Схема розділу

  • Вітаю Вас на сторінці дистанційного курсу

    з дисципліни "Менеджмент"

    Тьютор – Іващенко Марина Миколаївна, викладач вищої категорії

    Контактні дані (e-mail): mmivashchenko@gmail.com
    • сайт СЗШ № 10 м. Київ - Дистанційне навчання

      Постійний лінк для он-лайн занять із використанням технічних засобів відео зв’язку:

      https://meet.google.com/ofb-thus-ptw

    • До уваги здобувачів вищої освіти! 

      увага копия – Застава.NET

      Перш ніж опановувати курс «Менеджмент», корисно заздалегідь ознайомитись із СИЛАБУСОМ курсу "Менеджмент" та РЕГЛАМЕНТОМ його оцінювання. Далі нижче Ви знайдете документи: Силабус і Регламент оцінювання, що не лише допоможуть вам ефективно організувати роботу протягом курсу, а й – точно знати, чого очікувати від курсу. Уважно ознайомтеся із документами, що роз’яснюють взаємну відповідальність як викладача, так і студента.

    • На допомогу студенту! 

      Hacker PNG

    • Корисні Web-посилання:

      Пов’язане зображення

    • Майданчик для ведення діалогу. Спілкування без меж! 

      Зверніть увагу! Участь в обговореннях на форумах в LMS MOODLE у кожному модулі дає Вам можливість отримати 1,0 бал сукупно за 1 модульний цикл. Тож, шановні студенти, долучайтеся до обговорень у форумах і набувайте від них не лише фахові компетентності, а й рейтингові бали! 

       

       

    • Feedback Png - Cartoon, Transparent Png - 600x600(#6205471) - PngFind

      Якщо Ви хочете поставити запитання, звернутися за додатковою інформацією до викладача або маєте матеріали, які вважаєте цікавими, - скористайтеся, будь ласка, форумом "Зворотний зв'язок & Feedback" 

    • Ми у соціальних мережах!

      Доєднуйтеся до нашої сторінки «Management clear&simple with Boss Dog» у Facebook і будьте завжди в курсі новинок в управлінні та адмініструванні. 

    • Знання професійного бізнес-сленгу знадобляться Вам у процесі співпраці з іноземними партнерами. Почнемо з найпоширеніших абревіатур і термінів повсякденного ділового спілкування. Пам'ятайте, що вживання абревіатур вважається абсолютно прийнятним і ввічливим в англомовному листуванні, тож go ahead! 

  • Похожее изображение

    ТЕМИ:

    • Вступ до сучасного менеджменту
    • Еволюція теорії та практики менеджменту
    • Закони, закономірності та принципи менеджменту
    • Функціональний склад системи управління
    • Організація як об’єкт управління
    • Цілі менеджменту організацій
    • Управління часом

    Кількість рейтингових балів за модульним циклом (при позитивному оцінюванні): 40,0 балів

    Крім того, Ви також маєте можливість отримати додаткові (заохочувальні) бали для підвищення рейтингу у модульному циклі! Див. у курсі завдання до виконання з позначкою «Додаткові рейтингові бали*».

    Звертаю Вашу увагу на те, що за результатами Вашої діяльності у модульному циклі, викладач вручну, а не в автоматичному режимі, оцінює види навчальної діяльності, такі як:

    • НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу «Конспект»)
    • НД 6. Участь в обговореннях на форумах (при цьому оцінюється не тільки пасивна участь у форумі, а й активність учасника)

    Шановні студенти, прошу не хвилюватися, якщо оцінка за ці види навчальної діяльності не одразу відображається у «Журналі оцінок». Якщо Ви переглянули передбачені у модульному циклі конспекти лекцій та опрацювали їх, брали активну участь в обговореннях за темами форумів у циклі, то оцінювання здійснюватиметься викладачем по завершенню модульного циклу із врахуванням наявної, неупередженої й об'єктивної інформації за результатами Вашої діяльності!  

    Бажаю Вам успіхів в опануванні I модуля курсу «Менеджмент»:)

  • Результат пошуку зображень за запитом "management"

    1. Сутність категорій «управління» та «менеджмент»
    2. Менеджмент як вид професійної діяльності
    3. Управлінські ролі менеджера за Мінцбергом
    4. Вимоги, які пред’являються до сучасного менеджера
    • Резюме PNG

      Позитивні особисті якості англійською, з перекладом на українську мову, які можна використовувати для опису Ваших здібностей, якщо Ви пишете резюме (CV) англійською мовою.

