Практичне заняття №3.Організація наукової діяльності в галузі педагогіки
МЕТА: закріпити знання студентів про поняття, цілі, функції та структурні елементи науки, класифікацію наук, організацію педагогічної науки в Україні, вимоги до науковця та основні форми наукової діяльності.
План
1. Предмет і сутність науки, її функції та структурні елементи.
2. Етапи розвитку української педагогічної науки.
3. Класифікація наук.
4. Форми наукової діяльності. Вимоги до науковця.
5. Значення педагогічної практики у науці.
Завдання для творчої (пошукової) роботи студентів
Репродуктивний рівень
1 .Ознайомитися із рекомендованою літературою.
2. Підготувати повідомлення «Розвиток педагогічної науки: історико-прогностичний аспект»
3. Історія становлення та розвитку психолого-педагогічної науки в Україні. Обговорення повідомлення.
Частково-пошуковий рівень
1.3агальна характеристика форм студентської наукової роботи. Характеристика наукового стилю викладу матеріалу.
2.Форми роботи з науковою літературою.
3. Конспектування: види, вимоги до конспектування.
Творчий рівень
1.Опрацюйте наукові статті з педагогіки у періодичних журналах, випишіть назви статей їх постановку проблеми, мету.
2.Підберіть наукову статтю за темою цікавою для вас. Дайте повний аналіз (структуру) наукової статті