Тема: Методи дослідження. Організація та проведення педагогічного дослідження

Мета: ознайомити учнів із методами дослідження та проведенням педагогічного дослідження.

Хід роботи:

І. Ознайомитися з теоретичною частиною :

1. Методи науково-педагогічного дослідження, сутність, класифікація

Методи науково-педагогічних досліджень

2. Педагогічний експеримент, його сутність, особливості, функції, види

Види педагогічного експеримент

ІІ. Практична частина:

І. Дати відповіді на запитання:

1. За якими ознаками групуються методи дослідження?

2. Визначте роль методів аналізу і синтезу в теоретичних дослідженнях.

3. В чому полягає суть методу моделювання?

4. Назвіть об’єкти спостереження у професійній педагогіці.

5. Чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як наукового методу дослідження?

6. Назвіть основні види експерименту.

7. Яка роль педагогічного експерименту в порівнянні з іншими емпіричним методами дослідження?

8. Назвіть види педагогічного експерименту.

9. В чому суть робочої гіпотези при проведенні експерименту?

10. Якими критеріями будете керуватися у визначенні контрольних та експериментальних груп для формувального експерименту?

ІІ. Охарактеризуйте:

 - теоретичні методи педагогічного дослідження, які будуть використовуватися під час написання дисертаційної роботи, та їх призначення;

 - комплекс методів, які ви використовуєте в написанні теоретичної частини дисертаційного дослідження;

ІІІ.  Продемонструйте на конкретному прикладі тісний зв’язок аналізу з синтезом

 ІІІ. Підведення підсумків заняття

Last modified: Monday, 20 February 2023, 12:44 AM