Схема розділу

  • Пов’язане зображення

    1. Характеристики інформації
    2. Класифікація управлінської інформації
    3. Вимоги, які пред’являються до інформації
    4. Поняття та основні елементи комунікацій
    5. Форми комунікацій в організаціях
    6. Комунікаційні схеми у групах
    7. Організація комунікаційного процесу
    8. Перешкоди в комунікаціях
    9. "П'ять "С" комунікацій" (за Р. Фалмером)
    10. Мова жестів
    • ** – у разі відсутності здобувача освіти на практичному занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно виконати дане "Завдання" 

      Умова:

      Ви ‒ менеджер у великій багатонаціональній фірмі. Ваш офіс знаходиться в Києві і вам необхідно телефоном повідомити про конференцію для обговорення зміни стратегії фірми кількох інших менеджерів. Інші менеджери перебувають у Нью-Йорку, Лондоні, Римі, Токіо, Парижі, Сінгапурі, Сіднеї, Банкоку, Пекіні  та Дубаї.

      Завдання:

      1. Визначте різницю у часі в кожному місті. Наприклад, якщо тепер Чi (див. Вихідні дані до завдання) година ранку у Києві, то яка година у тих місцях, куди Вам потрібно зателефонувати?

      2. Припускаючи, що люди у кожному місці працюють з 8 години ранку до 5 вечора і мають перерву на обід з 13 до 14 години, визначте оптимальний час для Вашого дзвінка. Це означає час, який мінімізує кількість людей, яким завдано незручності. Складіть план дзвінків.

      • кількість спроб: 2
      • обмеження у часі: 20 хв.
      • кількість тестових завдань: 15
      • метод оцінювання: середня оцінка
      • кількість рейтингових балів: 2,0 бали**

      ** – у разі відсутності здобувача освіти на семінарському занятті, у т.ч. в умовах запровадження освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання в асинхронному режимі, необхідно пройти даний тест.