Розглянуто на засіданні циклової комісії

 «Будівництво, обслуговування і ремонт

залізничних колій»

Протокол №       від «       »                           р.

Голова циклової комісії

 

_______________ Н.М.Павленко

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КФКСумДУ

 

 

____________ Т.В. Гребеник

                                 20    р.

 

 

 

Критерії оцінювання

АТЕСТАЦІЙНОГО  ЕКЗАМЕНУ

за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія»

освітньо-професійна програма «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»

 

Екзаменаційні завдання атестаційного екзамену складаються на основі освітньо-професійної програми підготовки молодших спеціалістів.

Завдання екзамену складається з двох частин – тестової та практичної.

 

Тестова частина містить 40 тестових питань з таких навчальних дисциплін:

1)      безпека життєдіяльності;

2)      геодезія;

3)      економіка підприємства;

4)      вишукування та проектування залізниць;

5)      будівництво залізниць;

6)      колія і колійне господарство; 

7)      матеріалознавство;

8)      залізнична колія.

Оцінка знань студентів здійснюється за 100-бальною системою з подальшим переведенням у традиційну для фіксації оцінки в нормативних документах закладу освіти. З кожної навчальної дисципліни пропонується по 5 тестових питань.

Тестові завдання оцінюються по системі:

−        вірна відповідь – 2,0 бали;

−        невірна відповідь – 0 балів.

Будь-яке виправлення в графі «Відповідь» − відповідь не зараховується (0 балів).

Максимальна кількість балів (QТЕСТ (max)), яка нараховується за виконання тестових завдань складає 80 балів.

Практична частина містить 1 задачу з навчальної дисципліни: «Будівництво залізниць».

Максимальна кількість балів (qзавд(max)), яка нараховується за вирішення задачі складає 20 балів.


Критерії оцінювання задачІ

з навчальної дисципліни:  «Будівництво залізниць».

Максимальна кількість − 20 балів. Облік рівня знань здійснюється за такими критеріями:

Рівень

Кількість балів

Опис

відмін-

ний

рівень

20

містить повний, послідовний та аргументований розв’язок задачі (завдання); вірно зроблені розрахунки до задачі. Отримана правильна відповідь. Оформлення є акуратним, не містить виправлень.

достат-

ній

рівень

18-19

наведений повний розв’язок задачі, проте є деякі незначні недоліки, що не виказують суттєвого впливу на остаточний результат. Оформлення в цілому є акуратним, але містить незначні виправлення

15-17

відповідає розв’язана задача; розв’язок має вірний хід рішення, але математичні помилки мають суттєвий вплив на остаточний результат. Недостатньо детально розкритий предмет запитання, а основні поняття носять тезисний характер; оформлення в цілому є акуратним, але містить виправлення

задовіль-

ний рівень

5-14

наведені декілька логічних кроків розв’язання задачі. Отримана відповідь. У роботі присутні грубі помилки.

1-4

наведений опис можливих шляхів розв’язання задачі, але розв’язок відсутній. Відповідь не отримана

незадо-вільний рівень

0

розв’язання відсутнє

Загальна кількість балів за атестаційний екзамен визначається шляхом підсумовування балів (qі) за виконання окремих його частин: Q = ∑qі

Для традиційного оцінювання знань для фіксації оцінки в нормативних документах приймається така шкала:

 

Національна шкала

Бали Q

5 (відмінно)

90…100

4 (добре)

74….89

3 (задовільно)

60….73

2 (незадовільно)

0…...59

 

 

Примітка.

  1. Виконані студентами роботи перевіряються в той самий день і оцінюються кожним членом комісії, а голова підсумовує результати й оголошує їх студентам.
  2. В інших випадках, неоговорених даними критеріями, кількість балів, що знімається, вирішується комісією.
  3. При однаковій кількості голосів, голос голови комісії є вирішальним.
  4. Усі суперечливі питання щодо підсумкових результатів державного екзамену розглядаються і вирішуються відповідними ЕК.
Last modified: Monday, 23 May 2022, 3:57 PM