Критерії оцінювання практичних робіт та розрахунково-графічної роботи
При оцінці «5» - студент повністю розкрив зміст матеріалу по поставленому завданні:
- чітко уявляє зміст і володіє науковою технологією;
- технічно грамотно виконує креслення, згідно з вимогами ЕСКД;
- вільно читає креслення (встановлюється на основі аналізу відповідей, для підготовки яких потрібні окремі креслення);
- послідовно викладає матеріал з посиланням на нормативні документи, вітчизняний та зарубіжний досвід в галузі будівельної науки;
- впевнено та правильно застосовує отримані знання по даному предмету та суміжним дисциплінам для вирішення практичних завдань;
- володіє вільно українською та російською мовами (право вибору мови на захисті);
- робота виконана чисто і охайно. Можливі 1-2 неточності в викладанні другорядних питань, які не впливають на остаточний результат;
- термін виконання дотриманий.
При оцінці «4» - студент:
- розкриває основний зміст матеріалу, згідно завдання;
- точно використовує наукову термінологію, не допускає грубих граматичних помилок;
- креслення виконанні згідно з ЕСКД;
- вільно читає креслення;
- можливі у пояснювальній записці неточності в науковій термінології, неістотних висновках, узагальненнях, помилки в арифметичних підрахунках, які не потягли за собою наслідків, загрожуючи життю та здоров’ю людей.
- Термін виконання дотриманий.
При оцінці «3» - студент:
- завдання розкрито частково, не завжди послідовно;
- порушена послідовність розкриття питань;
- не ув’язує свою відповідь з раніше отриманими даними по предмету та суміжними дисциплінами;
- креслення читає, але допускає окремі помилки;
- відповідь не повна, але все таки сутність питання розкрита повністю;
- для вирішення практичних питань використовує отримані знання з ускладненням;
- у виконанні креслень допускаються помилки, не додержуються повністю вимоги ЕСКД;
- в пояснювальній записці можливі граматичні помилки;
- в науковій термінології можливі помилки.
При цій оцінці «2» - студент:
- основний зміст завдання не розкрив;
- допустив грубі помилки в підрахунках та остаточних висновках;
- читає креслення з грубими помилками;
- спеціальною термінологією володіє слабо;
- текстовий матеріал оформлений з великою кількістю помилок та виправлень;
- державною мовою володіє слабо.