Міністерство освіти і науки України

ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ»

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор ВСП «КФК СумДУ»

______________Т.В. Гребеник

___ ______________20__ р.

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

атестаційного екзамену

 

за освітнім ступенем «молодший спеціаліст»

зі спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія»

(освітньо-професійна програма

«Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»)

 

 

 

1 Загальні положення

 

Атестація здобувачів освіти початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти зі спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (освітньо-професійна програма «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій») за освітнім ступенем «молодший спеціаліст» здійснюється у формі атестаційного екзамену, метою якого є визначення рівня знань випускників освітньо-професійної програми «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій».

Атестаційний екзамен здійснюється шляхом оцінювання  результатів навчання та рівня сформованості спеціальних (фахових) компетентностей, передбачених Стандартом фіхової передвищої освіти для початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти (затверджений і введений в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 17.11.2021 р. № 1243).

На екзамен з атестації виносяться наступні дисципліни:

  1. безпека життєдіяльності;
  2. геодезія;
  3. економіка підприємства;
  4. вишукування та проектування залізниць;
  5. будівництво залізниць;
  6. колія і колійне господарство; 
  7. матеріалознавство;
  8. залізнична колія.

Атестаційний екзамен складається з двох частин:

1 – тестова перевірка знань з дисциплін, що формують спеціальні (фахові) компетентності фахівців за ОПП «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»;

2 – письмове розв’язання розрахунково-аналітичної задачі з дисципліни «Будівництво залізниць», що дозволяє перевірити набуття відповідних спеціальних (фахових)  компетентностей з освітньо-професійної програми «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій».

Екзамен проводиться в письмовій формі на аркушах, які надає екзаменаційна комісія.

Обсяг часу, відведений на виконання завдань – 3 академічні години.

 

 

 

2. Анотації та ключові питання з дисциплін, що виносяться на АТЕСТАЦІЙНИЙ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН

 

2.1 Дисципліна «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ»

Метою навчальної дисципліни є формування комплексу необхідних теоретичних знань по основним відомостям з охорони праці та безпеці життєдіяльності при  будівництві, експлуатації та ремонті автомобільних шляхів та аеродромів.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

– Застосовувати базові професійні й наукові знання в галузі соціально-гуманітарних та економічних наук у пізнавальній та професійній діяльності;

– Демонструвати навички усного та письмового спілкування державною та іноземними мовами, використовуючи навики міжособистісної взаємодії, працюючи в міжнародному контексті з фахівцями та нефахівцями в галузі, з використанням сучасних засобів комунікації;

– Демонструвати вміння працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали для проектування об’єктів будівництва та інженерних мереж;

– Застосовувати вміння використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

– Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва;

– Організовувати та управляти будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації, ремонті й реконструкції з урахуванням вимог охорони праці;

– Демонструвати спроможність до надійної та безпечної експлуатації будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж;

– Проводити аналіз вихідних даних, оцінювати природні, економічні та технологічні фактори, враховувати наявність місцевих природніх ресурсів при вишукуванні і проектуванні об’єктів автомобільних доріг та аеродромів.

 

 Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Групи небезпек.
  2. Потреби.
  3. Філософія і людина.
  4. Людина як біологічний вид.
  5. Яку відповідальність несуть роботодавці за порушення Законодавства з охорони праці?
  6. Об’єкт дослідження БЖД.
  7. Психологія.
  8. В чому полягає найголовніша відмінність між людиною і тваринним світом?
  9. Гідросфера.
  10. 10.  Визначення мікроклімату.

11. Характерні ознаки діяльності людини .

12. Соціологія.

13. Навколишнє середовище.

14. Основні джерела забруднення літосфери.

15. Тіло людини зберігає температуру близько 36,6 ͦС при коливаннях навколишньої температури.

16. Діяльність.

17. Назвіть гіпотези походження людини.

18. Біосфера.

19. Показник «жорсткості погоди» G перебуває в межах від 10 до 40 балів.

20. Вкажіть якими параметрам мікроклімату відповідають оптимальні умови роботи оператора 

21. На які групи поділяються потреби.

22. Хто є засновником еволюційного вчення про походження видів?

23. Атмосфера – це …

24. Вкажіть основні джерела забруднення гідросфери.

25. За допомогою якого приладу вимірюють атмосферний тиск.

26. Освітлення поділяється.

27. Яке освітлення призначено для продовження роботи у тих випадках, якщо негайне аварійне.

28. Назвати ознаки явної фізичної (біологічної) смерті потерпілого.

29. Основний законодавчий акт про охорону праці в Україні.

30. На які об'єкти поширюється чинність Закону “Про охорону праці” й Кодексу законів про працю України?

31. Хто одержує пільги й компенсації за важкі й шкідливі умови праці?

32. Тривалість робочого тижня для підлітків 16-18 років склада.

33. Коли  проводиться  позачерговий  інструктаж і  перевірка  знань  з  техніки безпеки на робочих місцях?

34. Хто несе відповідальність згідно законодавства України за створення безпечних та здорових умов праці на кожному робочому місці на підприємстві, в організації, установі?

35. Якими заходами підвищується рівень знань з техніки безпеки?

36. Який встановлено мінімальний розмір вихідної допомоги при звільненні працівника за власним бажанням, якщо власником порушено законодавство про охорону праці?

37. При якій мінімальній чисельності працівників на підприємстві виробничої сфери створюється служба охорони праці?

38. З якого віку дозволяється приймати на роботу підлітків?

39. За величиною енерговитрат роботи поділяють на такі категорії:

40. Які з заходів спрямовані на загальне покращення умов праці?

41. Вплив шуму на організм людини.

  1. 42.  Шкідливі психофізіологічних факторів виробництва.

43. Мутагенні речовини.

44. Прилад для контролю освітлення називається.

45. Який вид випромінювання має найбільшу проникаючу здатність?

46. Чому дорівнює оптимальна вологість повітря для людини?

47. Що характеризує коефіцієнт якості випромінювання?

