РОБОЧИЙ РЕГЛАМЕНТ

МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОГО КОНТРОЛЮ І ОЦІНЮВАННЯ

З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ 

“Менеджмент”

этапы процесса png | PNGEgg

1.Структура навчальної дисципліни

Загальний обсяг дисципліни

300 годин / 10,0 кредитів ЄКТС

Контактна робота з викладачем

144 годин

Самостійна робота здобувача освіти

156 годин

Індивідуальне завдання

Курсова робота (індивідуальне дослідницьке завдання) – 4 семестр

Контактна робота з викладачем:

Вид навчального заняття

Контактна робота з викладачем

Лекційні заняття

90 годин / 45 занять

Практичні заняття

12 годин / 6 занять

Семінарські заняття

22 години / 11 занять

Курсова робота

20 годин / 10 занять

2.Організація освітнього процесу: семестрів викладання – 2; семестр – 3,4; модульних циклів – 4.

3.Шкала оцінювання з навчальної дисципліни: R = 100 балів.

4. Розподіл рейтингових балів за видами навчальної роботи:

Розподіл рейтингових балів за видами навчальної роботи

Кількість рейтингових балів за кожен вид навчальної роботи (при позитивному оцінюванні)

Підсумок рейтингових балів за мод. циклом (при позитивному оцінюванні)

Примітки

3 семестр

1 модульний цикл

НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE)

1,0 бал/тему

7,0 балів

опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект»

НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE*

2,0 бал/СЗ*

6,0 балів

* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання»

НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study**

3,0 бали/ПЗ*

3,0 бали

** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі»

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль

20,0 балів/тест

20,0 балів

виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 1»

НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE

2,0 бали /сукупно за модульним циклом

до 2,0 балів

брати участь в обговореннях на форумах в  LMS MOODLE

Усього рейтингових балів в 1 модульному циклі:

40,0 балів

2 модульний цикл

НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE)

1,0 бал/тему

3,0 балів

опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект»

НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського занятті / НД 3. Тестування в LMS MOODLE*

2,0 бали/СЗ*

4,0 бали

* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання»

НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study**

3,0 бали/ПЗ*

6,0 балів

** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі»

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль

20,0 балів/тест

20,0 балів

виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 2»

НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE

2,0 бали /сукупно за модульним циклом

до 2,0 балів

брати участь в обговореннях на форумах в  LMS MOODLE

Усього рейтингових балів в 2 модульному циклі:

35,0 балів

Семестровий контроль: ЗАЛІК

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Залік

25,0 балів/тест

25,0 балів

виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Залікове тестування»

Усього за 3 семестр

RD3 семестр

(при позитивному оцінюванні):

100,0 балів

4 семестр

3 модульний цикл

НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE)

1,0 бал/тему

5,0 балів

опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект»

НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE*

2,0 бали/СЗ*

4,0 бали

* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання»

НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study**

3,0 бали/ПЗ*

9,0 балів

** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі»

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль

10,0 балів/тест

10,0 балів

виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 3»

НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE

2,0 бали /сукупно за модульним циклом

до 2,0 балів

брати участь в обговореннях на форумах в  LMS MOODLE

Усього рейтингових балів в 3 модульному циклі:

30,0 балів

4 модульний цикл

НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE)

1,0 бал/тему

6,0 балів

опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект»

НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE*

2,0 бали/СЗ*

8,0 балів

* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання»

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль

10,0 балів/тест

10,0 балів

виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 4»

НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE

1,0 бал /сукупно за модульним циклом

до 1,0 балу

брати участь в обговореннях на форумах в  LMS MOODLE

НД 5. Проведення дослідження за обраною темою і написання курсової роботи.

