Практичне заняття № 4.   

 

Тема: "Створення запитів на оновлення, знищення, додавання даних".

Мета: отримання практичних навичок створення запитів  на оновлення, знищення, додавання даних в базі даних "Розрахунок зарплати малого підприємства".

Обладнання: IBM-сумісний ПК.

                                            

                                    Теоретичні відомості.

 

Програма виконання роботи.

1) Відкрити базу даних "Розрахунок зарплати малого підприємства"

2) Створити запит на оновлення інформації, який кількість відпрацьованих днів повинен збільшити у 2 рази для професії, чий код буде задаватися з клавіатури у режимі діалогу.

Пояснення.

Для цього обираємо послідовно міню "Создание" – Конструктор запросов – Вікно "Добавление таблицы" - Обираємо таблицю "Головна" – Зносимо усі поля таблиці до бланків запиту.

Переходимо в меню "Конструктор" – розділ "Тип запроса" – Обновление. В результаті цих дій у бланках запиту замість рядка "Сортировка" з'явиться рядок "Оновлення"

Тепер в бланку "Кількість днів" у рядку "Обновлекние слід написати [Кількість днів]*2

3) Створити запит на знищення інформації, який з таблиці "Головна" повинен знищувати інформацію, при цьому в режимі діалогу слід задати Табельний номер.

Пояснення. Для цього обираємо послідовно меню "Створення" – Конструктор запросов – Вікно "Додавання таблиці" - Обираємо таблицю "Головна" і переносимо усі поля таблиці до бланків запиту.

Переходимо в меню "Конструктор" – розділ "Тип запроса" – "Знищення". В результаті цих дій у бланках запиту замість рядка "Сортування" з'явиться рядок "Видалення"

Тепер задати умову на видалення інформації відповідно до табельного номеру працівника, що задається з клавіатури під час виконання запиту. Для цього рядок запиту умови слід ввести у рядку "Умова вибору" у квадратних дужках, тобто запишемо умову так =[Табельний номер]

Перевірити знищення інформації у таблиці "Головна", а також інформації у таблиці "Діти", яка стосувалася звільненого робітника і була знищена з таблиці "Головна".  

4) Створити запит на додавання інформації.

Завдання: створити копію таблиці "Головна", видалити дані з таблиці-копії і створити запит, який виконує додавання даних з таблиці  "Головна" у таблицю "Копія Головна".

Пояснення. Створюємо копію таблиці "Головна" через пункті контекстного меню "Копировать" і "Вставить". Новій таблиці надамо назву "Копія Головна". Заходимо у таблицю "Копія Головна" і знищуємо записи, тим самим ми очищуємо таблицю від даних.

Перетворюємо запит на вибір інформації у запит на додавання даних. Для цього послідовно виконуємо дії: обираємо меню "Конструктор" – розділ "Тип запроса" – піктограма "Добавление" – перемикач "в текущей базе" – имя таблицы – "Копія Головна"

УВАГА!!! Таблиця, куди додається інформація не повинна бути порожньою, тоб-то до неї слід занести хочаб один запис (тоб-то один рядок) даних. Після чого запустити на виконання запит на додавання інформації.

Зайти у таблицю "Копія Головна" і перевірити дані, що були додані у таблицю в результаті роботи запиту на додавання даних.

 

 

Last modified: Wednesday, 8 November 2023, 1:23 PM