48. Від чого не залежить ступінь впливу електромагнітних випромінювань на організм людини?

49. Яким чином слід виходити із зони розтікання струму замикання на землю?

50. Від чого залежить вибір тих чи інших способів та засобів гасіння пожеж?

 

2.2 Дисципліна «ГЕОДЕЗІЯ»

Метою навчальної дисципліни є формування комплексу необхідних теоретичних знань принципів   та   методів   інженерно-геодезичних   робіт,   набуття самостійних  навиків  виконання  геодезичних  робіт  на  земельних  ділянках.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

– Демонструвати вміння працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали для проектування об’єктів будівництва та інженерних мереж;

– Застосовувати вміння використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

– Застосовувати вміння розробляти конструктивні рішення об’єкту будівництва на базі знання номенклатури та конструктивних форм, вміння розраховувати й конструювати будівельні конструкції та вузли їх сполучення;

– Організовувати та управляти будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації, ремонті й реконструкції з урахуванням вимог охорони праці;

– Демонструвати розуміння принципів проектування міських території та об’єктів інфраструктури і міського господарства;

– Розраховувати основні технологічні процеси, елементи залізниці,штучних споруд, в тому числі з допомогою сучасного програмного забезпечення;

– Застосовувати вміння використовувати інноваційні методи при проведенні основних експлуатаційних та ремонтних заходів на залізницях, у відповідності до міжнародних стандартів;

– Проводити аналіз вихідних даних, оцінювати природні, економічні та технологічні фактори, враховувати наявність місцевих природніх ресурсів при вишукуванні і проектуванні об’єктів залізниці.

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Форма Землі.
  2. Системи координат в геодезії.
  3. Одиниці довжини у геодезії.
  4. Кутова одиниця виміру у геодезії.
  5. Трансверсалі.
  6. Масштаби.
  7. Ухили і рельєфи.
  8. Горизонталі і їх позначення на картах.
  9. Властивості горизонталей.

10. На горизонталі у напрямку пониження схилу наносяться

11. Абрис, план і профіль  місцевості.

12. Румб і діапазони його вимірювання. Значення румбів в різних чвертях.

13. Оптичний візир і його призначення.

14. Призначення станового гвинта?

15. Центрування теодоліта, приведення основної осі теодоліта у вертикальне положення.

  1. 16.  Призначення журналу теодолітного знімання.
  2. 17.  Нівелювання.
  3. 18.  Журнал геометричного нівелювання.
  4. 19.  Пристрої при проведенні нівелювання.
  5. 20.  Іксові точки.

21. Способи нівелювання.

22. Різниця між перевищеннями, визначеними по чорній та червоних сторонах рейки.

23. Позначення  існуючих і проектних відміток на профілі.

24. Елементи кругової кривої.

 

2.3 Дисципліна «матеріалознавство»

Метою навчальної дисципліни є формування системи компетентностей здобувачів очвіти у галузі будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, які застосовуються у цивільному та промисловому будівництві, основ технології їх виробництва, властивостей і методів їх визначення.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

– Застосовувати вміння використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

– Продемонструвати вміння ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення;

– Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва;

– Демонструвати спроможність до надійної та безпечної експлуатації будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж;

– Встановлювати оптимальний склад дорожньо-будівельних матеріалів зі знаннями технології їх виготовлення і зберігання;

– Проводити аналіз вихідних даних, оцінювати природні, економічні та технологічні фактори, враховувати наявність місцевих природніх ресурсів при вишукуванні і проектуванні;

– Виявляти знання геології та ґрунтознавства при визначенні властивостей ґрунтів під основи штучних споруд і земляного полотна.                               

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

1. Фізичні властивості будівельних матеріалів. Механічні властивості будівельних матеріалів.

2. Поняття про спеціальні властивості дорожньо-будівельних матеріалів. Хімічні і технологічні властивості дорожньо-будівельних матеріалів. Методи випробування будівельних матеріалів.

3. Фізичні та механічні властивості деревини. Способи підвищення довговічності дерев'яних конструкцій.

4. Класифікація металів та сплавів. Чорні метали, склад, використання. Основи отримання чавуну і сталі. Вироби із сталі.

5. Кольорові метали і їх сплави: види, застосування. Захист металу від корозії і вогню.

6. Склад лакофарбових матеріалів: пігменти, наповнювачі, зв'язуючи речовини. Види фарб.

7. Склад та основні властивості пластмас, властивості, застосування.

8. Оздоблювальні полімерні матеріали: рулонні, плиточні, листові, їх види, склад, властивості, застосування.

9. Види покрівельних і гідроізоляційних матеріалів. Рулонні матеріали: марки, властивості.

10. Азбестоцементні вироби: сировина, основи виробництва, застосування, транспортування і зберігання.

11. Загальні відомості про природні кам`яні матеріали. Добування гірських порід.

12. Гравій: вимоги, марки, використання для будівництва автомобільних доріг та аеродромів.

13. Пісок: види, зерновий склад, наявність домішок, використання для будівництва автомобільних доріг та аеродромів. Піщано-гравійні суміші для будівельних робіт

14. Подріблення гірської породи на щебінь. Використання щебеню в дорожньому будівництві.

15. Матеріали та вироби для дорожнього будівництва (брущатий камінь, колотий і булижний камінь, тротуарні плитки, бортове каміння, каміння для гідротехнічних споруд). Види, вимоги.

16. Використання відходів видобування і обробки гірських порід.

17. Проблема довговічності та захист кам`яних матеріалів від корозії.

18. Технічні вимоги до щебеню, що використовується в дорожньому та аеродромному будівництві.

19. Цегла будівельна глиняна звичайна, цегла і камінь керамічний порожньотілі пластичного пресування, використання керамічної цегли і каменів в дорожньому будівництві. 

20. Класифікація органічних в`яжучих матеріалів, застосування.

21. Бітуми природні, нафтові.

22. Дьогті кам`яновугільні, торф`яні, деревні.

