Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

“Тригер” використання соціальних мереж

мета і потреба аудиторії у використанні соціальних мереж


A

AIDA

акронім, що складається з чотирьох етапів, які клієнт проходить від ознайомлення з товаром або послугою до прийняття рішення про покупку:

  1. Attention — привернути увагу
  2. Interest — зацікавити
  3. Desire — створити бажання
  4. Action — спонукати до дії

F

FAB

модель комерційного тексту, яка базується на таких принципах:

  1. Features — характеристики товару або послуги
  2. Advantages — переваги перед конкурентами
  3. Benefits — вигоди для клієнта

H

Highlights

збережені сторіз в Instagram акаунті


I

Instagram-маски

унікальні AR-механіки залучення в stories


P

PAS

модель комерційного тексту, яка базується на трьох принципах:

  1. Problem — виявлення проблеми
  2. Agitate — акцентування на проблемі
  3. Solve — пропонування рішення

PPPP

схема, що спрямована на візуальне сприйняття написаного. Її значення наступне:

  • Picture — картинка;
  • Promise — обіцянка;
  • Prove — переконання;
  • Push — дія.

S

SMM-cтратегія

файл (документ, презентація), що описує систему просування бренду – що, для кого, навіщо, яким способом, за скільки тощо


T

Tone of voice

формат копірайтингу й комунікації бренду в соціальних мережах; унікальний “голос” бренду


U

UGC-контент

контент для користувачів, які відмічають бізнес-сторінку бренду, його продукт чи сервіс у соціальних мережах