ТЕМА. Використання методів і технологій науково-педагогічних досліджень

МЕТА: дати студенту поняття про творчу діяльність науковця, етику та культуру науковця.

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: педагогічна наука, наукова діяльність, науковець, дослідник, вчений, доцент, професор, бакалавр, магістр; види наукових робіт: монографія, брошура, посібник, підручник, стаття, доповідь, реферат.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ:

І. Ознайомитися з основними питаннями для опрацювання:

  1. Що лежить в основі творчої діяльності науковця. Дайте його характеристику.
  2. Які ви знаєте види наукових робіт. 
  3. Основні психологічні риси діяльності вчених.
  4. Розкрийте основні якості, що відповідають статусу науковця.
  5. Етапи та культура наукової діяльності

ІІ. Практична частина:

  1. Підготуйте повідомлення на тему: «Засоби наукової комунікації»
  2. Розкрийте суть поняття «наукова школа». Назвіть відомі наукові школи в педагогічній науці.

ІІІ. Підведення підсумків заняття

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Сисоєва С. О. Педагогічні технології: структурно-функціональний аналіз / С. О. Сисоєва // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. : [у 2 ч.] / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського; [редкол. : І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва та ін.]. – Київ- Вінниця, 2002. – Вип. 2, ч. 1. – С. 86–91.
  2. Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Методологія науково-педагогічних досліджень: Підручник / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук. – Рівне: Волинські обереги, 2013. – 360 с.
Остання зміна: середа 21 грудня 2022 11:46 AM