Вступ. Історичні дані про розвиток обладнання з ЧПК
1 Мета та завдання навчальної дисципліни
2 Історичні дані про розвиток обладнання з ЧПК
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета Для обслуговування нового обладнання, насиченого електронікою, приладами, механізмами вищого світового рівня, потрібні висококваліфіковані спеціалісти нової формації з широким кругозором, які мають технічну освіту
Завдання Для цього спеціаліст у галузі машинобудування повинен знати принципи програмного керування (ПК) верстатами і продуктивно виконувати роботи з налагодження та обслуговування верстатів з ЧПК; знати основи програмування, способи усунення збоїв під час налагодження верстатів, уміти розпізнавати характерні неполадки та усувати їх з мінімальними витратами часу тощо
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: - основні вимоги до технологічності деталей, що оброблюються на верстатах з ЧПК;
- склад технологічної документації;
- системи координат верстата, деталі, інструмента, зв’язок систем координат, характерні точки верстата, деталі, інструмента;
- структуру кадру керуючої програми (КП);
- режими роботи пристрою підготовки даних на перфострічці та його можливості;
- структуру позиційної, контурної, універсальної та адаптивної систем ЧПК тощо
вміти: - відпрацьовувати креслення деталей, які передбачається оброблювати на верстатах з ЧПК, на технологічність;
- розроблювати розрахунково-технологічні карти;
- користуватись каталогами верстатів, пристосувань, різального, вимірювального і допоміжного інструментів, нормативами режимів різання;
- здійснювати розрахунки координат опорних точок у різних системах координат