Section outline

  • Основні терміни та поняття:

    послуга , комплекс «4не»,  невідчутність послуги, непостійність якості послуги, невіддільність послуги від постачальника, нездатність послуги до зберігання, шкала відчутності послуг, товар у широкому значенні, додатковий товар, супутній товар, основний товар, послуги, де переважає використання обладнання, послуги, де переважає використання праці людей,  сенсорний тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги, досвідний тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги,  довірчий тип процесу прийняття рішення про купівлю послуги, характеристики послуг, споживча цінність послуги ,внутрішній маркетинг, унікальність послуги, брендинг-послуги, особливості маркетингового комплексу сервісного підприємства

     

    • 1. Унікальність послуг

      2. Яким чином споживачі купують послуги?

      3. Управління  маркетингом послуг

      4. Послуги в майбутньому