Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

К

Канал комунікації

засіб, за допомогою якого передається інформація.


Кількісна школа

система поглядів на менеджмент, що розглядали управління як систему математичних моделей та процесів. В центрі уваги цієї школи знаходиться математична модель, за допомогою якої управлінську проблему можна відобразити (передати) у вигляді основних її цілей та взаємозв’язків. 


Кодування

процес трансформації (перетворення) інформації у повідомлення за допомогою слів, інтонацій голосу, рисунків, жестів, виразів обличчя тощо.


Компоненти внутрішнього середовища організації:

люди, структура, цілі, завдання, технологія.


Компоненти зовнішнього середовища прямого впливу:

постачальники, споживачі, конкуренти, економічні партнери (наприклад, банки, науково-дослідні установи тощо).


Комунікації

процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами.


Конкурентні переваги

визначення переваг організації у порівнянні з її конкурентами. Конкурентні переваги випливають зі сфери стратегії та відповідного до неї розподілу ресурсів організації.


Контроль

процес забезпечення досягнення цілей організації шляхом постійного спостереження за її діяльністю та усунення відхилень, які при цьому виникають.


Координація робіт

процес узгодження дій усіх підсистем організації для досягнення її цілей.