15,0 балів/ дослідження

15,0 балів

Результати наукового пошуку завантажити до LMS MOODLE у форматі .doc до «Банку курсових робіт»

Усього рейтингових балів в 4 модульному циклі:

40,0 балів

Додатковий семестровий контроль: Екзамен

НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Додатковий семестровий контроль – ЕКЗАМЕН***

30,0 балів/ екзамен

30,0 балів

*** – у разі відсутності здобувача освіти на додатковому семестровому контролі, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» – «Екзамен»

Усього за 4 семестр

RD4 семестр

(при позитивному оцінюванні):

100,0 балів

Додаткові рейтингові бали, що не зараховуються в основний рейтинг дисципліни, що вивчається (заохочувальні бали для підвищення рейтингу у модульному циклі)

Відвідування лекцій

5,0 балів /сукупно за модульним циклом

до 5,0 балів

Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії

Наявність рукописного конспекту

2,0 бали /сукупно за модульним циклом

до 2,0 балів

Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії

Відвідування консультацій, у т.ч. з використанням онлайн-сервісів

8,0 балів /сукупно за модульним циклом

до 8,0 балів

Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії

Вхідне діагностування (анкета) в LMS MOODLE

2,0 бали/анкета

2,0 бали

Вхідна діагностика проводиться з метою виявлення залишкового рівня досягнутих програмних результатів навчання за фахово-функціональними пререквізитами: «Іноземна мова», «Теорія організацій», «Соціологія і психологія», «Вища математика (зі змістовим модулем «Теорія ймовірностей і математична статистика»)» як передумова успішної організації вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент». Результат вхідного анкетування не зараховується в основний рейтинг дисципліни, що вивчається.

Своєчасність виконання графіка виконання індивідуального дослідницького завдання (курсової роботи)

2,0 бали /сукупно за модульним циклом

до 2,0 балів

Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії

Участь у конференціях, круглих столах, конкурсах та ін. заходах із начальної дисципліни/ спеціальності

2,0 бали /

участь

* – на 1 учасника / за фактом

Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях, які включені до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, в т.ч. у співавторстві

20,0 балів*/ наукова праця

* – на 1 автора / за фактом

Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях, які включені до переліку фахових видань України, в т.ч. у співавторстві

15,0 балів*/ наукова праця

* – на 1 автора / за фактом

Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті в інших наукових виданнях, в т.ч. у співавторстві

10,0 балів*/ наукова праця

* – на 1 автора / за фактом

Підготовка до публікації і прийняття до друку тез доповідей на конференції, в т.ч. у співавторстві

5,0 балів*/ тези доповіді

* – на 1 автора / за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: I місце

20,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: II місце

15,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: III місце

10,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: I місце

20,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: II місце

15,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: III місце

10,0 балів*/ призове місце

* – за фактом

5. Підсумок рейтингових балів за мод. циклами та семестрами (при позитивному оцінюванні):

3 семестр:

1-ий модульний цикл: 40,0 балів;

2-ий модульний цикл:  35,0 балів;

Підсумковий семестровий контроль (залік) – 25,0 балів.

4 семестр:

3-ий модульний цикл:  30,0 балів;

4-ий модульний цикл:  40,0 балів;

Додатковий семестровий контроль (екзамен) – 30,0 балів.

6. Підсумкове семестрове оцінювання навчальної роботи студента: оцінювання відповідно до отриманих за семестр рейтингових балів та балів за захід ПСК, ДСК здійснюється за такою шкалою:

Шкала оцінювання ECTS

Визначення

Чотирибальна національна шкала оцінювання

Рейтингова бальна шкала оцінювання

А

Відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок

5,0 (відмінно)

0,90R £ RD £1,00R

В

Вище середнього рівня з кількома помилками

4,0 (добре)

0,82 R £ RD < 0,90R

С

В загальному правильна робота з певною кількістю помилок

0,74 R £ RD < 0,82R

D

Непогано, але зі значною кількістю недоліків

3,0 (задовільно)

0,64R £ RD < 0,74R

Е

Виконання задовольняє мінімальні критерії

0,60R £ RD < 0,64R

FX

Можливе повторне складання

2 (незадовільно)

0,35R £ RD < 0,60R

F

Необхідний повторний курс з навчальної дисципліни

RD < 0,35R

Зверніть увагу!!!

  • Підсумкова оцінка за національною шкалою оцінювання та шкалою ЄКТС для дисципліни «Менеджмент» як 2-семестрової навчальної дисципліни визначається як середньозважена за двома семестрами викладання відповідно до накопичених рейтингових балів (RD): RDпідсумкова = ( RD3 семестр × 5 кредитів + RD4 семестр × 5 кредитів) / 10 кредитів.
  • Підсумкова оцінка може відрізнятися від оцінки за останній семестр, не впливає на критерії призначення стипендії і зазначається (виключно) в додатку до диплома.

Лектор курсу: М.М. Іващенко 

Last modified: Tuesday, 2 November 2021, 3:59 PM