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 15 хв.
      • кількість тестових завдань: 10
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

  • Конспект. Еволюція теорії та практики менеджменту

    1. Передумови виникнення науки управління
    2. Класичні теорії менеджменту
    3. Характеристика інтегрованих підходів до управління
    4. Особливості американскої моделі менеджменту
    5. Особливості японської моделі менеджменту
  • Результат пошуку зображень за запитом "принципи png"

    1. Закони менеджменту
    2. Закономірності менеджменту
    3. Принципи управління
  • мужчины, исправляющие красную лампочку, иллюстрация головоломки, решение  проблем внедрения Организация делового сотрудничества, инновации, компания,  люди, связи с общественностью png | Klipartz

    1. Загальні (основні) функції менеджменту
    2. Конкретні (спеціальні) функції менеджменту

  • Результат пошуку зображень за запитом "organization"

    1. Основні закони організації
    2. Організація як система. Життєвий цикл організації
    3. Спільні характеристики організацій
    4. Внутрішнє середовище та його складові
    5. Культурне середовище
    6. Зовнішнє середовище та його складові
    7. Міжнародне середовище менеджменту
  • Пов’язане зображення

    1. Концепції системної моделі цілей організації
    2. Мета. Класифікаційні групи цілей
    3. Показники, що відображають цілі організації
    4. Методи встановлення і аналізу цілей залежно від ступеня їх формалізації
    5. Постановка цілей за допомогою технології SMART
  • 3 эффективные стратегии тайм-менеджмента для того, чтобы справиться с  неизбежным - Baker Tilly

    1. Основні поняття тайм-менеджменту. Правило "6П"
    2. Методи тайм-менеджменту. Пропорція Парето (20/80), Правило Л.Зайверта (60/20/20), Метод пріоритетного планування АВС (15/20/65)
    3. Поглиначі часу, прокрастинація
    4. Управління потоком відвідувачів, техніка їх прийому
  • Кар'єрний тест від EPAM: дізнайся свою ідеальну професію! | training.epam.ua

      • Кількість спроб: 2
      • Метод оцінювання: краща оцінка
      • Обмеження у часі: 40 хв.
      • Кількість рейтингових балів: 25,0 балів
      • Кількість тестових завдань: 20
  • Похожее изображение

    ТЕМИ:

    • Управління персоналом
    • Планування як загальна функція менеджменту
    • Організація як функція менеджменту

    Кількість рейтингових балів за модульним циклом (при позитивному оцінюванні): 35,0 балів

    Крім того, Ви також маєте можливість отримати додаткові (заохочувальні) бали для підвищення рейтингу у модульному циклі! Див. у курсі завдання до виконання з позначкою «Додаткові рейтингові бали*».

    Звертаю Вашу увагу на те, що за результатами Вашої діяльності у модульному циклі, викладач вручну, а не в автоматичному режимі, оцінює види навчальної діяльності, такі як:

    • НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу «Конспект»)
    • НД 6. Участь в обговореннях на форумах (при цьому оцінюється не тільки пасивна участь у форумі, а й активність учасника)
  • How to create a human resources management system ➣ DIGIS

    1. Персонал як об’єкт управління
    2. Менеджмент персоналу
    3. Найм, відбір та прийом персоналу
    4. Адаптація персоналу
    5. Поняття та види кар’єри
    6. Етапи та моделі кар’єри
    7. Оцінка діяльності персоналу
    8. Атестація
    • ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно виконати дане "Завдання" 

      ЗАВДАННЯ: 

      1. Опрацюйте тези доповіді: Федірко Ю.І. Проблеми оцінки результатів роботи персоналу. Управління персоналом в інституційній економіці: матеріали ІІ Всеукр. наук. практ. конф. студ., аспір. і мол. вчених з міжнародною участю 28 квітня 2021 року. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. С. 51-53. URL: http://ktpe.kpi.ua/files/conferences/zbirnikUP21.pdf
      2. Законспектуйте уривки з наукової праці, які здаються важливими для Вас.
      3. Вкажіть, факти, які виявилися новими для вас.
      4. Вкажіть, які тези суперечать вашим поглядам.
      5. Доведіть або спростуйте твердження "Проведення оцінки ефективності переважно сприймається працівниками негативно (як будь-який контроль), тобто є непопулярним завданням серед інструментів управління людськими ресурсами".