23. Довговічність матеріалів на основі бітумів та дьогтів; екологічні проблеми, пов`язані з їх використанням

24. Бітуми нафтові дорожні в`язкі: властивості, технічні умови, марки.

25. Бітуми нафтові рідкі:  властивості, склад, класи.

26. Дьогтьові в`яжучі речовини: види, отримання, використання.

27. Мінеральний порошок для асфальтобетонної суміші.

28. Технічні вимоги до матеріалів, що входять до складу асфальтобетонних сумішей. 

29. Холодний асфальтобетон: властивості, матеріали, марки. 

30. Чорний щебень: матеріали для отримання, види, якості, використання. 

31. Технологічний процес отримання асфальтобетонної суміші.

32. Захист оточуючого середовища при приготуванні асфальтобетонних сумішей.

33. Вапно будівельне повітряне: сировина для виробництва, короткі відомості про отримання.

34. Гіпсові в`яжучі матеріали: сировина для виробництва, короткі відомості про отримання, технічні вимоги, використання. Магнезіальні в`яжучі матеріали. Розчинне скло: склад, використання.

35. Гідравлічне вапно: види, використання, отримання.

36. Портландцемент: технологія виробництва. Спеціальні портландцементи: швидкотверднучий, гідрофобний, сульфатостійкий, кольорові.

37. Портландцемент для влаштування дорожніх та аеродромних покриттів.

38. Охорона праці і навколишнього середовищ при транспортуванні і зберіганні мінеральних в`яжучих речовин.

39. Класифікація бетонів і технічні вимоги до них.

40. Основні властивості цементобетону і способи їх оцінювання.

41. Види бетонів: отримання, склад, марки, використання. Бетонні вироби для дорожнього і аеродромного будівництва.

42. Загальні технічні вимоги до виробів із залізобетону. Виробництво бетонних робіт в зимовий період.

43. Укріплені грунти: причини використання, класифікація методів укріплення грунтів, вимоги до укріплених грунтів.

44. Укріплення грунтів портландцементом.

45. Види грунтів, укріплених органічними в`яжучими матеріалами.

46. Комплексне укріплення грунтів.

47. Грунти, укріплені органічними в`яжучими матеріалами.

48. Місцеві матеріали: визначення, переваги їх використання в будівництві автомобільних доріг та аеродромів.

49. Використання в дорожньому будівництві і вимоги до побічних продуктів галузей промисловості

50. Охорона навколишнього середовища при використанні відходів і продуктів різних галузей промисловості в дорожньому будівництві.

 

2.4 Дисципліна «Економіка підприємства»

Метою навчальної дисципліни є підготовка  майбутніх спеціалістів до роботи на підприємствах транспортного будівництва, формування знань  для самостійного  мислення, прийняття управлінських рішень, виконання економічних розрахунків для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні будівельних організацій.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

-  Застосовувати базові професійні й наукові знання в галузі соціально-гуманітарних та економічних наук у пізнавальній та професійній діяльності;

-  Використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

-         Виконувати та аналізувати економічні розрахунки та визначати вартість будівельних об’єктів;

-         Виконувати економічну оцінку при проектуванні, будівництві та експлуатації інженерних споруд залізничного транспорту для виконання оптимально-обґрунтованого вибору технологій, техніки і матеріалів;

-         Обґрунтувати обране рішення щодо вишукування, проектування, будівництва та експлуатації споруд залізничного транспорту на основі знань їх методів і принципів.

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Економіка підприємства
  2. Ціна, вартість і собівартість.
  3. Основні і оборотні фонди.
  4. Знос і амортизація  основних фондів.
  5. Продуктивність праці і її вимірювання.
  6. Трудомісткість і виробітка.
  7. Нормування праці.
  8. Розцінки, заробітна плата, мінімальна заробітна плата.
  9.  Відрахування із заробітної плати.

10. Основна і додаткова заробітна плата.

11. Поняття «інфляція», «індексація»

12. Згідно якого документа здійснюється оплата праці робітникові роботодавцем?

13. Методи нормативних спостережень.

14. Фондовіддача, фондоємність, рентабельність.

15. Матеріально-технічне забезпечення підприємства.

16. Норма запасу і норма витрат матеріалів.

  1. 17.  Кредитування підприємств. Лізинг.

18. Податки.

19. Інвестиції і капітальні вкладення.

  1. 20.  Кошторис і йогов иди.

21. Сіткове планування.

22. Облік і звітність підприємст.

  1. 23.  Планування. Бізнес план. План будівельної ділянки майстра.

 

2.5 Дисципліна «ВИШУКУВАННЯ ТА ПРОЕКТУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ»

Метою навчальної дисципліни є формування комплексу необхідних теоретичних і практичних знань по проектуванню залізниць, елементів і споруд різної категорії по існуючим державним будівельним нормам з розробкою технічної документації.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

-  Демонструвати розуміння принципів проектування міських території та об’єктів інфраструктури і міського господарства;

-  Проводити аналіз вихідних даних, оцінювати природні, економічні та технологічні фактори, враховувати наявність місцевих природніх ресурсів при вишукуванні і проектуванні об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури;

-  Виконувати економічну оцінку при проектуванні, будівництві та експлуатації інженерних споруд залізничного транспорту для виконання оптимально-обґрунтованого вибору технологій, техніки і матеріалів;

-  Обґрунтувати обране рішення щодо вишукування, проектування, будівництва та експлуатації споруд залізничного транспорту на основі знань їх методів і принципів.

-  Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів;

-  Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Стадійність проєктування нової залізниці.
  2. Технічні параметри майбутньої залізниці.
  3. На які категорії поділені залізничні лінії в Україні?
  4. Мета інженерних економічних вишукувань.
  5. Показники роботи залізниці.
  6. Проекти і їх види.
  7. Прискорений і сповільнений рух поїзда.
  8. Тягові характеристики локомоьтва.
  9. Сили, що діють на поїзд і їх характеристика.

10. Значення корисної довжини приймально-відправних колій.

11. Елементи профілю.

