Лекція 1. Легка атлетика в Національній системі фізичного виховання
1 Вступ
2 Значення легкої атлетики в системі фізичного виховання
3 Класифікація легкоатлетичних вправ
4 Характеристика легкоатлетичних вправ (різновиди)
Вступ
„Хочеш бути сильним – бігай, хочеш бути вродливим – бігай, хочеш бути розумним – бігай”, – таке гасло було знайдено археологами на одній із плит у древній Елладі.
Суть оздоровчої спрямованості як важливого принципу системи фізичного виховання полягає в тому, що фізична культура повинна сприяти зміцненню здоров’я.
„Здоровою може вважатися людина, яка є гармонійно розвинутою і адаптованою до навколишнього середовища. Здоров’я не означає просто відсутність хвороби: це дещо позитивне, це життєрадісне і бажане виконання обов’язків, які життя покладає на людину”.
Наукою доведено, що здоров’я людини лише на 10-15% залежить від діяльності закладів охорони здоров’я, на 15-20% – від генетичних факторів, на 20-25% – від зовнішнього середовища і на 50-55% – від умов і способу життя.