Регламент оцінювання курсу "Менеджмент"
РОБОЧИЙ РЕГЛАМЕНТ
МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОГО КОНТРОЛЮ І ОЦІНЮВАННЯ
З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
“Менеджмент”
1.Структура навчальної дисципліни:
Загальний обсяг дисципліни |
300 годин / 10,0 кредитів ЄКТС |
Контактна робота з викладачем |
144 годин |
Самостійна робота здобувача освіти |
156 годин |
Індивідуальне завдання |
Курсова робота (індивідуальне дослідницьке завдання) – 4 семестр |
Контактна робота з викладачем:
Вид навчального заняття |
Контактна робота з викладачем |
Лекційні заняття |
90 годин / 45 занять |
Практичні заняття |
12 годин / 6 занять |
Семінарські заняття |
22 години / 11 занять |
Курсова робота |
20 годин / 10 занять |
2.Організація освітнього процесу: семестрів викладання – 2; семестр – 3,4; модульних циклів – 4.
3.Шкала оцінювання з навчальної дисципліни: R = 100 балів.
4. Розподіл рейтингових балів за видами навчальної роботи:
Розподіл рейтингових балів за видами навчальної роботи |
Кількість рейтингових балів за кожен вид навчальної роботи (при позитивному оцінюванні) |
Підсумок рейтингових балів за мод. циклом (при позитивному оцінюванні) |
Примітки |
3 семестр |
|||
1 модульний цикл |
|||
НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE) |
1,0 бал/тему |
7,0 балів |
опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект» |
НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE* |
2,0 бал/СЗ* |
6,0 балів |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання» |
НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study** |
3,0 бали/ПЗ* |
3,0 бали |
** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі» |
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль |
20,0 балів/тест |
20,0 балів |
виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 1» |
НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
2,0 бали /сукупно за модульним циклом |
до 2,0 балів |
брати участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
Усього рейтингових балів в 1 модульному циклі: |
40,0 балів |
– |
|
2 модульний цикл |
|||
НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE) |
1,0 бал/тему |
3,0 балів |
опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект» |
НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського занятті / НД 3. Тестування в LMS MOODLE* |
2,0 бали/СЗ* |
4,0 бали |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання» |
НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study** |
3,0 бали/ПЗ* |
6,0 балів |
** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі» |
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль |
20,0 балів/тест |
20,0 балів |
виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 2» |
НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
2,0 бали /сукупно за модульним циклом |
до 2,0 балів |
брати участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
Усього рейтингових балів в 2 модульному циклі: |
35,0 балів |
– |
|
Семестровий контроль: ЗАЛІК |
|||
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Залік |
25,0 балів/тест |
25,0 балів |
виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Залікове тестування» |
Усього за 3 семестр RD3 семестр (при позитивному оцінюванні): |
100,0 балів |
– |
|
4 семестр |
|||
3 модульний цикл |
|||
НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE) |
1,0 бал/тему |
5,0 балів |
опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект» |
НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE* |
2,0 бали/СЗ* |
4,0 бали |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання» |
НД 4. Виконання розрахунків на практичних заняттях / НД 6. Підготовка до Case-study** |
3,0 бали/ПЗ* |
9,0 балів |
** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Завдання», завантаживши звіт про виконання Case-study у форматі .doc / «Вікі» |
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль |
10,0 балів/тест |
10,0 балів |
виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 3» |
НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
2,0 бали /сукупно за модульним циклом |
до 2,0 балів |
брати участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
Усього рейтингових балів в 3 модульному циклі: |
30,0 балів |
– |
|
4 модульний цикл |
|||
НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу в LMS MOODLE) |
1,0 бал/тему |
6,0 балів |
опрацювати в LMS MOODLE відповідний ресурс «Книга»: «Конспект» |
НД 2. Підготовка до обговорення та/або опитування за темами семінарського заняття / НД 3. Тестування в LMS MOODLE* |
2,0 бали/СЗ* |
8,0 балів |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання» |
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Модульний контроль |
10,0 балів/тест |
10,0 балів |
виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест»: «Модульний контроль № 4» |
НД 7. Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
1,0 бал /сукупно за модульним циклом |
до 1,0 балу |
брати участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE |
НД 5. Проведення дослідження за обраною темою і написання курсової роботи. |
15,0 балів/ дослідження |
15,0 балів |
Результати наукового пошуку завантажити до LMS MOODLE у форматі .doc до «Банку курсових робіт» |
