При оцінці «5» - студент повністю розкрив зміст матеріалу по поставленому завданні:

-                     чітко уявляє зміст і володіє науковою технологією;

-                     технічно грамотно  виконує креслення, згідно з вимогами ЕСКД;

-                     вільно читає креслення (встановлюється на основі аналізу відповідей, для підготовки яких потрібні окремі креслення);

-                     послідовно викладає матеріал з посиланням на нормативні документи, вітчизняний та зарубіжний досвід в галузі будівельної науки;

-                     впевнено та правильно застосовує отримані знання по даному предмету та суміжним дисциплінам для вирішення практичних завдань;

-                     володіє вільно українською та російською мовами (право вибору мови на захисті);

-                      робота виконана чисто і охайно. Можливі 1-2 неточності в викладанні другорядних питань, які не впливають на остаточний результат;

-                     термін виконання дотриманий.

При оцінці «4» - студент:

-                     розкриває основний зміст матеріалу, згідно завдання;

-                     точно використовує наукову термінологію, не допускає грубих граматичних помилок;

-                     креслення виконанні згідно з ЕСКД;

-                     вільно читає креслення;

-                     можливі у пояснювальній записці неточності в науковій термінології, неістотних висновках, узагальненнях, помилки в арифметичних підрахунках, які не потягли за собою наслідків, загрожуючи життю та здоров’ю людей.

-                     Термін виконання дотриманий.

При оцінці «3» -  студент:

-                     завдання розкрито частково, не завжди послідовно;

-                     порушена послідовність розкриття питань;

-                     не ув’язує свою відповідь з раніше отриманими даними по предмету та суміжними дисциплінами;

-                     креслення читає, але допускає окремі помилки;

-                      відповідь не повна, але все таки сутність питання розкрита повністю;

-                     для вирішення практичних питань використовує отримані знання з ускладненням;

-                     у виконанні креслень допускаються помилки, не додержуються повністю вимоги ЕСКД;

-                     в пояснювальній записці можливі граматичні помилки;

-                     в науковій термінології можливі помилки.

 

При цій оцінці «2» - студент:

-                     основний зміст завдання не розкрив;

-                     допустив грубі помилки в підрахунках та остаточних висновках;

-                     читає креслення з грубими помилками;

-                     спеціальною термінологією володіє слабо;

-                     текстовий матеріал оформлений з великою кількістю помилок та виправлень;

-                     державною мовою володіє слабо.

 

Last modified: Tuesday, 17 September 2024, 9:46 AM