12. Радіуси кривих відповідно до ДБН.

13. Повітряна лінія.

14. План і профіль траси.

15. Елементи кривих.

16. Водовідвідні канави.

17. Обмежуючи ухили і ухили проектування.

18. Величина керівного ухилу згідно ДБН на нових залізницях.

  1. 19.  Вимоги до прокладання проектної лінії.

20. Рівень високих і низьких вод.

  1. 21.  Значення прямої вставки між кривими для ІІІ і ІV категорії.

22. менше ніж:

23. Роздільні пункти.

24. Басейни і водотоки. Межі басейнів.

25. Найбільша рекомендована алгебраїчна різниця ухилів суміжних елементів профілю.

26. Найменша довжина поділяючих площадок і елементів перехідної крутизни.

  1. 27.  Робочі відмітки.

2.6 Дисципліна «БУДІВНИЦТВО ЗАЛІЗНИЦЬ»

Метою навчальної дисципліни є формування комплексу необхідних теоретичних знань по будівництву залізниць різної категорії по існуючим державним будівельним нормам з розробкою технічної документації.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

-  Використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

-  ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення;

-  Проектувати технологічні процеси зведення і опорядження будівель (споруд) та монтажу інженерних систем і мереж;

-  Організовувати та управляти будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації, ремонті й реконструкції з урахуванням вимог охорони праці;

-  Демонструвати спроможність до надійної та безпечної експлуатації будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж;

-  виконувати креслення основних технологічних процесів  на залізничному транспорт, об’єктів транспортної інфраструктури, в тому числі за допомогою сучасного програмного забезпечення;

-  використовувати інноваційні методи при проведенні основних будівельних та ремонтних заходів для  інженерних споруд у відповідності до міжнародних стандартів;

-  Демонструвати вміння вибирати будівельну техніку, пристрої та механізми для зведення і експлуатації інженерних споруд залізничного транспорту з урахуванням області їх використання та  фактичних умов виробництва;

-  Демонструвати здатність до організації та планування будівництва та експлуатації інженерних споруд залізничного транспорту, вміти розробляти заходи по забезпеченню безпеки руху;

-  Виконувати економічну оцінку при проектуванні, будівництві та експлуатації інженерних споруд залізничного транспорту для виконання оптимально-обґрунтованого вибору технологій, техніки і матеріалів;

-  Володіти знаннями геології та ґрунтознавства для визначення властивостей ґрунтів та їх придатності в якості основ штучних споруд і земляного полотна залізниць, для підбору методів, матеріалів, техніки і технологій зведення;

-  Обґрунтувати обране рішення щодо вишукування, проектування, будівництва та експлуатації споруд залізничного транспорту на основі знань їх методів і принципів.

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Характеристика боліт різного типу і виконання земляних робіт на них.
  2. Мінімальнодопустимі розміри канави-торфоприймальника.
  3. Конструктивні особливості земляного полотна на підходах до великих мостів.
  4. Розміри земляного полотна.
  5. Що називається лінією спряження основної площадки з відкосом?
  6. Що називається  бермою, бровкою, підошвою основою.
  7. Як транспортують матеріали для будівництва залізниць.
  8. Порядок робіт при будівництві нових залізниць і других колій.
  9. Схеми різання грунту скреперами.

10. Ланкозбиральні бази і їх характеристика.

11. Елементи струлочних переводів.

12. Склад бригади по укладанню колії, збиранню стрілочних переводів.

13. Епюри шпал.

14. Колієукладальні краниі їх характеристика.

15. Екскаватор пряма механічна лопата. Екскаватор обернена механічна лопата.

16. Послідовність виконання робіт по укладанню верхньої будови колії.

17. Які існують способи встановлення опор контактної мережі?

18. Схеми руху скреперів.

19. Використання бульдозера.

  1. 20.  Властивість кривої об’ємів.

21. Відстань переміщення грунту при використання різних машин.

  1. 22.  Характеристика основних, опоряджувальних  іпідготовчих робіт.

2.7 Дисципліна «КОЛІЯ І КОЛІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО»

Метою навчальної дисципліни є підготовка  майбутніх спеціалістів до роботи на підприємствах транспортного будівництва, формування знань  для самостійного  мислення та вміння виконувати основні колійні роботи, знати технологію виконання цих робіт.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

– Оволодіння робочими навичками ефективно працювати самостійно або в групі, вміння отримати бажаний результат в умовах обмеженого часу з акцентом на професійну сумлінність і виключення можливості плагіату;

– Використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

– Розробляти конструктивні рішення об’єкту будівництва на базі знання номенклатури та конструктивних форм, уміння розраховувати й конструювати будівельні конструкції та вузли їх сполучення;

– Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

 

 

 

 

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1.  Розміри рейкової пліті безстикової колії.
  2. Зрівнювальні прольоти безстикової колії.
  3. Система оцінки стану рейкової колії.
  4. Середній ремонт колії, поточне утримання колії, модернізація залізничної колії
  5. Технологічне «вікно».
  6. Служби колії (П), дистанція колії, Дистанція захисних лісонасаджень.
  7. Епюра шпал на ділянках з безстиковою колією.
  8. Технологічний процес виробництва колійної роботи.
  9. Технологічний процес на виробництво якої-небудь колійної роботи

10. Які роботи відносять до основних?

11. Як класифікують механізований колійний  інструмент.

  1. 12.  Виконання планово-попереджувальних колійних робіт.

13. Щомісячні комісійні огляди стрілочних переводів і станційних колій.

14. В чому полягає перевага комплексного виконання робіт перед роздільним.

15. Який спосіб виробництва робіт є найбільш передовим і прогресивним.

16. Класифікація дефектів рейок.

17. "Кущем" непридатних шпал називаються -

18. Як визначити необхідність ремонту дерев’яних шпал.

  1. 19.  Дефектні елементи стрілочного переводу на  всіх  головних  і  приймально-відправних  коліях.

20. Склад клеєболтових стиків

21. Роботи з поточного утримання колії. Комплектування бригад.

