Практичне заняття №7. Електронні навчальні матеріали та їх особливості. Структура мультимедійного курсу.
ТЕМА: Електронні навчальні матеріали та їх особливості.
МЕТА: визначення поняття «електроні навчальні матеріали», висвітлення питань пов’язаних з особливостями їхнім використанням у навчальному процесі, аналіз переваг та недоліків використання у навчальному процесі;
КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: електронне видання, мультимедійне електронне видання, мультимедійний проект.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ:
- Перевірка рівня засвоєння здобувачами основних теоретичних положень з теми заняття.
- загальна характеристика електронних видань;
- електронні підручники як засіб сучасного електронного навчання (призначення, вимог та засоби створення електронних підручників;
- мультимедійний проект;
2. Практична частина:
- Наведіть переваги та недоліки електронних видань по відношенню до паперових;
- Наведіть повну класифікацію електронних мультимедійних видань. Розкрийте зміст кожної з її категорій. Наведіть приклади до категорій
3. Підведення підсумків заняття
Рекомендована література:
- Гущенко В.В., Поцулко О.А. Електронний підручник як основний елемент сучасного освітнього середовища // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарнотехнічної еліти: зб. наук. пр. 2015. Вип. 44 (48). С. 273-28
- Корбут О.Г. Електронний підручник як елемент освітнього середовища // Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі: матеріали V Міжнародної науково-практичної on-line конференції (24.04.2012, м. Київ). 2012. URL: http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/10877
- Ткаченко В.П., Дейнеко Ж.В., Бокарєва Ю.С. Підготовка креативної молоді за технологіями дистанційної освіти // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: тези доп. V Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2020, м. Київ). 2020. С. 48-5
- Шуневич Б.І. Розвиток основних компонентів для організації дистанційного навчання в Україні // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник. 2003. Випуск 33. С. 45-56.