ТЕМА: Методика використання  Moodle, як системи управління електронним курсом. Комп’ютерне тестування на базі платформи Moodle.

МЕТА: надати викладачам та здобувачам освіти вільний доступ до системи, яка дає змогу ефективно обмінюватися навчальним контентом, взаємодіяти онлайн та використовувати сучасні технології для втілення в життя принципу «навчання будь-коли та будь-де».

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ: змішане навчання, дистанційна освіта, електронне навчання, внутрішнє навчальне середовище, Moodle.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ:

  1. Перевірка рівня засвоєння здобувачами основних теоретичних положень з теми заняття.

-       глобальна мережа Інтернет;

-       хмарні технології для навчання;

-       мультимедійні технології у навчанні;

-       системи дистанційного (онлайн) та змішаного навчання;

-       електронні курси.

2. Практична частина:

-       інформаційне повідомлення про використання  Moodle, як системи управління електронним курсом та комп’ютерне тестування на базі платформи Moodle;

-       практична робота в ситемі Moodle;

-       виконання тестових завдань;

3.  Підведення підсумків заняття

 

Рекомендована література:

  1. Анисимов А.М. Робота в системі дистанційного навчання Moodle. Навчальний посібник. 2-е видавництво испр. і дополн.- Харків, ХНАГХ, 2009. - 292 стор. https://drive.google.com/open?id=1kOb4XpevryVsgVAmRhItq_lpXWAQoMJz
  2. Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн навчання: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. – 64 с. ISBN 978-966-640-499-5
  3. Морзе Н.В., Глазунова О.Г., Мокрієв М.В. Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи
    дистанційного навчання Moodle 3): Навчальний посібник. – К.: 2016. – 240 с. https://drive.google.com/open?id=1_YK99ERyAEUjONWI81a4n3VIMjs33Jr3
  4. Ткаченко Л. В., Хмельницька О. С. Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021 р., № 75, Т. 3. С.91-96. DOI: https://doi.org/10.32840/1992- 5786.2021.75-3.18.
  5. Фіданян О. Моделі реалізації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вчені записки Університету «КРОК», 2020. №3 (59). С. 191–198. URL : http://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/332.

 

 

 

Last modified: Wednesday, 14 December 2022, 9:24 AM