       

  • Пов’язане зображення

    1. Об’єктивна необхідність та сутність планування
    2. Поняття стратегічного планування
    3. Процес стратегічного планування
    4. Типові стратегії за М.Портером
    5. Конкурентні стратегії за Ф. Котлером
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 25 хв.
      • кількість тестових завдань: 15
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

  • Пов’язане зображення

    1. Сутність організаційної діяльності
    2. Повноваження, обов’язки, відповідальність
    3. Централізація та децентралізація управління
    4. Органіграма. Види організаційних структур
    5. Принципи ефективної побудови організаційних структур управління
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 35 хв.
      • кількість тестових завдань: 25
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

  • Кар'єрний тест від EPAM: дізнайся свою ідеальну професію! | training.epam.ua

      • Кількість спроб: 2
      • Метод оцінювання: краща оцінка
      • Обмеження у часі: 40 хв.
      • Кількість рейтингових балів: 20,0 балів
      • Кількість тестових завдань: 30
  • Виділено

    I. ПІДГОТОВКА ДО ОНЛАЙН ЗАЛІКУ

    Залік як контрольний семестровий захід відбуватиметься у формі тестування, що містить 25 тестових завдань за темами курсу, пройдені протягом семестру. 

    Перш, ніж перейти безпосередньо до тестування, повторіть спочатку навчальний матеріал за темами:

    • Вступ до сучасного менеджменту
    • Еволюція теорії та практики менеджменту
    • Закони, закономірності та принципи менеджменту
    • Функціональний склад системи управління
    • Організація як об’єкт управління
    • Цілі менеджменту організацій
    • Управління часом
    • Управління персоналом
    • Планування як загальна функція менеджменту
    • Організація як функція менеджменту

    Звертаю Вашу увагу на те, що згідно з робочим регламентом модульно-рейтингового контролю і оцінювання з навчальної дисципліни «Менеджмент» максимальна кількість рейтингових балів за ЗАЛІК становить 25,0 балів.

    [25 тестових завдань  × 1,0 бал./тест = 25,0 балів].

    II. ОНЛАЙН ЗАЛІК 

    • Кількість спроб: 1
    • Обмеження у часі: 1 год. 

    Шановні здобувачі освіти, не хвилюйтеся! Як майбутні менеджери візьміть ситуацію під свій контроль, з великим ентузіазмом і впевненістю дайте відповіді на всі запитання. Успіхів у досягненні мети! 

  • Похожее изображение

    ТЕМИ:

    • Мотивація персоналу
    • Контроль в менеджменті
    • Система методів менеджменту
    • Інформація і комунікація у менеджменті
    • Прийняття рішень у менеджменті

    Кількість рейтингових балів за модульним циклом (при позитивному оцінюванні): 30,0 балів

    Крім того, Ви також маєте можливість отримати додаткові (заохочувальні) бали для підвищення рейтингу у модульному циклі! Див. у курсі завдання до виконання з позначкою «Додаткові рейтингові бали*».

    Звертаю Вашу увагу на те, що за результатами Вашої діяльності у модульному циклі, викладач вручну, а не в автоматичному режимі, оцінює види навчальної діяльності, такі як:

    • НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу «Конспект»)
    • НД 6. Участь в обговореннях на форумах (при цьому оцінюється не тільки пасивна участь у форумі, а й активність учасника)
  • Motivation: How to get it, keep it and use it - CNN

    1. Поняття та основні категорії мотивації
    2. Підходи до мотивації з погляду змісту потреб (змістовні)
    3. Процесний підхід в мотивуванні
    4. Засоби мотиваційного впливу
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 40 хв.
      • кількість тестових завдань: 25
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест. 

