Критерії оцінювання
Розглянуто на засіданні циклової комісії «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій» Протокол № від « » р. Голова циклової комісії
_______________ Н.М.Павленко |
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор КФКСумДУ
____________ Т.В. Гребеник “ ” 20 р.
|
Критерії оцінювання
АТЕСТАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ
за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія»
освітньо-професійна програма «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій»
Екзаменаційні завдання атестаційного екзамену складаються на основі освітньо-професійної програми підготовки молодших спеціалістів.
Завдання екзамену складається з двох частин – тестової та практичної.
Тестова частина містить 40 тестових питань з таких навчальних дисциплін:
1) безпека життєдіяльності;
2) геодезія;
3) економіка підприємства;
4) вишукування та проектування залізниць;
5) будівництво залізниць;
6) колія і колійне господарство;
7) матеріалознавство;
8) залізнична колія.
Оцінка знань студентів здійснюється за 100-бальною системою з подальшим переведенням у традиційну для фіксації оцінки в нормативних документах закладу освіти. З кожної навчальної дисципліни пропонується по 5 тестових питань.
Тестові завдання оцінюються по системі:
− вірна відповідь – 2,0 бали;
− невірна відповідь – 0 балів.
Будь-яке виправлення в графі «Відповідь» − відповідь не зараховується (0 балів).
Максимальна кількість балів (QТЕСТ (max)), яка нараховується за виконання тестових завдань складає 80 балів.
Практична частина містить 1 задачу з навчальної дисципліни: «Будівництво залізниць».
Максимальна кількість балів (qзавд(max)), яка нараховується за вирішення задачі складає 20 балів.
Критерії оцінювання задачІ
з навчальної дисципліни: «Будівництво залізниць».
Максимальна кількість − 20 балів. Облік рівня знань здійснюється за такими критеріями:
Рівень |
Кількість балів |
Опис |
відмін- ний рівень |
20 |
містить повний, послідовний та аргументований розв’язок задачі (завдання); вірно зроблені розрахунки до задачі. Отримана правильна відповідь. Оформлення є акуратним, не містить виправлень. |
достат- ній рівень |
18-19 |
наведений повний розв’язок задачі, проте є деякі незначні недоліки, що не виказують суттєвого впливу на остаточний результат. Оформлення в цілому є акуратним, але містить незначні виправлення |
15-17 |
відповідає розв’язана задача; розв’язок має вірний хід рішення, але математичні помилки мають суттєвий вплив на остаточний результат. Недостатньо детально розкритий предмет запитання, а основні поняття носять тезисний характер; оформлення в цілому є акуратним, але містить виправлення |
|
задовіль- ний рівень |
5-14 |
наведені декілька логічних кроків розв’язання задачі. Отримана відповідь. У роботі присутні грубі помилки. |
1-4 |
наведений опис можливих шляхів розв’язання задачі, але розв’язок відсутній. Відповідь не отримана |
|
незадо-вільний рівень |
0 |
розв’язання відсутнє |
Загальна кількість балів за атестаційний екзамен визначається шляхом підсумовування балів (qі) за виконання окремих його частин: Q = ∑qі
Для традиційного оцінювання знань для фіксації оцінки в нормативних документах приймається така шкала:
Національна шкала |
Бали Q |
5 (відмінно) |
90…100 |
4 (добре) |
74….89 |
3 (задовільно) |
60….73 |
2 (незадовільно) |
0…...59 |
Примітка.
- Виконані студентами роботи перевіряються в той самий день і оцінюються кожним членом комісії, а голова підсумовує результати й оголошує їх студентам.
- В інших випадках, неоговорених даними критеріями, кількість балів, що знімається, вирішується комісією.
- При однаковій кількості голосів, голос голови комісії є вирішальним.
- Усі суперечливі питання щодо підсумкових результатів державного екзамену розглядаються і вирішуються відповідними ЕК.