Перейти до головного вмісту
ДН КФКСумДУ
  • На головну
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
 
Увійти
ДН КФКСумДУ
На головну
Розгорнути всі Згорнути все
  1. ТЗН
  2. ТЕМА 5. КОМПЛЕКСНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
  3. Розробка навчальних занять, з використанням засобів інформатизації освіти.

Розробка навчальних занять, з використанням засобів інформатизації освіти.

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 13 грудня 2022 00:00 AM
Термін спливає: вівторок 20 грудня 2022 00:00 AM

Інформаційні технології є невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства.

Інформаційні технології, ІТ – сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів. Технології, що забезпечують та підтримують інформаційні процеси, тобто процеси пошуку, збору, передачі, збереження, накопичення, тиражування інформації та процедури доступу до неї.

Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науковотехнічного прогресу, то це спонукає до впровадження інноваційних методів навчання та використання й адаптування цих технологій в навчальний процес. Особливо ця проблема гостро постає при формуванні професійних умінь та навичок, оскільки для ефективнішого їх засвоєння, навчальний процес вимагає використання великої кількості наочних матеріалів, та інтерактивних засобів, які в свою чергу позитивно сприяють покращенню досягненню навчальної мети.

Програмними засобами навчального призначення називають цілий ряд програм, які безпосередньо призначені для забезпечення навчального процесу. Мультимедійні технології - це система комплексної взаємодії візуальних і аудіо ефектів під управлінням інтерактивного програмного забезпечення з використанням сучасних технічних і програмних засобів, які об’єднують текст, звук, графіку, фото, відео тощо в одному цифровому відтворенні

Програмні засоби навчання можна поділити на дві великі групи:

- засоби з елементами штучного інтелекту;

- інші засоби.

До групи засобів з елементами штучного інтелекту відповідно відносять:

- системи комп’ютерного тестування;

- комп’ютерні тренажери;

- системи навчального діалогу, та ін.

Група інших засобів складається з наступних видів:

- навчальні бази даних;

- мультимедійні довідники та енциклопедії

- електронні підручники;

- віртуальні лабораторії, та ін.

Інформатизація освіти – це комплексний, багатоплановий, ресурсномісткий процес, обумовлений вимогою сучасного суспільства, яке розвивається і потребує готовності його членів до праці у десятки разів більш продуктивної і творчої, що забезпечується науковомісткістю всіх інформаційних засобів – від персональних комп’ютерів до глобальних зв’язків Інтернету. Інформатизація дошкільних установ реалізується за такими напрямами:

- створення матеріально-технічних умов для розміщення, ефективного використання та збереження засобів інформатизації і комп’ютерної техніки;

- придбання комп’ютерної техніки, засобів інформатизації, системних і прикладних програм;

- підготовка та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- впровадження в роботу освітніх установ комп’ютерних технологій;

- навчання інформаційних технологій педагогів усіх категорій;

- формування і розвиток медіатеки, створення і поновлення баз даних, формування, накопичення та ефективне використання освітніх ресурсів.

Завдання для опрацювання:

  (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток

Класичний фаховий коледж СумДУ

На основі Moodle