ТЕМА. Складання переліку оснащення робочого місця майстра в навчальних майстернях

МЕТА: продовжити ознайомлювати студентів із системою надання компетенцій щодо складу та використання матеріально-технічного забезпечення технологічної освіти для здійснення ефективної професійної діяльності з урахуванням особливостей освітньої галузі. Уміння правильно використовувати різні інформаційні фонди.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ:

І. Ознайомитися з основними питаннями для опрацювання:

  1. Обґрунтуйте чому громадяни України мають право на здобуття професійної (професійно-технічної) освіти.
  2. Які заклади належать до закладів професійної (професійно-технічної) освіти?
  3. Які основні цілі створювання навчальних майстерень в ПТНЗ?
  4. Чому в навчальній майстерні можна організувати виробниче навчання більш ефективно, ніж в умовах виробництва?
  5. Можливо організувати виробниче навчання кваліфікованих робочих повністю в навчальних майстернях?
  6. Матеріально-технічне оснащення робочого місця майстра.

ІІ. Практична частина:

  1. Запропонуйте та обґрунтуйте можливі варіанти устаткування, пристроїв, спеціального обладнання, технічних засобів та інш., які сприяють підвищенню ефективності показу трудових прийомів в навчальних майстернях?

ІІІ. Підведення підсумків заняття

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Зайченко І. В. Теорія і методика професійного навчання : навч. посібник. – 2-е вид., доповн. і переробл. / І. В. Зайченко. – К.: Видавництво Ліра-К, 2016. – 580 с.
  2. Обладнання закладів освіти. Збірник нормативно-правових актів щодо матеріально-технічного забезпечення галузі освіти / Укл.: Низковська О. В., Чуприна О. Б.– Видання друге. – К., 2019.– 237 с.
Остання зміна: середа 28 грудня 2022 11:57 AM