Case 4. Модифікація існуючих на ринку товарів
Модифікація існуючих на ринку товарів
Завдання: Необхідно обрати будь-який об’єкт (існуючий на ринку товар) та генерувати ідею щодо його удосконалення.
Методи генерації альтернатив: аналогії, інверсії, ідеалізації, «мозкового штурму», конференції ідей, колективного блокноту, контрольних запитань, фокальних об’єктів та морфологічного аналізу.
Приклад:
Об’єкт модифікації: USB 3.0 (Transcend JetFlash 710 32GB)
|
Високошвидкісний флеш-накопичувач JetFlash 710, обладнаний інтерфейсом SuperSpeed USB 3.0, відповідає всім вимогам новітніх комп'ютерних систем останнього покоління. Обсяг пам’яті: 32 ГБ Тип корпусу: моноблок Розмір: 22.4 × 12.2 × 6 мм Вага: 3.3 г |
Рис. Об’єкт «ДО» модифікації |
|
Метод генерації альтернатив, що використовувався: метод фокальних об’єктів (полягає у перенесенні ознак випадково вибраних об’єктів на об’єкт, що удосконалюється. Внаслідок цього можливо отримати нові, оригінальні варіанти вирішення проблеми удосконалення даного об’єкта).
Ідея: У сучасних умовах серед потенційних споживачів флеш-накопичувачів є діти. Тому, для підтримання попиту у даній фокус-групі, доцільним буде поєднати USB-накопичувач з прикрасами або іграшками.
Фокальний об’єкт: |
Випадковий об’єкт: |
Отримане сполучення: |
USB 3.0 (Transcend JetFlash 710 32GB) |
Посіпака |
USB-накопичувач з іграшкою |
|
|
|
|
|
Рис. Об’єкт «ПІСЛЯ» модифікації |