  • Контроль за деятельностью сотрудников – программные методы

    1. Сутність, завдання та етапи контролю в організації
    2. Види управлінського контролю
    3. Характеристики ефективного контролю. Опір контролю та способи його подолання
    4. Помилки при оцінці результатів діяльності
    5. Рекомендації щодо вдосконалення контролю
    6. Система контрою МАРС
      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 20 хв.
      • кількість тестових завдань: 12
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.

  • Пов’язане зображення 

    1. Сутність та класифікація методів менеджменту
    2. Характеристика економічних методів впливу
    3. Організаційно-розпорядчі методи менеджменту
    4. Характеристика соціально-психологічних методів менеджменту
    5. Значення правових методів в управлінні
    6. Механізм взаємодії методів, принципів та функцій менеджменту.

  • Пов’язане зображення

    1. Характеристики інформації
    2. Класифікація управлінської інформації
    3. Вимоги, які пред’являються до інформації
    4. Поняття та основні елементи комунікацій
    5. Форми комунікацій в організаціях
    6. Комунікаційні схеми у групах
    7. Організація комунікаційного процесу
    8. Перешкоди в комунікаціях
    9. "П'ять "С" комунікацій" (за Р. Фалмером)
    10. Мова жестів
    • ** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно виконати дане "Завдання" 

      Умова:

      Ви ‒ менеджер у великій багатонаціональній фірмі. Ваш офіс знаходиться в Києві і вам необхідно телефоном повідомити про конференцію для обговорення зміни стратегії фірми кількох інших менеджерів. Інші менеджери перебувають у Нью-Йорку, Лондоні, Римі, Токіо, Парижі, Сінгапурі, Сіднеї, Банкоку, Пекіні  та Дубаї.

      Завдання:

      1. Визначте різницю у часі в кожному місті. Наприклад, якщо тепер Чi (див. Вихідні дані до завдання) година ранку у Києві, то яка година у тих місцях, куди Вам потрібно зателефонувати?

      2. Припускаючи, що люди у кожному місці працюють з 8 години ранку до 5 вечора і мають перерву на обід з 13 до 14 години, визначте оптимальний час для Вашого дзвінка. Це означає час, який мінімізує кількість людей, яким завдано незручності. Складіть план дзвінків.

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 20 хв.
      • кількість тестових завдань: 15
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.

  • Психологічні аспекти процесу прийняття рішень

    1. Сутність і класифікація управлінських рішень
    2. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінських рішень
    3. Основні підходи до ухвалення раціонального рішення
    4. Методи і способи ухвалення управлінських рішень
    5. Методи творчого пошуку альтернатив
    6. Форми групового ухвалення рішень
    7. Переваги і недоліки групового ухвалення рішень
    • ** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно виконати дане "Завдання" 

      Умова:

      Ви – керівник підприємства. Підприємство має кошти для розширення своєї діяльності – будівництво нового заводу. Вам необхідно прийняти рішення, як ці кошти використати найбільш ефективно. Після аналізу ідентифіковано 3 альтернативи:

      Альтернатива А. Побудувати великий завод вартістю В1, тисяч доларів. При цьому варіанті можливий великий попит (річний дохід у розмірі Д1, тисяч доларів протягом наступних n років) з імовірністю P1 та низький попит (щорічні збитки Д2, тисяч доларів).

      Альтернатива Б. Побудувати маленький завод вартістю В2, тисяч доларів. При цьому варіанті можливі великий попит (річний дохід у розмірі Д3, тисяч доларів протягом наступних 5 років) з імовірністю P2 і низький попит (щорічні збитки Д4, тисяч доларів).

      Альтернатива В. Відкласти будівництво заводу на один рік для збору додаткової інформації, яка може бути позитивною або негативною з імовірністю P3 і P4 відповідно. У разі позитивної інформації можна побудувати заводи по зазначених вище розцінкам, а ймовірності великого попиту змінюються на P5 і P6 для великого та малого заводу відповідно. Доходи на наступні (n-1) роки залишаються колишніми. У випадку негативної інформації компанія заводи будувати не буде. Всі розрахунки виражені в поточних цінах і не повинні дисконтувався.