Усього рейтингових балів в 4 модульному циклі: |
40,0 балів |
– |
|
Додатковий семестровий контроль: Екзамен |
|||
НД 3. Тестування в LMS MOODLE: Додатковий семестровий контроль – ЕКЗАМЕН*** |
30,0 балів/ екзамен |
30,0 балів |
*** – у разі відсутності здобувача освіти на додатковому семестровому контролі, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS MOODLE відповідний вид діяльності «Тест» – «Екзамен» |
Усього за 4 семестр RD4 семестр (при позитивному оцінюванні): |
100,0 балів |
– |
|
Додаткові рейтингові бали, що не зараховуються в основний рейтинг дисципліни, що вивчається (заохочувальні бали для підвищення рейтингу у модульному циклі) |
|||
Відвідування лекцій |
5,0 балів /сукупно за модульним циклом |
до 5,0 балів |
Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
Наявність рукописного конспекту |
2,0 бали /сукупно за модульним циклом |
до 2,0 балів |
Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
Відвідування консультацій, у т.ч. з використанням онлайн-сервісів |
8,0 балів /сукупно за модульним циклом |
до 8,0 балів |
Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
Вхідне діагностування (анкета) в LMS MOODLE |
2,0 бали/анкета |
2,0 бали |
Вхідна діагностика проводиться з метою виявлення залишкового рівня досягнутих програмних результатів навчання за фахово-функціональними пререквізитами: «Іноземна мова», «Теорія організацій», «Соціологія і психологія», «Вища математика (зі змістовим модулем «Теорія ймовірностей і математична статистика»)» як передумова успішної організації вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент». Результат вхідного анкетування не зараховується в основний рейтинг дисципліни, що вивчається. |
Своєчасність виконання графіка виконання індивідуального дослідницького завдання (курсової роботи) |
2,0 бали /сукупно за модульним циклом |
до 2,0 балів |
Особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
Участь у конференціях, круглих столах, конкурсах та ін. заходах із начальної дисципліни/ спеціальності |
2,0 бали / участь |
– |
* – на 1 учасника / за фактом |
Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях, які включені до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection, в т.ч. у співавторстві |
20,0 балів*/ наукова праця |
– |
* – на 1 автора / за фактом |
Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях, які включені до переліку фахових видань України, в т.ч. у співавторстві |
15,0 балів*/ наукова праця |
– |
* – на 1 автора / за фактом |
Підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті в інших наукових виданнях, в т.ч. у співавторстві |
10,0 балів*/ наукова праця |
– |
* – на 1 автора / за фактом |
Підготовка до публікації і прийняття до друку тез доповідей на конференції, в т.ч. у співавторстві |
5,0 балів*/ тези доповіді |
– |
* – на 1 автора / за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: I місце |
20,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: II місце |
15,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: III місце |
10,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: I місце |
20,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: II місце |
15,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
Призове місце в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни/ спеціальності: III місце |
10,0 балів*/ призове місце |
– |
* – за фактом |
5. Підсумок рейтингових балів за мод. циклами та семестрами (при позитивному оцінюванні):
3 семестр:
1-ий модульний цикл: 40,0 балів;
2-ий модульний цикл: 35,0 балів;
Підсумковий семестровий контроль (залік) – 25,0 балів.
4 семестр:
3-ий модульний цикл: 30,0 балів;
4-ий модульний цикл: 40,0 балів;
Додатковий семестровий контроль (екзамен) – 30,0 балів.
6. Підсумкове семестрове оцінювання навчальної роботи студента: оцінювання відповідно до отриманих за семестр рейтингових балів та балів за захід ПСК, ДСК здійснюється за такою шкалою:
Шкала оцінювання ECTS |
Визначення |
Чотирибальна національна шкала оцінювання |
Рейтингова бальна шкала оцінювання |
А |
Відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок |
5,0 (відмінно) |
0,90R £ RD £1,00R |
В |
Вище середнього рівня з кількома помилками |
4,0 (добре) |
0,82 R £ RD < 0,90R |
С |
В загальному правильна робота з певною кількістю помилок |
0,74 R £ RD < 0,82R |
|
D |
Непогано, але зі значною кількістю недоліків |
3,0 (задовільно) |
0,64R £ RD < 0,74R |
Е |
Виконання задовольняє мінімальні критерії |
0,60R £ RD < 0,64R |
|
FX |
Можливе повторне складання |
2 (незадовільно) |
0,35R £ RD < 0,60R |
F |
Необхідний повторний курс з навчальної дисципліни |
RD < 0,35R |
Зверніть увагу!!!
- Підсумкова оцінка за національною шкалою оцінювання та шкалою ЄКТС для дисципліни «Менеджмент» як 2-семестрової навчальної дисципліни визначається як середньозважена за двома семестрами викладання відповідно до накопичених рейтингових балів (RD): RDпідсумкова = ( RD3 семестр × 5 кредитів + RD4 семестр × 5 кредитів) / 10 кредитів.
- Підсумкова оцінка може відрізнятися від оцінки за останній семестр, не впливає на критерії призначення стипендії і зазначається (виключно) в додатку до диплома.
Лектор курсу: М.М. Іващенко