови завершення
ТЕМА. Використання методів і технологій науково-педагогічних досліджень
МЕТА: дати студенту поняття про творчу діяльність науковця, етику та культуру науковця.
КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: педагогічна наука, наукова діяльність, науковець, дослідник, вчений, доцент, професор, бакалавр, магістр; види наукових робіт: монографія, брошура, посібник, підручник, стаття, доповідь, реферат.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ:
І. Ознайомитися з основними питаннями для опрацювання:
- Що лежить в основі творчої діяльності науковця. Дайте його характеристику.
- Які ви знаєте види наукових робіт.
- Основні психологічні риси діяльності вчених.
- Розкрийте основні якості, що відповідають статусу науковця.
- Етапи та культура наукової діяльності
ІІ. Практична частина:
- Підготуйте повідомлення на тему: «Засоби наукової комунікації»
- Розкрийте суть поняття «наукова школа». Назвіть відомі наукові школи в педагогічній науці.
ІІІ. Підведення підсумків заняття
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
- Сисоєва С. О. Педагогічні технології: структурно-функціональний аналіз / С. О. Сисоєва // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. : [у 2 ч.] / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського; [редкол. : І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва та ін.]. – Київ- Вінниця, 2002. – Вип. 2, ч. 1. – С. 86–91.
- Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Методологія науково-педагогічних досліджень: Підручник / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук. – Рівне: Волинські обереги, 2013. – 360 с.
Остання зміна: середа 21 грудня 2022 11:46 AM