22. Поодинока заміна рейок, технологія, склад бригади.

23. Огородження місця робіт.

  1. 24.  Позначення непридатних шпал і брусів, що лежать в колії.

25. Поодинока заміна шпал і перевідних брусів на ланковій колії. Огородження місця робіт.

  1. 26.  Класифікація колійних машин.

27. Тривалість "вікна"

 

2.8 Дисципліна «ЗАЛІЗНИЧНА КОЛІЯ»

Метою навчальної дисципліни є формування комплексу необхідних теоретичних та практичних знань з ремонту, утримання та експлуатації залізниці, утримання елементів в придатному стані.

Програмні результати, досягнення яких забезпечує навчальна дисципліна:

– Оволодіння робочими навичками ефективно працювати самостійно або в групі, вміння отримати бажаний результат в умовах обмеженого часу з акцентом на професійну сумлінність і виключення можливості плагіату;

– Використовувати та розробляти окремі елементи технічної документації, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій;

– Продемонструвати вміння ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення;

– Розробляти конструктивні рішення об’єкту будівництва на базі знання номенклатури та конструктивних форм, уміння розраховувати й конструювати будівельні конструкції та вузли їх сполучення;

– Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва;

– Володіти знаннями теоретичної механіки з основами опору матеріалів для виконання розрахунків на стійкість, міцність, надійність земляного полотна, елементів колії і штучних споруд при проектуванні, будівництві залізниць;

– Обґрунтувати обране рішення щодо вишукування, проектування, будівництва та експлуатації споруд залізничного транспорту на основі знань їх методів і принципів.

 

Типові питання, що виносяться на атестаційний кваліфікаційний екзамен:

  1. Історія виникнення залізниць.
  2. Земляне полотно і його основні розміри.
  3. Штучні споруди і їх види.
  4. Крутизна укосів насипу і виїмки в різних грунтах.
  5. Застосовування типових поперечних профілів.
  6. Спорудження насипу на болотах.
  7. Відведення води від земляного полотна.
  8. Розміри і типи рейок в Україні.
  9. Види і розміри шпал.

10. Призначення стиків.

11. Типи скріплення при залізобетонних і деревяних шпалах.

12. Характеристика баласту.

13. Сигнальні знаки.

14. Транспортування рейкових плітей.

15. Ширина колії, допустимі відхилення.

16. Для чого влаштовується уширення рейкової колії в кривих ділянках колії.

17. Підвищення зовнішньої рецки в кривих.

18. Частини стрілочного переводу.

19. Що таке марка хрестовини.

20. Які хрестовини не використовуються на залізницях.

21. Стрілочні вулиці, перехресний стрілочний з’їзд.

22. Нормальний стрілочний перевід.

 

3. СТРУКТУРА ЗАВДАНЬ АТЕСТАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ

 

Завдання атестаційного екзамену складаються з двох блоків: теоретичного і практичного.

Перший блок (теоретичний) містить 40 тестових завдань з восьми дисциплін навчального плану («Безпека життєдіяльності та охорона праці», «Геодезія», «Матеріалознавство», «Економіка підприємства», «Вишукування та проєктування залізниць», «Будівництво залізниць», «Колія і колійне господарство», «Залізнична колія»). Кожне завдання цього блоку містить чотири варіанти відповідей, серед яких лише одна правильна. Необхідно обрати правильну відповідь та позначити її в аркуші відповіді. Бажано уникати виправлень, оскільки кількість виправлень впливає на загальну оцінку роботи.

Другий блок (практичний) містить розрахунково-аналітичну задачу з дисципліни навчального плану «Будівництво залізниць».

Зразок завдання атестаційного кваліфікаційного іспиту наведений у додатку А.

Аркуш відповіді на завдання атестаційного кваліфікаційного іспиту наведений у додатку Б.

 

4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Оцінювання атестаційного кваліфікаційного екзамену здійснюється за 100-бальною системою.

Перший блок – тестові завдання (максимальна кількість балів - 80).

Вірна відповідь на кожний тест оцінюється у 2,0 бали (0 - невірна відповідь). За кожне виправлення знімається 0,5 бали.

Максимально можлива кількість балів при правильній відповіді на всі тестові завдання – 80 балів (40 х 2,0).

Другий блок – розрахунково-аналітична задача (максимально можлива кількість балів - 20).

За кожне виправлення знімається 1 бал.

 

Оцінювання атестаційного екзамену проводиться за наступною шкалою:

Сума балів за шкалою коледжу

Оцінка ЄКТС

Оцінка за національною

4-бальною шкалою

Визначення

90–100

A

5 (відмінно)

Відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок

82–89

B

4 (добре)

Вище середнього рівня з кількома помилками

74–81

C

В загальному правильна робота з певною кількістю помилок

64–73

D

3 (задовільно)

Непогано, але зі значною кількістю недоліків

60–63

E

Виконання задовольняє мінімальні критерії

35–59

FX

2 (незадовільно)

Можливе повторне складання

0–34

F

Необхідний повторний курс

 

5. Список РЕКОМЕНДОВАНОЇ літератури

 

Дисципліна «Безпека життєдіяльності та охорона праці»

1. Безпека життєдіяльності та охорона праці [Електронний ресурс] : довідник у 2-х ч. Ч.2 : (О – Я) / Ю.В. Буц, О.І. Богатов, О.Г. Зима та ін.; за заг. ред. Ю.В. Буца. Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. 179 с. URL: https://lib.sumdu.edu.ua/library/DocumentDescription?docid=USH.6029508

2. Гандзюк М.П., Желібо Є.П., Халімовський М.О. Основи охорони праці : Підручник. / За ред. М.П. Гандзюка. К. : Каравелла, 2008. 384 с.

3. Геврик Є.О. Охорона праці : Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. 280 с.

4. Батлук В.А., Гогіташвілі Г. Охорона праці в будівельній галузі. Навч.посібник . К.: Знання, 2006 – 550 с.

