ТЕМА: Електронні навчальні матеріали та їх особливості.

МЕТА: визначення поняття «електроні навчальні матеріали», висвітлення питань пов’язаних з особливостями їхнім використанням у навчальному процесі, аналіз переваг та недоліків використання у навчальному процесі;

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: електронне видання, мультимедійне електронне видання, мультимедійний проект.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ:

  1. Перевірка рівня засвоєння здобувачами основних теоретичних положень з теми заняття.

- загальна характеристика електронних видань;

- електронні підручники як засіб сучасного електронного навчання (призначення, вимог та засоби створення електронних підручників;

- мультимедійний проект;

2. Практична частина:

- Наведіть переваги та недоліки електронних видань по відношенню до паперових;

- Наведіть повну класифікацію електронних мультимедійних видань. Розкрийте зміст кожної з її категорій. Наведіть приклади до категорій

3.  Підведення підсумків заняття

Рекомендована література:

  1. Гущенко В.В., Поцулко О.А. Електронний підручник як основний елемент сучасного освітнього середовища // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарнотехнічної еліти: зб. наук. пр. 2015. Вип. 44 (48). С. 273-28
  2. Корбут О.Г. Електронний підручник як елемент освітнього середовища // Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі: матеріали V Міжнародної науково-практичної on-line конференції (24.04.2012, м. Київ). 2012. URL: http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/10877
  3. Ткаченко В.П., Дейнеко Ж.В., Бокарєва Ю.С. Підготовка креативної молоді за технологіями дистанційної освіти // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: тези доп. V Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2020, м. Київ). 2020. С. 48-5
  4. Шуневич Б.І. Розвиток основних компонентів для організації дистанційного навчання в Україні // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник. 2003. Випуск 33. С. 45-56.

 

 

 

Last modified: Thursday, 15 December 2022, 5:18 PM