Section outline

  • Загальний курс "Автоматизоване проектування електронних пристроїв"

    Вітаю Вас на сторінці дистанційного курсу

    з дисципліни "Автоматизоване проектування електронних пристроїв"

    Викладач - Бойко Лідія Костянтинівна, викладач першої категорії

    Контактні дані (e-mail): lida.sadov2015@gmail.com

    Постійний лінк для он-лайн занять із використанням технічних засобів відео зв’язку:

    https://meet.google.com/cxb-hfgz-kvo

    Метою вивчення  дисципліни «Автоматизоване проектування електрооних пристроїв» є ознайомлення студентів з основами проектування схем (друкованих плат) для оволодіння сучасними підходами в цій галузі та навиками їх застосування.

    Після завершення цього курсу студент буде:
    знати основні етапи моделювання і проектування електронних схем та друкованих плат;

    знати матеріальну та елементну базу електронних схем; аналітичні та чисельні методи проектування та оптимізації електронних схем та друкованих плат;

    вміти проводити наскрізне проектування електронної схеми, починаючи від завдання на проектування і закінчуючи розробкою друкованої плати;

    вміти застосовувати, впроваджувати та експлуатувати сучасні системи проектування електронних схем та друкованих плат.

     До уваги здобувачів вищої освіти!

    Перш ніж опановувати курс «Автоматизоване проектування електрооних пристроїв», корисно заздалегідь ознайомитисьз РЕГЛАМЕНТОМ його оцінювання. Далі нижче Ви знайдете таблицю Регламент оцінювання, що не лише допоможе вам ефективно організувати роботу протягом курсу, а й  точно знати, чого очікувати від курсу. Уважно ознайомтеся із регламентом, що роз’яснює взаємну відповідальність як викладача, так і студента.

    Зміст дисципліни:

    Принципи і задачі проектування. Рівні, аспекти і етапи проектування. Типові проектні процедури. Структура САПР. Перелік завдань, які вирішують з допомогою САПР. Постановка і підходи до рішення завдань аналізу. Постановка і підходи до рішення завдань синтезу. Технічне і організаційно-методичне забезпечення. Компоненти САПР. Апаратне забезпечення. Програмні компоненти. Конфігурація апаратних засобів. Вивчення правил оформлення конструкторської документації. Виконання складального креслення та специфікація друкованого вузла Способи монтажу радіоелементів.

    Критерії оцінювання

    Контроль навчальної роботи студента і оцінювання здійснюються за 4-бальною шкалою:

    Бали

    Рівень

    Критерій

    5 (відмінно)

    високий

    студент систематично  дає повні, конкретні, логічні відповіді як усні так і письмові. Використовує додаткову, самостійно вибрану інформацію з даної теми, не обмежується теорією передбаченою курсом чи навчально-методичного комплексу. 100% виконує практичні завдання та лабораторні роботи, має повне і  якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок.

    4 (добре)

    достатній

    студент  дає повні, конкретні  відповіді як усні так і письмові. Може використовувати додаткову  інформацію з даної теми, а також не обмежуватися матеріалом конспекту чи навчально-методичного комплексу частково (не менше 80%) виконує практичні завдання та лабораторні роботи, виконує якісне виконання всіх завдань відповідно до методичних вказівок.

    3 (задовільно)

    середній

    студент  дає достатні   відповіді як усні так і письмові. Обмежується теоретичним матеріалом. 60–70% виконання лабораторних робіт відповідно до методичних вказівок

    2 (незадовільно)

    початковий

    виконання не задовольняє мінімальні критерії; можливе повторне складання.