МЕТА: закріпити знання студентів про поняття, цілі, функції та структурні елементи науки, класифікацію наук, організацію педагогічної науки в Україні, вимоги до науковця та основні форми наукової діяльності.

План

 1. Предмет і сутність науки, її функції та структурні елементи.

2. Етапи розвитку української педагогічної науки.

3. Класифікація наук.

4. Форми наукової діяльності. Вимоги до науковця.

5. Значення педагогічної практики у науці.

 

Завдання для творчої (пошукової) роботи студентів

Репродуктивний рівень

1 .Ознайомитися із рекомендованою літературою.

2. Підготувати повідомлення «Розвиток педагогічної науки: історико-прогностичний аспект»

3. Історія становлення та розвитку психолого-педагогічної науки в Україні. Обговорення повідомлення.

 Частково-пошуковий рівень

 1.3агальна характеристика форм студентської наукової роботи. Характеристика наукового стилю викладу матеріалу.

2.Форми роботи з науковою літературою.

3. Конспектування: види, вимоги до конспектування.

 Творчий рівень

1.Опрацюйте наукові статті з педагогіки у періодичних журналах, випишіть назви статей їх постановку проблеми, мету.

2.Підберіть наукову статтю за темою цікавою для вас. Дайте повний аналіз (структуру) наукової статті

Остання зміна: неділя 18 грудня 2022 12:51 PM