      Завдання:

      1. Визначити найбільш ефективну послідовність дій, ґрунтуючись на очікуваних доходах;
      2. Яка очікувана вартісна оцінка найкращого рішення?
    • ** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно виконати дане "Завдання" 

      Умова: Вам запропоновано до розгляду дві угоди. За попереднім дослідженням доходність проектів залежить від конкретних ситуаційних характеристик ринку. Необхідно провести оцінку ступеню ризику від реалізації комерційних угод (очікуваний дохід, середньоквадратичне відхилення, коефіцієнт варіації тощо). А також прийняти та обґрунтувати рішення щодо доцільності укладання комерційної угоди.

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 15 хв.
      • кількість тестових завдань: 10
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.

  • Кар'єрний тест від EPAM: дізнайся свою ідеальну професію! | training.epam.ua

      • Кількість спроб: 2
      • Метод оцінювання: краща оцінка
      • Обмеження у часі: 30 хв.
      • Кількість рейтингових балів: 10,0 балів
      • Кількість тестових завдань: 20
  • Похожее изображение

    ТЕМИ:

    • Менеджмент груп та команд. Конфлікти в менеджменті
    • Керівництво та лідерство
    • Управління змінами
    • Соціально-психологічні аспекти в менеджменті
    • Відповідальність та етика в менеджменті
    • Ефективність менеджменту. Комплексне керування якістю

    Індивідуальне дослідницьке завдання: КУРСОВА РОБОТА 

    Кількість рейтингових балів за модульним циклом (при позитивному оцінюванні): 40,0 балів

    Крім того, Ви також маєте можливість отримати додаткові (заохочувальні) бали для підвищення рейтингу у модульному циклі! Див. у курсі завдання до виконання з позначкою «Додаткові рейтингові бали*».

    Звертаю Вашу увагу на те, що за результатами Вашої діяльності у модульному циклі, викладач вручну, а не в автоматичному режимі, оцінює види навчальної діяльності, такі як:

    • НД 1. Підготовка до лекції (опрацювання теоретичного матеріалу «Конспект»)
    • НД 6. Участь в обговореннях на форумах (при цьому оцінюється не тільки пасивна участь у форумі, а й активність учасника)
  • Результат пошуку зображень за запитом "conflict"

    1. Поняття, причини утворення та види груп і команд
    2. Характеристики груп та команд
    3. Стадії розвитку груп та команд
    4. Природа конфлікту. Конфліктна ситуація та інцидент як передумови виникнення конфлікту
    5. Характерні ознаки прояву конфлікту
    6. Види та типи конфліктів
    7. Типові причини виникнення конфліктів в організації
    8. Система управління конфліктами в організаціях
    9. Методи управління конфліктами
    10. Основні стратегії поведінки в конфлікті
    11. Основні стратегії поведінки в конфлікті
    12. Дії керівника в процесі розвитку конфлікту
  • Пов’язане зображення

    1. Влада і вплив. Соціальні ролі керівника
    2. Форми впливу і влади
    3. Сутність лідерства
    4. Виміри лідерства
    5. Теоріії лідерства. Підхід з позиції лідерських рис («Теорія рис»)
    6. Теоріії лідерства. Підхід з позиції лідерської поведінки (біхевіаристичний)
    7. Теоріії лідерства. Ситуаційний підхід до керівництва

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 40 хв.
      • кількість тестових завдань: 20
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.

  • How to prepare audit firm to changes caused by pandemic

    1. Організаційні зміни та інновація
    2. Сутність процесу організаційних змін
    3. Опір змінам
  • Пов’язане зображення

    1. Соціальне управління. Психологічна специфіка управлінської діяльності
    2. Соціально-психологічний клімат і його вплив на ефективність діяльності організації
    3. Динаміка групових процесів
  • Результат пошуку зображень за запитом "business ethics"

    1. Суть соціальної та юридичної відповідальності у менеджменті
    2. Етика бізнесу та її роль у розвитку менеджменту
  • Finding Self-worth and Self-value – Tad The Diet Coach

    1. Ефективність менеджменту організації, критерії та методи її оцінювання
    2. Загальні показники оцінки ефективності управління
    3. Сутність процесу управління якістю продукції
    4. Принципи управління якістю Демінга. Цикл PDCA
    5. Кайдзен: 5 принципів японської моделі управління
    6. Менеджмент якості TQM
    7. Класичні та сучасні методи менеджменту якості

  • research ⋆ Блог Digital агенції UAMASTER

    УВАГА!!!

