Практичне заняття №12. Складання переліку оснащення робочого місця майстра в навчальних майстернях.
Умови завершення
ТЕМА. Складання переліку оснащення робочого місця майстра в навчальних майстернях
МЕТА: продовжити ознайомлювати студентів із системою надання компетенцій щодо складу та використання матеріально-технічного забезпечення технологічної освіти для здійснення ефективної професійної діяльності з урахуванням особливостей освітньої галузі. Уміння правильно використовувати різні інформаційні фонди.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ:
І. Ознайомитися з основними питаннями для опрацювання:
- Обґрунтуйте чому громадяни України мають право на здобуття професійної (професійно-технічної) освіти.
- Які заклади належать до закладів професійної (професійно-технічної) освіти?
- Які основні цілі створювання навчальних майстерень в ПТНЗ?
- Чому в навчальній майстерні можна організувати виробниче навчання більш ефективно, ніж в умовах виробництва?
- Можливо організувати виробниче навчання кваліфікованих робочих повністю в навчальних майстернях?
- Матеріально-технічне оснащення робочого місця майстра.
ІІ. Практична частина:
- Запропонуйте та обґрунтуйте можливі варіанти устаткування, пристроїв, спеціального обладнання, технічних засобів та інш., які сприяють підвищенню ефективності показу трудових прийомів в навчальних майстернях?
ІІІ. Підведення підсумків заняття
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
- Зайченко І. В. Теорія і методика професійного навчання : навч. посібник. – 2-е вид., доповн. і переробл. / І. В. Зайченко. – К.: Видавництво Ліра-К, 2016. – 580 с.
- Обладнання закладів освіти. Збірник нормативно-правових актів щодо матеріально-технічного забезпечення галузі освіти / Укл.: Низковська О. В., Чуприна О. Б.– Видання друге. – К., 2019.– 237 с.
Остання зміна: середа 28 грудня 2022 11:57 AM