Схема розділу

  • ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!

    Вітаємо вас на сторінці курсу "Економічний аналіз"




    "Аналіз — дроблення системи на частини — дає знання,
    а синтез — об'єднання елементів у ціле — дає розуміння"


     
    Джозеф О'Коннор,
    Іан Макдермотт

    ("Мистецтво системного мислення.
    Необхідні знання про системи та
    творчий підхід до вирішення проблем
    ")

    Мета навчальної дисципліни  -  формування комплексних знань та практичних навичок щодо системного оцінювання діяльності господарських суб'єктів, виявлення внутрішніх резервів раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів

     


    Викладач - 
    Щербина Ольга Володимирівна, викладач вищої категорії

    Контактні дані - тел. 098 938 50 04

                               e-mail: scherb.olga77@gmail.com



    •  ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

    • & Формування підсумкової оцінки:

       

      = Дисципліна викладається протягом двох семестрів (3-го та 4-го).

      = Підсумкова оцінка (ДИФ.ЗАЛІК) за 3-й семестр формується як результат послідовного виконання здобувачем освіти навчальних завдань, які передбачені програмою навчальної дисципліни:

      Оцінка

      Відсоток виконаних завдань

      «5» - відмінно

      90-100%

      «4» - добре

      74-89%

      «3» - задовільно

      60-73%

      «2» - незадовільно

      0-59%

       

      = Розподіл навчального навантаження за окремими видами навчальної діяльності:

      = На рівень оцінювання завдань та окремих видів навчальної діяльності впливає повнота відповідей, якість розрахунків, обґрунтованість висновків, правильність тлумачення обліково-економічних явищ і процесів, а також відповідальність, старанність, креативність самого студента.

       
      = Підсумкова оцінка (ЕКЗАМЕН) за 4-й семестр формується як комбінований результат поточної роботи здобувача освіти (60%) та підсумкового екзаменаційного контролю (40%)


      ¦ Дедлайни та перескладання:

       

      = Курс передбачає роботу в колективі. Середовище в аудиторії є шанобливим, дружнім, справедливим, творчим, відкритим до конструктивної критики.

       = До закінчення навчального семестру здобувач освіти повинен виконати щонайменше 60% навчальних завдань, щоб отримати позитивну оцінку. Студент має право на індивідуальну траєкторію навчання: самостійно обирає зручний для себе темп та час виконання завдань.

       = Перескладання незадовільних оцінок має відбутися до закінчення навчального семестру.

       

      ” Академічна доброчесність:

       

      =Очікується, що письмові роботи студентів будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями. Неприпустимими є:

      §  Списування;

      §  Обман;

      §  Фабрикація;

      §  Фальсифікація;

      §  Хабарництво;

      §  Необ’єктивне оцінювання;

      §  Плагіат;

      §  Самоплагіат.

       

      = Допускається використання авторських текстів інших осіб, статистичної та іншої запозиченої інформації за умови посилання на першоджерело та відповідне оформлення:

       

      1. Пряме цитування – це включення оригінального авторського тексту без жодних змін.

                                             = Сама цитата виділяється лапками («….»).

                                             = В квадратних дужках зазначається номер джерела у списку літератури та номер сторінки, на якій в оригіналі розміщений уривок.

       

      Приклад: Авторський колектив Г. С. Калда, Ю. С. Соколан та К. А. Паршенко для соціально-економічної оцінки пропонують під «умовами праці» розуміти «сукупність взаємопов’язаних виробничих, санітарно-гігієнічних, психофізіологічних, естетичних та соціальних факторів конкретної праці, обумовлених рівнем розвитку продуктивних сил суспільства, які визначають стан виробничого середовища та впливають на здоров’я і працездатність людини» [35, с.57].

      ……………..

      34. Кадієвська А.С. Забезпечення кадрової безпеки при наймі персоналу. Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. 2018. № 4. С. 85-88. URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/04/MV-04-2018.pdf

      35. Калда Г.С., Соколан Ю.С., Паршенко К.А. Соціально-економічні основи охорони праці: навч. посібник. Хмельницький: ХНУ. 2017.  149 с. URL: https://msn.khnu.km.ua/pluginfile.php/519602/mod_resource/content/1/Соц-екон.ООП%20модульне.pdf

      36. Калина А.В., Калініна С.П., Лук’яненко Н.Д. Менеджмент продуктивності: навч. посіб. Київ: МАУП. 2004. 232 с.

       

      2. Непряме цитування – це виклад думок, ідей автора своїми словами, використовуючи перефразування та узагальнення.

                                             = Текст не виділяється лапками.

                                             = В квадратних дужках вказується номер джерела у списку літератури та номер сторінки з нього, на якій в оригіналі розміщений уривок.

       

      Приклад: На думку Л. П. Амелічевої, до базових компонентів гідної праці можна віднести: 1) соціальний захист (забезпечення); 2) повна, продуктивна і справедлива зайнятість громадян; 3) трудові права і заборона дискримінації; 4) соціальний діалог між найманим працівником і роботодавцем [5, с. 105].

      ……………………

      4. Авраменко А.В. Принципи захисту персональних даних працівників. Актуальні проблеми держава і права. 2019. №82. С.3-9. URL: http://www.apdp.in.ua/v82/3.pdf.

      5. Амелічева Л.П. Теоретичні та аксіологічні засади правового регулювання гідної праці сучасних умовах державотворення: Монографія. Вінниця: ТОВ «Твори», 2020. 360 с. URL: https://r.donnu.edu.ua/bitstream/123456789/1116/1/Амелічева.pdf.

      6. Грищук М.В. Основи охорони праці: Підручник.  Київ: Кондор. 2005. 240 с.

       

      = При виявленні ознак академічної недоброчесності, здобувачі освіти притягуються до різних форм відповідальності відповідно до Положення про академічну доброчесність (https://kpt.sumdu.edu.ua/attachments/article/1006/Положення/Polozhennya_pro_akademіchnu_dobrochesnіst'_u_VSP_KFK_SumDU.pdf).