    З метою належної реалізації норм Законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту», що стосуються дотримання основних принципів академічної доброчесності, курсові роботи будуть перевірятися на виявлення збігів/ідентичності/схожості в текстах. 

    До захисту будуть прийматися роботи, в яких оригінальність (унікальність) тексту буде становити не менше 60%!!!

    Результатом перевірки на рівень оригінальності курсової роботи є висновок із наведеним відсотком (див. Методичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсової роботи з дисципліни «Менеджмент»)

    Кількість рейтингових балів за курсову роботу (при позитивному оцінюванні): 15,0 балів

  • Кар'єрний тест від EPAM: дізнайся свою ідеальну професію! | training.epam.ua

      • Кількість спроб: 2
      • Метод оцінювання: краща оцінка
      • Обмеження у часі: 30 хв.
      • Кількість рейтингових балів: 10,0 балів
      • Кількість тестових завдань: 15
  • I. ПІДГОТОВКА ДО ЕКЗАМЕНУ

    Шановне студентство!

    1. Поради до екзамену:

    • Уникайте паніки. Нервувати перед екзаменом — це природно, але панікувати — непродуктивно, тому що ви не зможете мислити чітко. Найшвидший і найбільш ефективний спосіб подолання відчуття стресу й паніки — це заплющити очі й зробити кілька повільних, глибоких вдихів і видихів. Це заспокоїть вашу нервову систему. Одночасно можна проговорити про себе кілька разів: «Я спокійний і розслаблений» або «Я знаю, що зможу це зробити, і зроблю це добре». 
    • Якщо ви відчуваєте у своїй голові порожнечу — не панікуйте! Паніка тільки ускладнить процес згадування та сприйняття інформації. Натомість, спробуйте на хвилину зосередитися на повільному, глибокому подиху. Якщо ви все ж не можете згадати необхідної інформації, переходьте до іншого питання; поверніться до забутого пізніше.
    • Після іспиту не потрібно марно гаяти час, засуджуючи та критикуючи себе за те, що, на вашу думку, ви зробили не так. Найчастіше власна самооцінка буває найбільш критичною. Привітайте і похваліть себе за те, що зробили правильно; візьміть корисне з того, що ви могли б, на вашу думку, зробити краще, і починайте підготовку до наступного випробування.
    2. Екзаменаційний білет складатиметься з двох частин:
    1. Теоретична частина міститиме 20 тестових завдань за темами курсу (20 тестових завдань  × 1,0 бал./тест = 20,0 балів). Вага в підсумковій оцінці за екзамен становитиме 2/3.
    2. Практична частина міститиме 1 завдання, у якому Вам необхідно буде назвати повністю прізвище та ім’я вченого, що буде зображений на рисунку, а також коротко описати його основний вклад у розвиток теорії менеджменту (1 завдання × 10,0 бал./завд. = 10,0 балів). Завдання буде сформовано у формі «Есе», у вікні відповіді в якому здобувачу освіти буде необхідно надати текстову відповідь, що оцінюватиметься викладачем вручну. Вага в підсумковій оцінці за екзамен становитиме 1/3.

    3. Звертаю Вашу увагу на те, що згідно з робочим регламентом модульно-рейтингового контролю і оцінювання з навчальної дисципліни «Менеджмент» максимальна кількість рейтингових балів за екзамен становить 30,0 балів.

    • II. ЕКЗАМЕН

      Підготовка до іспитів. Поради абітурієнтам » ЗЗБНВК №106

      ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

      • Початок: 13 травня з 8 год. 00 хв. 
      • Завершення: 15 травня до 20 год. 00 хв.
      • Структура екзаменаційнійного білету20 тестових завдань (20,0 балів) + 1 практичне завдання "Есе" (10,0 балів)
      • Кількість спроб: 2
      • Метод оцінювання: краща оцінка
      • Обмеження у часі: 50 хвилин
      • Максимальна кількість балів: 30,0 балів

      Шановні здобувачі освіти, не хвилюйтеся! Як майбутні менеджери візьміть ситуацію під свій контроль, з великим ентузіазмом і впевненістю дайте відповіді на всі запитання і здайте екзамен на «А» (відмінно). Успіхів у досягненні мети!