Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

К

Календар ситуативів

календар релевантних бренду подій і свят, які доцільно використовувати як ідеї для створення контенту


Ключові показники ефективності (з англ. key performance indicators, або KPI)

зацифровані цілі бренду на певний період


Конкурсні механіки

активності в соціальних мережах, що мають на меті підвищити лояльність аудиторії та стимулювати додаткову активність на бізнес-сторінці – підписки, коментарі, репости; передбачають надання призу за виконання умов конкурсу


Контент

будь-яка одиниця постингу (текст, фото, картинка, відео, прямий ефір тощо)


Копірайтинг

це написання інформаційних і рекламних текстів, які є частиною комплексного SMM-просування


Креатор

генератор ідей, творець рекламних образів для поліграфічного дизайну, сценаріїв відеороликів, дизайну опаковання, сувенірів тощо


Кроспостинг

поширення інформації про бізнес-сторінку на платформах із суміжною аудиторією