FiGMA - редактор для створення макетів і прототипів інтерфейсів
Що таке Figma і в чому її особливості
Figma – це графічний онлайн-редактор для створення макетів і прототипів інтерфейсів. Вона дає змогу проєктувати складні та інтерактивні дизайни сайтів і застосунків, які можна використовувати для розробки, демонстрації та тестування.
Спочатку передбачалося, що Figma стане альтернативою Photoshop. Але зараз вона вміє набагато більше і пропонує інструменти для малювання, шарів, прототипування, пошуку натхнення, планування та командної роботи. Про можливості Figma докладніше поговоримо трохи пізніше.
Цей сервіс люблять за зручність, простоту і функціональність. Ти без проблем самостійно опануєш Figma з нуля на базовому рівні. Серед її особливостей можна виділити:
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс навіть для новачка.
- Режим спільної роботи в реальному часі, щоб обмінюватися файлами та вносити правки.
- Контроль версій. Ти будеш бачити, хто і коли змінював макет у Figma.
- Швидке редагування. Створюй компоненти (іконки, кнопки тощо) і використовуй їхні копії в різних частинах проєкту. Усі зміни, внесені в головний компонент, одразу успадковуються його клонами. Це заощадить час, спростить взаємодію з колегами й допоможе уникнути помилок у дизайн-системі проєкту.
- Необмежена кількість сіток будь-якого типу і фрейми, що легко масштабуються.
- Інструменти для роботи зі стилями та відтворення дрібних деталей.
- Автоматичне підвантаження шрифтів у Figma.
- Можливість легко переносити проєкти з інших програм у Figma без втрат.
- Роботу в браузері з будь-якого пристрою і зберігання файлів у хмарі.
- Підтримку анімації.
- Режим для розробників, щоб отримати дані про проєкт (наприклад, параметри та властивості об’єктів) і створювати готові до використання фрагменти коду.
- Достатню кількість інтеграцій (Flinto, Principle, Sketch тощо) і «посилення» Figma плагінами.
- Наявність безплатного тарифного плану.
Що можна робити в Figma
Фігма – це гнучкий інструмент, який використовують для найрізноманітніших цілей. З її допомогою тобі вдасться:
- Створювати макети та інтерактивні прототипи, які чудово підходять для тестування, демонстрації дизайну і передачі програмістам.
- Розробляти й промальовувати зовнішній вигляд продукту (з кнопками, формами, іконками та ефектами).
- Додавати векторну графіку та анімацію різного ступеня складності у свої проєкти.
- Займатися підготовкою блок-схем, графіків і діаграм. А також експортувати їх у потрібному форматі.
- Робити презентації на будь-яку тематику, щоб відразу показати або зберегти в окремому файлі.
- Проводити мозкові штурми, ретроспективи та стендапи за допомогою готових шаблонів Figma.
- Розробляти дорожні карти, робити SWOT-аналіз, вести нотатки, досліджувати цільову аудиторію тощо.
- Використовувати онлайн-дошки для планування спринтів і спільної роботи, швидко отримувати й надавати зворотний зв’язок.
- Створювати логотипи, рекламні оголошення, дописи, сторіс, резюме, банери, ментальні карти та мудборди.
- Підготувати простір для навчання.
- Швидко переводити проєкти в код завдяки Dev Mode у Figma.
У фігмі є інтеграції та шаблони на всі випадки життя. Вона постійно вдосконалюється та оновлюється. У ній можна зручно створювати та вести проєкти, систематизувати інформацію, обговорювати рішення та контролювати хід виконання робіт/
Хто працює в Figma
Figma можуть використовувати не тільки дизайнери, а й інші айтівці. Вона буде корисна:
- Розробникам для отримання даних про проєкт і створення готових фрагментів коду.
- Project-менеджерам, щоб планувати та відстежувати завдання (є інтеграція з Asana і Jira).
- Аналітикам для візуалізації даних і тестування гіпотез.
- SMM-фахівцям, щоб робити сторіс та дописи.
- Маркетологам, коли потрібно швидко окреслити в Figma макет листа або сторінки, зібрати лендінг чи підготувати презентацію.
- Копірайтерам, які хочуть урізноманітнити свій контент.