5. Кодекс законів про працю України. Х. : ТОВ «Одіссей», 2004. 160 с.

 

Дисципліна «Геодезія»

1. Кузьмін В.І., Білятинський О.А. Інженерна геодезія в дорожньому будівництві. Навч. посіб. К.: Вища школа, 2006. 278с.

2. Ливанов М.М. Геодезия в строительстве. Учебник длятехникумов. Изд. 3-е, перераб. и доп. – М.: Стройиздат, 1973. 237с.

3. Коршак Ф.А. Геодезия. Изд. перераб. и доп.  М.: Недра, 1987. 375 с.

4. Родионов В.И. Геодезия. Учебник для  техникумов. М.: Недра, 1987. 256 с.

 

Дисципліна «Матеріалознавство»

1. Кривенко П.В., Пушкарьова К.К., Барановський В.Б.   Будівельне матеріалознавство. Підручник. К.: ТОВ УВПК, «Екс Об», 2006. 704с.

2. Кривенко П.В., Пушкарьова К.К., Барановський В.Б., Кочевих М.О., Гасан Ю.Г., Константинівський Б.Я., Ракша В.О. Б 90 Будівельне матеріалознавство: Підручник. — К.: «Видавництво Ліра-К», 2015. — 624 с.

3. Дворкин Л. Й., Лаповська С.Д. Будівельне матеріалознавство. Підручник. – Рівне : НУВГП, 2016. – 448 с.

4. Будівельне матеріалознавство: конспект лекцій (для студентів денної та заочної форм навчання, рівня підготовки «молодший спеціаліст» за галуззю знань 19 «Архітектура та будівництво», спеціальності: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»). / Ж.В. Алексєйчук . − Костопіль: КБТК НУВГП, 2017. − 110 с.

 

Дисципліна «Залізнична колія»

  1. Чернышов М.А. Железнодорожный путь. М. Транспорт, 1985.
  2. Каменский А.В. Справочник дорожного мастера и бригадира пути. М. Транспорт, 1985.
  3. Карпов М.І. Основи будови та експлуатації залізничної колії. К. КУЕЕТ, 2003.
  4. Строчков А.А., Симон А.А., Шварев Б.Л. Стрелочные переводы (устройство и содержание). Транспорт, 1967.
  5. ДБНВ.2.3-19-2008. Споруди транспорту залізничної колії 1520. Норми проектування.
  6. Даніленко Е.К. Залізнична колія. Підручник для ВНЗ (у 2-х т.). К.: Інпрес, 2010.

 

Дисципліна «Вишукування та проектування залізниць»

 

  1. Гаврыленков А.В., Переселенков Г.С. Изыскания и проектирование железных дорог. – М: Транспорт, 1984-287с.
  2. Ганьшин В.Н., Хренов Л.С. Таблицы розбивки кругових кривых и переходных кривих. - М.:Недра, 1985-450с.
  3. Кантор И.И.Изыскания и проектирование железных дорог. – М: ИКЦ „Академкнига”,2003-288 с.

 

Дисципліна «Будівництво залізниць»

  1. Строительство железных дорог. М: Транспорт 1967.
  2. Кантор И.И., Гулецкий В.В. Основи проектирования и строительства железных дорог. М: Транспорт 1990.
  3. Скалов  К.Ю., Цуканов П.П. Устройство пути и станций. М: Транспорт 1983.       
  4. Шурыгин В.П. Строительство железных дорог. М: Транспорт 1988.
  5. Технологические указания по технологии сооружения земляного полотна. ВСН 186-75. М: Оргтрансстрой, 1975.
  6. Меренов М.Ф. Методические указания по выполнению курсового проекта. М: Учебно-методический кабинет, 1987.
  7. Ресурсні елементні кошторисні  норми на будівельні роботи. Збірник               1. Земляні роботи. ДБН Д.2.2-1-99. К: Держбуд України , 2000
  8. ДБН В. 2.3-19-2008  Споруди транспорту. Залізниці колії 1520мм.
  9. Шабалина Л. А.Организация и технология строительства железных дорог: Учебник для колледжей железнодорожного транспорта. — М.:УМКМПС России, 2001

10. Корнійчук М.П., Липовець Н.В., Шамрай Д.О. Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту. Частина 1 (Розділ 1-6): Підручник.- К.: «Дельта», 2008. – 504с.

Дисципліна «Економіка підприємства»

1. Бєловол В.В. Нормування праці та кошториси в будівництві.  Суми ВВП „Мрія” ЛТД  2000.  452 с.

2. ДСТУ Б Д.2.2-1:2012 Земляні роботи. Держбуд України, 2012. 180 с.

3. Поточні одиничні розцінки.  ПОР № 1, 28, 260 с.

4. Ціноутворення в будівництві.  К.: Інпроект Мінбуду

 

Дисципліна «Колія і колійне господарство»

  1. И. Б. Лехно. Путевое хозяйство.-М.: Транспорт, 1990.-472с.
  2. К. С. Исаев, В. Ф. Федулов. Машинизация текущего содержания пути. – М.: Транспорт, 1990.-310 с.
  3. О. О. Матвієнко, Г. П. Копанєв, О. М. Даренський. Планування та організація ремонтів колії. – Харків, 2000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»

Протокол № __ від ___________ р.

 

Голова циклової комісії                         ______________                   Н.М.Павленко

(підпис)

 

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Керівник робочої проектної групи  

зі спеціальності 192 Будівництво

та цивільна інженерія (освітньо-

професійної програми «Будівництво,

обслуговування і ремонт залізничних колій») _______________         Н.М.Павленко

 


ДОДАТОК А

 

Міністерство освіти і науки України

  ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ»

Розглянуто на засіданні циклової комісії  «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»

Протокол №      від «       »              20       р.

Голова циклової комісії

 

_______________ Н.М.Павленко

 

   Варіант 1

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КФКСумДУ

 

 

____________ Т.В. Гребеник

­­_____________   20     р.

