Критерії оцінювання
РОБОЧИЙ РЕГЛАМЕНТ
контролю навчальної роботи студента і оцінювання
1. Структура навчальної дисципліни:
Загальний обсяг дисципліни |
150 годин / 5,0 кредитів ЄКТС |
Контактна робота з викладачем |
80 годин / 40 занять |
Самостійна робота здобувача освіти |
70 годин, що включає в себе опрацювання лекційного матеріалу, самостійне опрацювання окремих питань/тем навчальної дисципліни, підготовку та виконання завдань у вигляді лабораторних та практичних робіт, підготовку до поточних та підсумкового контролів |
Індивідуальне завдання |
відсутнє |
2. Контактна робота з викладачем:
Лекційні заняття |
34 години / 17 занять |
Лабораторні роботи |
10 годин / 5 занять |
Практичні заняття |
36 годин / 18 занять |
Консультації очно та/або дистанційно як в асинхронному, так і в синхронному режимах |
згідно розкладу |
3.Організація освітнього процесу:
Семестрів викладання |
1 |
Семестр |
7 / осінній семестр |
4. Шкала оцінювання з навчальної дисципліни: 4-бальна (традиційна) шкала.
Оцінка |
Рівень |
Визначення |
5 (відмінно) |
високий |
здобувач освіти систематично дає повні, конкретні, логічні відповіді як усні так і письмові. Використовує додаткову, самостійно вибрану інформацію з даної теми, не обмежується матеріалом конспекту чи навчально-методичного комплексу. 100% виконує практичні та лабораторних зангять, має повне і якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок |
4 (добре) |
достатній |
здобувач освіти дає повні, конкретні відповіді як усні так і письмові. Може використовувати додаткову інформацію з даної теми, а також не обмежуватися матеріалом конспекту чи навчально-методичного комплексу частково (не менше 80%) виконує практичні та лабораторні заняття, виконує якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок |
3 (задовільно) |
середній |
здобувач освіти дає достатні відповіді як усні так і письмові. Обмежується матеріалом конспекту. 60–80% виконання лабораторних занять відповідно до методичних вказівок |
2 (незадовільно) |
початковий |
виконання не задовольняє мінімальні критерії; можливе повторне складання |
5. Види навчальної роботи здобувача освіти, які підлягають оцінюванню
Вид навчальної діяльності |
Політика оцінювання |
підготовка до лекції /опрацювання теоретичного матеріалу в LMS Moodle |
опитування; письмова перевірка; моніторинг активності здобувача в LMS Moodle |
підготовка та виконання лабораторних завдань / практичних завдань / тестування в LMS Moodle * |
опитування; виконання практичних та лабораторних робіт зідно з інструкціями; тестування рівня навчальних досягнень на освітній платформі Moodle* Умовою отримання мінімальної позитивної оцінки за результатами опанування дисципліни є виконання звітів з практичних та лабораторних занять не менше 60% |
тестування на освітній платформі Moodle |
тестовий контроль: автоматичне діагностування результатів навчання в LMS Moodle. Умовою отримання мінімальної позитивної оцінки за результатами опанування дисципліни є обов'язкове складання поточних тестових завдань не менше 60%.. |
аналіз власної навчальної діяльності (рефлексія) |
самооцінка |
* – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. у разі запровадження дистанційної форми навчання з урахуванням безпекової/епідемічної ситуації, необхідно виконати в LMS Moodle відповідний вид діяльності «Тест» / «Завдання».
6. Форма підсумкового контролю:
7 / осінній семестр |
екзамен |
вид діяльності «Тест» на освітній платформі Moodle – Підсумкове тестування, що містить як автоматизовані тести для контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів освіти, так і завдання, що потребують розгорнутої, творчої відповіді. |
охоплює лише навчальний матеріал, вивчений протягом першого семестру |
7. Політика використання додаткових (заохочувальних) балів для підвищення рейтингу оцінки:
систематичне відвідування аудиторних занять / відсутність пропусків занять без поважних причин |
особисте рішення здобувача освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії |
наявність рукописного конспекту |
|
відвідування консультацій, у т.ч. з використанням онлайн-сервісів |
|
послідовність і своєчасність виконання видів навчальної роботи, передбачених програмою |
|
участь у конференціях, круглих столах, конкурсах та ін. заходах із начальної дисципліни/ спеціальності |
за фактом; сертифікат(и) участі; збірник з опублікованими тезами; новини та події, що оприлюднені на офіційному веб-сайті закладу освіти |
підготовка до публікації і прийняття до друку наукових праць із навчальної дисципліни: статті у наукових виданнях під науковим керівництвом лектора |
за фактом; опублікована стаття в електронному (URL посилання) або друкованому вигляді (скан-копія) |
участь та/або призове місце у Всеукраїнського конкурсі студентських наукових робіт, Всеукраїнській студентській олімпіаді з навчальної дисципліни/ спеціальності, Всеукраїнській учнівській олімпіаді з базових навчальних предметів, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів Національного центру «Мала академія наук України» |
за фактом; сертифікат(и) участі; диплом |
8. Комунікаційна політика:
Активований акаунт для авторизованого доступу до освітньої платформи Moodle (асинхронний режим навчання). Доступ до Google Meet для організації онлайн-занять (синхронний режим навчання). Протягом тижнів самостійної роботи обов’язком студента є робота з дистанційним курсом.
9. Політика щодо академічної доброчесності:
Академічна доброчесність здобувачів освіти є важливою умовою для опанування результатами навчання за дисципліною і отримання задовільної оцінки з поточного та підсумкового контролів. Академічна доброчесність базується на засудженні практик списування (виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання), плагіату (відтворення опублікованих текстів інших авторів без зазначення авторства), фабрикації (вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі). Жодні форми порушення академічної доброчесності не толеруються. У разі порушення здобувачем освіти академічної доброчесності (списування, плагіат, фабрикація), робота оцінюється незадовільно та має бути виконана повторно. При цьому викладач залишає за собою право змінити тему завдання. Політика щодо академічної доброчесності регламентується положенням «Положення про академічну доброчесність у ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ».
10. Політика щодо оскарження оцінювання:
Якщо здобувач освіти не згоден з оцінюванням його знань він може оскаржити виставлену викладачем оцінку у встановленому порядку. Порядок оскарження процедури та результатів проведення контрольних заходів врегульований п. 7.5 Положення про організацію освітнього процесу.
11. Відвідування занять.
Для здобувачів фахової передвищої освіти очної форми навчання відвідування занять є обов’язковим. Поважні причини для неявки необхідно підтверджувати відповідними документами. Відсутність здобувача на заняттях передбачає самостійне опрацювання матеріалу та не звільняє здобувача від виконання завдань на самостійну підготовку або завдання поточного та підсумкового контролю. За об’єктивних причин навчання може відбуватись в онлайн/змішаній формі за погодженням із завідувачем відділення.
12. Політика зарахування результатів неформальної освіти:
Визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, регламентується Положенням про порядок визнання результатів навчання, здобутих у неформальній освіті.