 

1.   Дайте правильні відповіді на тестові питання:

(40 тестових питань × 1,0 бали/питання = 40,0 балів)

 

«Безпека життєдіяльності та охорона праці»

 1. Вкажіть групи небезпек:

а) природні небезпеки, дії інших людей, джерела різного роду випромінювань;

б) природні небезпеки, дії інших людей, терористичні акти;

в) природні небезпеки, дії інших людей, антропогенні чинники;

г) терористичні та природні факти.

 2. Потреби – це …

а) необхідність для людини того, що забезпечує її існування і самозабезпечення; 

б) активна взаємодія людини з навколишнім середовищем, завдяки чому вона досягає свідомо поставленої мети;

в) процес, що відбувається між людиною і природою;

г) необхідність.

3. Філософію людина цікавить з точки зору…

а) її становлення під впливом соціальних факторів;

б) її становлення під впливом культурно – історичних факторів;

в) її становища у світі як суб’єкта пізнання і творчості;

г) законодавчих актів.

4. Людина як біологічний вид має:

а) характерні тілесні ознаки; високорозвинений мозок; свідомість як здатність до пізнання сутності зовнішнього світу і своєї особистої природи;

б) характерні тілесні ознаки; постійна діяльність, спрямована на обмін речовин, боротьбу за існування; свідомість; як здатність до пізнання сутності зовнішнього світу і своєї особистої природи;

в) характерні тілесні ознаки; самовідновлення, саморозвиток; упорядкований обмін речовин і енергії;

г) тіло, голову та кінцівки.

5. Яку відповідальність несуть роботодавці за порушення Законодавства з охорони праці?

а) адміністративну, дисциплінарну, кримінальну;

б) матеріальну, дисциплінарну, кримінальну;

в) дисциплінарну, матеріальну, адміністративну, кримінальну;

г) матеріальну, кримінальну, адміністративну.

 

«Геодезія»

1.Форма Землі це?

а) куля;                                                                                               в) геоїд;

б) куб;                                                                                                 г) тор.

2. Що за способом робіт не є геодезією?

а) маркшейдерія;                                                                             б) підводна геодезія;

в) космічна геодезія;                                                                      г) пантелеграфія.

3. Які системи координат не застосовуються в геодезії?

а) плоских прямокутних координат;                                         в) діагональних координат;

б) полярних координат;                                                               г) географічна система координат.

4. У якому діапазоні вимірюється азимут?

а) від 0° до 360°;                                                                              в) від 0° до 270°;

б) від 0° до 180°;                                                                              г) від 0° до 90°.

5. Установка осі обертання алідади над вершиною вимірюваного кута це?

а) приведення основної осі нівеліра у вертикальне положення;

б) центрування нівеліра;

в) приведення основної осі теодоліта у вертикальне положення;

г) центрування теодоліта.

«Залізнична колія»

1. Коли і де була відкрита перша в світі залізниця з паровою тягою:

а) 1830 в Німеччині;                                                                       в) 1865 р. в Україні;

б) 1825 р. в Англії;                                                                          г) 1914 р. в Польщі.

2. Коли була відкрита перша в Україні залізниця:

а) 1861 р.                                                                                            в) 1868 р.                                                                           

б) 1845 р                                                                                             г) 1917 р.

 

3. З яких частин складається залізнична колія:

а) локомотиви і вагони;                                                                 в) верхня та нижня будова;

б) вхідні та прохідні світлофори;                                                г) опори контактної мережі, ізолятори.

4. Основні частини нижньої будови колії:

а) земляне полотно та штучні споруди;                                    в) устрої автоматики та телемеханіки;

б) локомотивні та вагонні депо;                                                 г) опори, контактна підвіска, ізолятори.

5. Земляне полотно – це споруди:

а) з  ґрунту;                                                                                       в) металеві;          

б) залізобетонні;                                                                              г) дерев’яні.

 

«Колія і колійне господарство»

1.Вкажіть найменшу довжину рейкової пліті безстикової колії на головних коліях:

а) 500м (350м  з дозволу начальника служби колії);

б) 400м (250м  з дозволу начальника служби колії);

в) 350м (200м  з дозволу начальника служби колії);

г) 300м (150м  з дозволу начальника служби колії).

2.Від чого залежить кількість зрівнювальних прольотів між плітями безстикової колії?

а) від сумарної  довжини суміжних плітей;

б) від сумарної  довжини суміжних півплітей;

в) від довжини блок-ділянки;

г) від довжини пліті яка розміщена перед зрівнювальними прольотами.

3.Скільки ступенів має система оцінки стану рейкової колії?

а) V;                                                                                                    в) VI;

б) ІV;                                                                                                   г) III.

4. Середній ремонт колії-це

а) нагляд за станом колії і забезпечення справного її стану в межах встановлених норм і допусків;

б) комплекс робіт із заміни рейкошпальної  решітки з укладанням залізобетонних шпал та з одночасним очищенням і поповненням щебеневого баласту;

в) роботи, спрямовані на оздоровлення баластної призми за рахунок суцільного очищення щебеневого баласту;

г) комплекс робіт спрямованих  на відновлення рівнопружності підшпальної основи колії.

5. При бальній оцінці несправностей колії до відступів IV ступеня належать

а) відносяться відступи, при яких забезпечуються безпека і плавність руху поїздів, а також економічно раціональна робота колії при русі поїздів зі встановленими швидкостями;

б) відносяться відступи, наявність яких при встановлених  швидкостях  погіршує  плавність руху поїздів і веде до інтенсивного накопичення залишкових деформацій колії;

в) відносяться відступи, що викликають зростання сил взаємодії колії і рухомого складу до таких критичних значень, які за наявності несприятливих умов можуть привести до швидкого накопичення деформацій і до виникнення загрози безпеці руху;

г) не має правильної відповіді.

«Вишукування та проектування залізниць»

1.Від чого залежить стадійність проєктування нової залізниці?

а) від категорії залізниці;                                                              в) від пропускної здатності залізниці;

б) від категорії складності об’єкта будівництва;                   г) від вантажонапруженості залізниці.

2.В залежності від якого критерію обирають технічні параметри майбутньої залізничної лінії при її проектуванні?

а) категорія залізниці;                                                                    в) вантажонапруженість залізниці;

б) категорія складності об’єкта будівництва;                         г) обсяг перевезення вантажів.

3. Якщо рівнодіюча сил, що діють на потяг, спрямована в бік руху потягу, то має місце:

а) сповільнений рух поїзда;                                                          в) холостий хід;

б) прискорений рух поїзда;                                                          г) рівномірний рух поїзда.

4. Проєкція траси на горизонтальну площину – це

а) докладний профіль;                                                                    в) план лінії;

б) схематичний профіль;                                                               г) мостовий перехід.

5. Уступ на укосі насипу для надання йому більшої стійкості та захисту від розмиву називається:

а) бровка;                                                                                         в) підошва;

б) берма;                                                                                          г) основна площадка.

 

«Будівництво залізниць»

1. Чому дорівнює висота зливової призми, за умови, що ділянка одноколійна?

а) 0,20м;                                                                                            в)  0,30м;

б) 0,15м;                                                                                           г) 2,3м.

2.  Що називається висотою насипу?

а) відстань від верха зливної призми до основи по вісі земляного полотна;

б) відстань від бровки насипу до основи насипу, виміряну по відкосу з верхової сторони;

в)  відстань від бровки насипу до основи по вісі земляного полотна;

г) відстань від бровки насипу до основи насипу, виміряну по відкосу з низової сторони.

3. На скільки частин ділять стрілочний перевод для  завантаження його на рухомий склад і укладання в колію:

а) 5 частин;                                                                                       в) 4 частини;

б) 3 частини;                                                                                    г) 2 частини.

4. Ланкозбиральна лілія ППЗЛ-850 використовується для збирання:

а) ланок РШР на дерев'них шпалах;                                          в) стрілочних переводів на дерев'яних брусах;

б) ланок РШР на з/б шпалах;                                                       г) стрілочних переводів на з/б шпалах.

5. 3 якою швидкістю баластер виконує підйомку колії?

а) 25 км/год;                                                                                      в) 20км/год;

б) 15 км/год;                                                                                      г) 10км/год.

 

«Економіка підприємства»

1. Вкажіть основні категорії ринкової економіки

а) конкуренція, свобода підприємництва;                                в) попит, пропозиція;

б) дефіцит, надлишок товару;                                                     г) немає правильної відповіді.

2. Ціна — це..?

а) це виражені в грошовій формі сукупні витрати на підготовку і випуск продукції;

б) витрати на виробництво та реалізацію продукції;

в) витрати, пов'язані з охороною навколишнього природного середовища;

г) грошове вираження вартості товару.

3. Засоби праці, які приймають участь у виробничому процесі довгий термін; не змінюють своєї форми і свою вартість, поступово переносять на вартість продукції це-

а) основні фонди;                                                                            в) малоцінні предмети;

б) оборотні фонди;                                                                          г) швидковідпрацьовані предмети.

4. Назвіть одиниці виміру трудомісткості:

а) км;                                                                                                   в) люд.год;

б) м3;                                                                                                   г) шт.

5. Якого методу вимірювання продуктивності праці не існує:

а) аналітичний;                                                                                в) вартісний;

б) натуральний;                                                                               г) нормативний.

 «Матеріалознавство»

1. В яких одиницях вимірюється істинна густина?

а) МПа;       

б) кг/м3

в) кг/см2

г) %.

2. Для виготовлення фанери частіше застосовують деревину породи:

а) бук;       

б) ялина;

в) тис; 

г) осика.

3. Яка основна сировина утворює каркас скла?

а) кальцинована сода;       

б) пісок; 

в) доломіт; 

г) каолін.

5. До термопластичних пластмас відносяться:

а) полівінілхлоридний лінолеум;

б) склотекстоліт; 

в) міпора; 

г) деревношаруваті пластики.

  Задача 2 (Будівництво залізниць)

(задача × 20,0 балів/задача = 20,0 балів)

Визначити відстань переміщення ґрунту при зведенні насипу з резерву.

Вихідні дані:

  1. Категорія залізниці – ІІІ;
  2. Висота насипу:  Нн = 1,1 м;
  3. Об’єм розробленого ґрунту: Vн = 3520 м3;
  4. Довжина ділянки: L = 460 м

 

 

 

 

Викладачі:                                                                            Н.М. Павленко

                                                                                                            Н.М. Панченко 

                                                                                                            Т.С.Сикал

                                                                                                             О.А.Забіяка

                                                                                                             С.М.Тютрін

                                                                                                            Ю.В.Туманова

                                                                                                            Ю.В.Сахнюк

 

ДОДАТОК Б

 

Міністерство освіти і науки України

Відокремлений структурний підрозділ Класичний фаховий коледж СумДУ

 

 

 

 

 

Екзаменаційна робота

з атестаційного екзамену

 

спеціальність 192 “Будівництво та цивільна інженерія”

освітньо-професійна програма «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»

 

студента(-тки)_________групи

 

___________________________________________

 

Варіант_______

 

 

 

Кількість балів

Тести

 

Задача

 

Разом балів

 

Підсумкова оцінка

 

 

 

Голова ЕК      ______________                                                                                               

Члени  ЕК      ______________                                                                                         

                        ______________                                                                                         

______________                                                                                         

______________                                                                                         

                        ______________                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на тестові питання

Номери текстових питань

Правильні відповіді

Примітка

 

а

б

в

г

 

Безпека життєдіяльності та охорона праці

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

“ Матеріалознавство ”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

“Геодезія”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

                 “ Колія і колійне господарство ”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

                          “ Вишукування та  проєктування залізниць ”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

             “ Будівництво залізниць ”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

“ Економіка підприємства ”

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

                            “ Залізнична колія ”

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

Балів за тестові питання

 

5

 

 

 

 

 

Задача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балів за розв’язок

 

 

Остання зміна: понеділок 23 травня 2022 15:51 PM